Ik had net een bakje meloen voor lunchquote:Op donderdag 23 april 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon eens wat eten, je mist gewoon de energie om op te warmen
En wat erbij?quote:Op donderdag 23 april 2026 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had net een bakje meloen voor lunch
quote:
Hoe hahaquote:Op donderdag 23 april 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou nog even opmaken dan.![]()
Slapen?quote:Op donderdag 23 april 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al allemaal plannen voor de zomer, help.
Daar heb je brillen voorquote:Op donderdag 23 april 2026 14:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vaker moeite met dingen lezen wat een ander wel lukt, merk dat vooral met kentekenplaten. Dan zegt bijv. iemand ja dat is een K. Ik: Oh?Als ze dan wat dichterbij rijden zie ik het wel.
Maar heb er verder geen last van ofzo.
Luie hond die je bentquote:
klinkt jakkiequote:Op donderdag 23 april 2026 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vitamine B, ginseng en taurine. Super healthy
Dit is energydrank of niet dan.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vitamine B, ginseng en taurine. Super healthy
Kwam ik ook achter ja. We hadden vanuit het treinenrondje een kaartje gestuurd naar iemand in Utrecht.quote:Op donderdag 23 april 2026 14:49 schreef Ama het volgende:
Het is trouwens goedkoper om uit Duitsland iets met een postzegel te laten versturen dan binnen NL.
Ik keek bij mij ook even. Ik heb ook nog bijna volledig tegoed en over 2 dagen weer nieuw.quote:
Voor mij is dit eigenlijk gelijk aan onbeperkt internet.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik keek bij mij ook even. Ik heb ook nog bijna volledig tegoed en over 2 dagen weer nieuw.
Tien sherlockpunten voor jouquote:Op donderdag 23 april 2026 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is energydrank of niet dan.
Nee ik heb niet terug gelezen
Ik gebruik mijn data ook bijna alleen tijdens vakantie. Dan is het wel prettig. Voor de rest zit ik toch bijna altijd op wifi.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mij is dit eigenlijk gelijk aan onbeperkt internet.
quote:Op donderdag 23 april 2026 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tien sherlockpunten voor jou
Ik heb eigenlijk nooit wifi op mijn telefoon, alleen als die moet updaten en daarover gaat miepenquote:Op donderdag 23 april 2026 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn data ook bijna alleen tijdens vakantie. Dan is het wel prettig. Voor de rest zit ik toch bijna altijd op wifi.
We? Gaat Hedwig je helpen ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2026 15:26 schreef Ama het volgende:
Krijg net een berichtje dat we morgen het kattenluik in de deur gaan maken.
quote:Op donderdag 23 april 2026 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We? Gaat Hedwig je helpen ofzo?
naar binnen slurpen met wat curryquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, de helft van de chipolata is in de pastasaus.
Heb nog 8 worstjes over. Iemand een idee?
Gewoon bij de saus gooienquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee dank je.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar binnen slurpen met wat curry
Ik ging even kijken tot wanneer mijn huidige abonnement loopt.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef rival het volgende:
Ik weet weinig details van mn mobiele data.
Het is nooit op in ieder geval
OPFRETUHHquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee ik heb onbeperkt met als daglimiet 20 gig. Het is bijna nooit opquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef rival het volgende:
Ik weet weinig details van mn mobiele data.
Het is nooit op in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |