Wat is het rustig hier?quote:
Allemaal naar buiten!quote:
Ga ik vanmiddag wel, vind het nu nog wel frisjes het is 9 gradenquote:
Dat doen ze al in ziekenhuizen.quote:
Walgelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overheid had heel dat gokken nooit moeten legaliseren
Morguh Karzaiquote:
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammerquote:Op donderdag 23 april 2026 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig de vriezer leeg te eten, zodat die weer eens schoongemaakt kan worden.
Liggen nu nog ijsjes in, wat worstjes. 2 opwarmmaaltijden. 2 tosties. En een hoop bladerdeeg.
Eens denken wat ik met het bladerdeeg ga doen.
Opeten?quote:Op donderdag 23 april 2026 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig de vriezer leeg te eten, zodat die weer eens schoongemaakt kan worden.
Liggen nu nog ijsjes in, wat worstjes. 2 opwarmmaaltijden. 2 tosties. En een hoop bladerdeeg.
Eens denken wat ik met het bladerdeeg ga doen.
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammer
Knakworstjes in bladerdeeg is wel jammie
quote:Op donderdag 23 april 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
Koop je een Engelse Pokemonkaart en dan krijg je zo'n lelijke Duitse kaart.
O dat is balen, hoop voor je dat je het terug krijgt of alsnog de juiste toegezonden wordt.quote:
Ik heb toevallig verse knakworsten gekocht van de week, vind die blik dingen niet zo lekkerquote:
Ja dat laatste is ook prima idd. Even afwachten wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dat is balen, hoop voor je dat je het terug krijgt of alsnog de juiste toegezonden wordt.
Gaat vast goed komen, waarschijnlijk de verkeerde ingepaktquote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook prima idd. Even afwachten wat hij zegt.
*stuurt een mini-Stig*quote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toevallig verse knakworsten gekocht van de week, vind die blik dingen niet zo lekker
Eens bladerdeeg kopen en de kleintjes verwennen als ze komen
O zijn die er dan?quote:Op donderdag 23 april 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*stuurt een mini-Stig*
koetsie koestie wat een skattiequote:
Knakworsten zijn niet in de vriezer. Chipolata.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammer
Knakworstjes in bladerdeeg is wel jammie
Ik ken chipolata alleen als pudding van die dr oekter bakkiesquote:Op donderdag 23 april 2026 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knakworsten zijn niet in de vriezer. Chipolata.
Op eoa manier heeft ooit iemand bedacht dat precies hetzelfde woord ook voor worstjes gebruikt moest worden. Net als dat je een bepaald soort nietmachine ineens "scooter" gaat noemen of zo.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken chipolata alleen als pudding van die dr oekter bakkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |