Nog even en ze loopt mee naar de winkel enzoquote:Op donderdag 23 april 2026 11:55 schreef Ama het volgende:
Maar ik moet dan altijd beneden naar een trap lopen want volgens mij wil ze altijd uit enthousiasme omdat ze mij ziet anders naar beneden springen.
Wel meer waar voor je geldquote:Op donderdag 23 april 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zijn leuke dingen, mijn zoon stuurde ik om een pak volle melk en kwam terug met twee pakken half volle melk.en dat is echt gebeurd. Ik lag in een deuk en hij snapte er niets van waarom ik zo moest lachen
Dit probeer ik wel echt te voorkomen.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en ze loopt mee naar de winkel enzo
Uur of 8quote:Op donderdag 23 april 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>
Dat is ook weer waarquote:
O dat valt nog meequote:
om half 1 /1 uur eet je niets?quote:Op donderdag 23 april 2026 12:07 schreef Karzai het volgende:
Dan eet ik om een uur of drie weer iets en rond 7 avondeten
jij drinkt toch ook elke dagquote:Op donderdag 23 april 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister de boel water gegeven en het is nu alweer droog
Ja ook een klein beetje vaak welquote:Op donderdag 23 april 2026 12:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
om half 1 /1 uur eet je niets?
eensquote:Op donderdag 23 april 2026 12:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ook een klein beetje vaak wel
Wat is het warm jongens
Doen danquote:Op donderdag 23 april 2026 12:45 schreef Karzai het volgende:
Ik had vanochtend nog handschoenen aan en een sjaal om op de fiets.
Nu kan je wel in korte broek en 't shirt
Zal eens zorgen dat je niet droog bent.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister de boel water gegeven en het is nu alweer droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |