Je hebt toch maar één nier nodig.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik ook nog hebben, alleen van die dure geintjes
Weet niet of het dat beetje schaduw waard isquote:
Hier is dat denk ik ook niet echt nodig, in de andere straat met deze huisjes hebben veel mensen het wel gedaan maar daar is de achtertuin aan de kant waar ik mijn voortuin heb dus die hebben wel in de zomer bijna de hele dag de zon op de woonkamer staan (gadver ook op de slaapkamer bedenk ik mij nuquote:Op donderdag 23 april 2026 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. Rest van het jaar droog brood eten. Zonder brood.
Hier is de achtertuin op het zuid-westen dus in de zomer vanaf 11:00 zon tot einde van de dag. Dan heb je wel een goed zonnescherm nodig.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb in de zomer ook gewoon schaduw in mijn achtertuin na 14:00. Wat een genot.En tegen 16:00 ofzo is de hele tuin gewoon schaduw.
Bij mij is het net wat westelijker en een uurtje later zon, maar een zonnescherm zou hier geen overbodige luxe zijn. Al beginnen mijn bomen wel flink te groeien dat ze al wat schaduw kunnen gevenquote:Op donderdag 23 april 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is de achtertuin op het zuid-westen dus in de zomer vanaf 11:00 zon tot einde van de dag. Dan heb je wel een goed zonnescherm nodig.
Hoe gaan ze het isoleren?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef rival het volgende:
Offerte voor vloerisolatie binnen.
Mag ik 742 euro voor aftikken, ik zeg doen
Valt hard mee.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef rival het volgende:
Offerte voor vloerisolatie binnen.
Mag ik 742 euro voor aftikken, ik zeg doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn eerste pagina's met niet Eevee's compleet.Eevee heb ik nu ook 3 pagina's van vol. Begint inmiddels wel een leuke verzameling te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dan moet je gewoon eens wat eten, je mist gewoon de energie om op te warmenquote:
Misschienquote:Op donderdag 23 april 2026 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een leesbril nodig?
Ieuwliedepeelie plannenquote:Op donderdag 23 april 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al allemaal plannen voor de zomer, help.
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn eerste pagina's met niet Eevee's compleet.Eevee heb ik nu ook 3 pagina's van vol. Begint inmiddels wel een leuke verzameling te worden.
Ziet er top uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |