Daar pik ik er vaak eentje van mee bij de bakkerquote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Knakworstjes in bladerdeeg is wel jammie
ja wat zal ik er van zeggenquote:Op donderdag 23 april 2026 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou nu je alles weer zelf moet dragen?
Lekker slim, stuur je je kind naar de winkel voor pudding komt hij met een worst aan zetten (lol)quote:Op donderdag 23 april 2026 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier heeft ooit iemand bedacht dat precies hetzelfde woord ook voor worstjes gebruikt moest worden. Net als dat je een bepaald soort nietmachine ineens "scooter" gaat noemen of zo.
Echt lekker, vooral als ze warm zijn en knapperigquote:Op donderdag 23 april 2026 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Daar pik ik er vaak eentje van mee bij de bakker
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>quote:
Hij houdt vast aan de wintertijd.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>
* politie beltquote:Op donderdag 23 april 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij houdt vast aan de wintertijd.
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker slim, stuur je je kind naar de winkel voor pudding komt hij met een worst aan zetten (lol)
Well, it's not wrong...quote:Op donderdag 23 april 2026 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.
Kwam terug met een pak koffie. En een pak melk.
Nou ja, wel.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Well, it's not wrong...
Hem missen of alles dragen?quote:Op donderdag 23 april 2026 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat zal ik er van zeggenhet is gewoon onwijs zwaar
Maar dan zou hij helemaal vroeg aan de lunch zitten want dan is het een uur vroegerquote:Op donderdag 23 april 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij houdt vast aan de wintertijd.
O ja dat zijn leuke dingen, mijn zoon stuurde ik om een pak volle melk en kwam terug met twee pakken half volle melk.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.
Kwam terug met een pak koffie. En een pak melk.
Ja, daar kwam ik ook achter nadat ik die post plaatste.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan zou hij helemaal vroeg aan de lunch zitten want dan is het een uur vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |