zoete lieve gerritjequote:Op donderdag 23 april 2026 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld door een onbekend nummer, uit Den Bosch deze keer.
Dat had ik ook toen ik haar in de nieuwste aflevering zag van Euphoria (daar komt die uit).quote:
Ja, die mensen zijn echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, ik zal er geen traan om laten. Mensen kunnen niet eens meer zelf nadenken blijkbaar. Als een blond tutje zegt dat ze elke dag klei eet en mensen geloven dat op haar mooie blond ogen dan verdien je een ziekenhuisopname.
Ik heb het vaker gezien, het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik haar in de nieuwste aflevering zag van Euphoria (daar komt die uit).
Ga slapen danquote:
Dutje doenquote:Op donderdag 23 april 2026 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel te vroeg daarvoor joh.
Dat ga ik alleen nooit halen.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:51 schreef Nizno het volgende:
kan best lekker zijn om even een nachtje van 12+ uur te halen
ik wel, maar dat heeft ook te maken met dat ik soms nachten wakker lig of hooguit twee uurtjes slaap.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ga ik alleen nooit halen.
Als ik later naar bed ga, word ik altijd wel rond 6 uur wakker.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, maar dat heeft ook te maken met dat ik soms nachten wakker lig of hooguit twee uurtjes slaap.
Morgen nog een half dagje en dan lang weekendquote:
ook van die vallende sterren dus?quote:Op donderdag 23 april 2026 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gekeken welke artiesten er hier komen voor koningsdag. Nou daarvoor hoef ik niet speciaal het centrum in.
Ik welquote:Op donderdag 23 april 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook nergens heen met koningsdag. Trekt mij ook totaal niet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de hele week vrij, zou ook eigenlijk met pa een broer (+ gezin) naar een vakantiepark gaan, maar dat hebben we moeten afzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele week vrij, zou ook eigenlijk met pa een broer (+ gezin) naar een vakantiepark gaan, maar dat hebben we moeten afzeggen.
O dat is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |