Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blubber de blubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Koekoek.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bakkie
![]()
lekker bakkie
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door SwJ op 18-04-2026 16:18:20 (Niet zuigen) ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dutje
Werewolf
Slaap lekker Mutskequote:
Moet je dan ook dat masker op ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo komt die muur nooit klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit gewoonte doe ik dat welquote:Werewolf
Komt goed johquote:Werewolf
Hey GGquote:
Hey maily.
Haha deze TT![]()
HahaDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hey RS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Gezellige dag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldige noten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn twee vrienden Jij en ik.
Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hop...quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Hey Kree, ook weer wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij verveeld je ook he met je songsquote:nu een over noedelsoep
Blijft goedquote:
.
Wake up..Don't follow me. I am lost too
.
haha naja dat was van vorige week idd en diep in de nacht en ff AI testen, toch kwamen er aardige liedjes wel uit moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij verveeld je ook he met je songsnu een over noedelsoep
LOL het is gewoon grappig. ben onwijs fan van die lego filmpjes van Iran over trump enzo. en met name nog een andere die ik ergens tegen kwam met die epstein over zijn schouder?
iemand die gezien trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
ja tis flauw enzo, maar tis altijd wel grappig wat er weer uitkomtDo what you love, love what you do!![]()
Nee, ik kijk eigenlijk zelden van die filmpjes, moet er al toevallig een tegenkomenquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
haha naja dat was van vorige week idd en diep in de nacht en ff AI testen, toch kwamen er aardige liedjes wel uit moet ik zeggen.
LOL het is gewoon grappig. ben onwijs fan van die lego filmpjes van Iran over trump enzo. en met name nog een andere die ik ergens tegen kwam met die epstein over zijn schouder?
iemand die gezien trouwens?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ,ik,ik.
nouja ik vond hem wel goed gemaakt voor Iran, eens kijken of ik het inmiddels kan vinden? ging voorbij in een soort anti America podcast enzo die ik wel eens kijk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk zelden van die filmpjes, moet er al toevallig een tegenkomen
edit denk het trump regime die tactisch verwijdert heeft, want kan het niet meer vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Kwam van de week een filmpje tegen liep hij op hoge hakken en een korte gebloemde broek op een muziekjequote:Op zaterdag 18 april 2026 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik vond hem wel goed gemaakt voor Iran, eens kijken of ik het inmiddels kan vinden? ging voorbij in een soort anti America podcast enzo die ik wel eens kijk.
edit denk het trump regime die tactisch verwijdert heeft, want kan het niet meer vinden.
Maar je kan wel duidelijk zien dat het een AI filmpje wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mussolini came to see me
A shadow by his side
Church bells ring, a vanishing
Then the vanishing denied
Six million voices silenced in just four years![]()
tuurlijk maar vind het wel goed dat ze dat soort van doen. hahaha ik ben het niet eens met Iran. maar al helemaal niet met trump als president.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam van de week een filmpje tegen liep hij op hoge hakken en een korte gebloemde broek op een muziekje
Maar je kan wel duidelijk zien dat het een AI filmpje wasDo what you love, love what you do!![]()
Waarom is dat goed dat ze het doen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk maar vind het wel goed dat ze dat soort van doen. hahaha ik ben het niet eens met Iran. maar al helemaal niet met trump als president.
Heb trouwens niet gezien wat voor filmpjes er van Iran gemaakt zijn hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat trump zelf ook grote mond heeft over alle andere landenquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is dat goed dat ze het doen?
Heb trouwens niet gezien wat voor filmpjes er van Iran gemaakt zijn hoor.
(noem even uitspraak breng je volk terug tot stenen tijd perk)
Goed had daar eerder wat over gezegd in ander topic, als je haat wil dan kun je het krijgen ook.
Wat zou jij als gemiddelde inwoner denken als iemand dat over je land zegt?
Trump is er gek genoeg voor en nu krijgt ie het keihard terug met meer haat als ervoor was.,
En zoals ik zei EU zou er goed aan doen USA uit NAVO te gooien.
want dus wmb doen wij er als NL niet aan mee die spelletjes van hem en nu moeten we ineens komen voor *zijn* gecreëerde oorlog, dikke lul trump
mss maak ik hier nog ai liedje vanDo what you love, love what you do!![]()
Maar wat hebben die filmpjes dat hij op hoge hakken en een kort gebloemd broekje ritmisch op muziek loopt er dan mee te maken?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:15 schreef kree het volgende:
[..]
omdat trump zelf ook grote mond heeft over alle andere landen
(noem even uitspraak breng je volk terug tot stenen tijd perk)
Goed had daar eerder wat over gezegd in ander topic, als je haat wil dan kun je het krijgen ook.
Wat zou jij als gemiddelde inwoner denken als iemand dat over je land zegt?
Trump is er gek genoeg voor en nu krijgt ie het keihard terug met meer haat als ervoor was.,
En zoals ik zei EU zou er goed aan doen USA uit NAVO te gooien.
Zo zie je wel meer van die rare AI filmpjes voorbij komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee joh met die lego mannetjes bedoel ik en zijn wat langer ook. en min of meer schelden trump uit om wat ie doet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wat hebben die filmpjes dat hij op hoge hakken en een kort gebloemd broekje ritmisch op muziek loopt er dan mee te maken?
Zo zie je wel meer van die rare AI filmpjes voorbij komen
Waar ze vandaan komen is volgens mijn niet eens duidelijk.... maargoed iig duidelijk dat ze het niet eens zijn met het beleid Trump.Do what you love, love what you do!![]()
O dat zijn dan andere filmpjes, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh met die lego mannetjes bedoel ik en zijn wat langer ook. en min of meer schelden trump uit om wat ie doet.
Waar ze vandaan komen is volgens mijn niet eens duidelijk.... maargoed iig duidelijk dat ze het niet eens zijn met het beleid Trump.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt .....quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ook niet ?
Bekijk deze YouTube-video
Bloody Sunday wel, en American Obituary![]()
En ja.Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb toch een wansmaak.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Niet echt .....
Bloody Sunday wel, en American Obituary“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb niet zoveel met U2.Don't follow me. I am lost too
.
Het ging mij over spot on; over de situatie en ellende in de wereld, de verwijzing naar WWII en de dood van Renee Good.quote:![]()
ik probeer ze terug te vinden, want heb ze gezien in een podacast trouwens van iemand die heel anti trump is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn dan andere filmpjes, die ken ik niet.
maar het is nergens meer te vinden? lijkt beetje op wereldwijd censuur he vanuit het white house?
wellicht kan ik die podcast nog terugvinden, maar stond op YouTube. en ineeeeeeens alles wat maar iets kritiek heeft op trump is tegen de policy. dus betwijfel al of ie er nog is.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn al lang elders gepost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
owh wacht staat er nog, LOL ze gebruiken ook Suno net als wat ik deed bij die AI liedjes.
maar die man zegt het wel mooi, van dat de USA ge-out-bullshit word door ander land. haha
Bekijk deze YouTube-video
kijk maar ff, maakt niet uit mening erover trouwens, ik ben geen fan van trump maarja dat was iedereen al duidelijk denk
Do what you love, love what you do!![]()
omg nouja ik denk ook niet dat er in NL zoveel fans zijn van trump?quote:
LOL maar die filmpjes zijn grappig, het erge is. het is dus van YouTube gehaald he? beetje RU praktijken die trump doet.Do what you love, love what you do!![]()
De meest bespotte man ever.Don't follow me. I am lost too
.
check dit btw vanaf de time mark. 9m53
Deze vond ik dan wel weer geniaal eigenlijk
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Stop right therequote:
.
Hij is is aan het.genieten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hoeft het voor mij niet op te zoeken hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer ze terug te vinden, want heb ze gezien in een podacast trouwens van iemand die heel anti trump is.
maar het is nergens meer te vinden? lijkt beetje op wereldwijd censuur he vanuit het white house?
wellicht kan ik die podcast nog terugvinden, maar stond op YouTube. en ineeeeeeens alles wat maar iets kritiek heeft op trump is tegen de policy. dus betwijfel al of ie er nog is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel tof dat Mutti dit heeft gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komen er nog pics van mario zelf net als toen hij bij de kerstmarkt van Ljubljana was?
#durftevragenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
na had al gedaan. LOL zie vorige posts, ik moet zeggen hij is wel totaal negatief over heel USA. maar er zit best wel een kern van waarheid in?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet op te zoeken hoor.
ik snap ook niet dat de USA bevolking zelf er niet eens tegen in gaat.
tot nu toe heeft trump voor ons als EU nl alleen maar meer ellende gebracht.Do what you love, love what you do!![]()
I heb door gespoeld naar die legopoppetjes een klein stukje gekeken, naar die man heb ik niet gekeken met zijn slaapverwekkende stemquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
na had al gedaan. LOL zie vorige posts, ik moet zeggen hij is wel totaal negatief over heel USA. maar er zit best wel een kern van waarheid in?
ik snap ook niet dat de USA bevolking zelf er niet eens tegen in gaat.
tot nu toe heeft trump voor ons als EU nl alleen maar meer ellende gebracht.
Das wird schön seinquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
Komen er nog pics van mario zelf net als toen hij bij de kerstmarkt van Ljubljana was?
#durftevragen![]()
![]()
het is eigenlijk gewoon om te lachen, en vraag me af waar die filmpjes vandaan komen. denk niet eens uit Iran ofzo. LOL. maarja dit is toch humor en satire ook wel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:35 schreef kree het volgende:
check dit btw vanaf de time mark. 9m53
Deze vond ik dan wel weer geniaal eigenlijk
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik mag ze van hem plaatsen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I heb door gespoeld naar die legopoppetjes een klein stukje gekeken, naar die man heb ik niet gekeken met zijn slaapverwekkende stem
maar heb je ook dat epstein stukje gezien ?
"out - shit - talked". zo waar is dat wel
het is duidelijk gemaakt met AI en Suno specifiek. want ik herken de stijl hoe dat ding liedjes genereert. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ste je voor zeg.quote:
Maar die is meequote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.![]()
Tevens; keine Mutti-witzen![]()
![]()
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met ditquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen
Uw ADH vitamine Worst
Iemand vroeg om blote dames ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het water is te koud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ga even terugzoeken,quote:
Ja op de schouder van trumpquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.
maar heb je ook dat epstein stukje gezien ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb gewoon huismerkquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.Uw ADH vitamine Worst
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.quote:
Ik vind deze wel leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.
Daar zijn ook al verschillende vanquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
nouja de man is zo vol met BS dat was ie al trouwens. Maar zeker niet bij mij heeft ie punten gewonnen door zich voor te doen als de verlosser.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]![]()
de man is de antichrist ten top eigenlijk.
en oke EU doet beetje zeggen. oeh oeh Don doe nou niet zo lelijk en kussen zijn voeten onderhand.
De fuck ermee ze zouden keihard moeten zeggen uit NAVO en totale handels oorlog met USA. dat is de taal alleen nl die trump verstaat.
Ik zou het wel weten als ik degene was die die hele EU zou leiden?
Owh wacht is er eigenlijk iemand die dat geldverslindende organisatie runned?
Nee|.
duurt gvd 10 jaar voor ze besluiten hebben genomen die eigenlijk nu binnen een week zouden moeten.
Zo klaar mee, zou willen dat ik kon zeggen dat mijn belastingen iig niet meer daarheen gaat
BENELUX. al eerder gezegd, daar hadden we het bij moeten houden.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
Heeft Mario geen bikinimeiden gespot?
Het is zo zonnigUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de man is zo vol met BS dat was ie al trouwens. Maar zeker niet bij mij heeft ie punten gewonnen door zich voor te doen als de verlosser.![]()
de man is de antichrist ten top eigenlijk.
en oke EU doet beetje zeggen. oeh oeh Don doe nou niet zo lelijk en kussen zijn voeten onderhand.
De fuck ermee ze zouden keihard moeten zeggen uit NAVO en totale handels oorlog met USA. dat is de taal alleen nl die trump verstaat.
Ik zou het wel weten als ik degene was die die hele EU zou leiden?
Owh wacht is er eigenlijk iemand die dat geldverslindende organisatie runned?
Nee|.
duurt gvd 10 jaar voor ze besluiten hebben genomen die eigenlijk nu binnen een week zouden moeten.
Zo klaar mee, zou willen dat ik kon zeggen dat mijn belastingen iig niet meer daarheen gaat
BENELUX. al eerder gezegd, daar hadden we het bij moeten houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik moet zeggen dat het onderhand wel leuker is als ik met mijn bedrijfsauto zo ff cruise enzo van werk naar werk. En beetje korte rokjes alweer ziequote:Op zaterdag 18 april 2026 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft Mario geen bikinimeiden gespot?
Het is zo zonnig
Kijken mag, aankomen niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het hapert een beetje, net als de EU dus. LOLquote:
wacht ik ga ook nog wel Suno dingetje maken zo
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
het hapert een beetje, net als de EU dus. LOL
wacht ik ga ook nog wel Suno dingetje maken zo
Nu echt dutjeWerewolf
Je weet wat "cruisen" betekent?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het onderhand wel leuker is als ik met mijn bedrijfsauto zo ff cruise enzo van werk naar werk. En beetje korte rokjes alweer zie![]()
![]()
Vertel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Pizza, maar kibbeling
.
Kibbelingquote:![]()
Werewolf
Was lekkerquote:
.
Hé bahquote:
.
Dat was de bedoeling maar rook kibbeling hihiquote:Werewolf
Genereer maar voor jezelfquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
er is al een hele mooie aan het genereren voor jullieUw ADH vitamine Worst
zo benieuwd eigenlijk wat dat AI Suno er nu weer van maakt. LOL
iig heeft ie de titel al verkeerd weer, maargoed maakt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Frutti di mare.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tonijn pizza en seafood pizza heb je ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zal ‘s van jou genieten, ouwe.
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.quote:Do what you love, love what you do!![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik vind 'bolk' 28282x posten een stuk boeiender dan die AI gegenereerde bullshitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amenquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?Werewolf
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind 'bolk' 28282x posten een stuk boeiender dan die AI gegenereerde bullshit
https://suno.com/s/2iDPfNc8DMW6TFEMDo what you love, love what you do!![]()
Bolk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ok, niet meer zeiken over mensen die hier bolken dan.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
Want ik kan dit prima doen ook zonder jou.
meningen verschillen nou eenmaal.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar rook kibbeling hihi![]()
![]()
![]()
@FreshFruit hoe is het, mijn bolkende broeder?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Mak-an fruitjequote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?![]()
![]()
Doe jij niet constant hetzelfde met het gejank over bolkende mensen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
meningen verschillen nou eenmaal.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laat ook maar. zou er eigenlijk gewoon tegen in moeten gaan, maar laat ik de wijste maar zijn. ga wel in andere SCDo what you love, love what you do!![]()
Rustig maar. Let it gooooquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
meningen verschillen nou eenmaal.![]()
Zij is goed!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey = Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:
Ik had deze TT @DottekeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.
Er is een reden dat ik niet in VBL (bijvoirbeeld) post.![]()
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?quote:
Als iedereen nou eens wat liever tegen elkaar deed ofzo? LOL het gaat hier toch alleen maar om dat het topic meest levend is door bolk of andere posts.
OKE jullie weten hoe ik erover denk toch? probeer dan maar altijd wat anders he?
goed moet je het niet gaan afzeiken want dan ben ik er ook klaar mee
en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey - Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-videoWerewolf
Nee nooit maar wel veel van haar op mijn spotifylijstquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! Wel eens live gezien?
ik pas 2x, maar vind haar super goed!![]()
![]()
Spreek puur voor mezelf. Heb ik niemand voor nodig. Maar niemand zit op je AI liedjes te wachten. Waar je zelf eerst zo tegen was.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
meningen verschillen nou eenmaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
POLLIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
B O L Kquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?
Als iedereen nou eens wat liever tegen elkaar deed ofzo? LOL het gaat hier toch alleen maar om dat het topic meest levend is door bolk of andere posts.
OKE jullie weten hoe ik erover denk toch? probeer dan maar altijd wat anders he?
goed moet je het niet gaan afzeiken want dan ben ik er ook klaar mee
en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.![]()
Pinniequote:
nou het maakt ook niks uit dus?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en?
Er is een reden dat ik niet in VBL (bijvoirbeeld) post.
niet voor mij, maar ik kan slecht tegen dan weer zo een opmerking van fresh. "we hadden het gezellig tot jij komt". wat gewoon bs is of niet?
Want oke dan ga ik wel weg als niemand me gezellig vind.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze vrouw bolktquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou het maakt ook niks uit dus?
niet voor mij, maar ik kan slecht tegen dan weer zo een opmerking van fresh. "we hadden het gezellig tot jij komt". wat gewoon bs is of niet?
Want oke dan ga ik wel weg als niemand me gezellig vind.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is that motherfokking Jannes?![]()
![]()
.
De eckte.quote:![]()
goed man heb je nu je zin, ik ga naar andere SC ff, geen zin in gezeik vooral want anders zou ik er keihard weer tegen in gaan.quote:
maarja wil jullie gezellige topic niet verpesten,Do what you love, love what you do!![]()
Gulzig vogeltje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Gulzig vogeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie dag vandaag.Don't follow me. I am lost too
.
Ik bolk deze SkimpieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ik zat weer even op de verkeerde paginaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik gruwel van dat soort muziekquote:
.
btw moet ik ff op reageren, je klikt er mss niet op. maar zonder het te weten hoor jee ze de hele dag.quote:
LOL AI generatie is dit die weten het verschil toch niet als ze een liedje luisteren omdat de meeste muziek toch al niet al te best is en te "geproduceerd". mark my words, LOL
maargoed gelukkig jullie luisteren niks van AI. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb de hik.
Ik vind AI maar een eikel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
btw moet ik ff op reageren, je klikt er mss niet op. maar zonder het te weten hoor jee ze de hele dag.
LOL AI generatie is dit die weten het verschil toch niet als ze een liedje luisteren omdat de meeste muziek toch al niet al te best is en te "geproduceerd". mark my words, LOL
maargoed gelukkig jullie luisteren niks van AI. LOLDon't follow me. I am lost too
.
nouja ik ook, maar ach zolang je weet dat het een eikel is komen er nog best wel eens grappige teksten uit.quote:
net als fresh bv: ') . LOL grapje hoor fresh. ben het niet altijd met je eens.Do what you love, love what you do!![]()
.
jullie zijn zo kinderachtig he? want ik begin dit niet he met oordeel vellen over anderen?
dat zijn er een paar die dit wel doen. En waarom > stemmingmakerij. want haha ik vind dat en vind jij dat ook LOL blablrba
dat is hoe dit gaat en eigenlijk dat vind ik dan dus niet leuk aan dit topic?
het gaat niet nl om iets kritisch te zijn over een ander omdat je anders denkt, dat gaat hier nog wel.
maar er zijn er een paar die gewoon het liefst drama willen zien, of bv mij over de zeik willen helpen? En waarom. want hahahahahaha. kut millenials.
Naja laat maar gaan heb het jullie alweer vergeven vanuit de goedheid van mijn hart maar weer, maar zou jullie allemaal moeten noten die hier aan mee doen.
Dus okeeeeee nou bolkse enzo ik heb ff wat anders te doen onderhand
Van mij mag je blijven hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:12 schreef kree het volgende:
jullie zijn zo kinderachtig he? want ik begin dit niet he met oordeel vellen over anderen?
dat zijn er een paar die dit wel doen. En waarom > stemmingmakerij. want haha ik vind dat en vind jij dat ook LOL blablrba
het gaat niet nl om iets kritisch te zijn over een ander omdat je anders denkt, dat gaat hier nog wel.
maar er zijn er een paar die gewoon het liefst drama willen zien, of bv mij over de zeik willen helpen? En waarom. want hahahahahaha. kut millenials.
Naja laat maar gaan heb het jullie alweer vergeven vanuit de goedheid van mijn hart maar weer, maar zou jullie allemaal moeten noten die hier aan mee doen.
Dus okeeeeee nou bolkse enzo ik heb ff wat anders te doen onderhand
.
owh hoi welkom hier trouwensquote:. nog nooit gezien btw. maargoed.
sjah ach denk van de meeste wel. Maarja voelt toch een beetje kut als ik zo'n post weer lees die als enige doel heeft om iemand beetje toch de grond in te trappen?quote:
Kan ik dat zo zeggen? denk wel en er zelf beter uit wil komen.
Ik doe dat toch eigenblijk nooit naar mensen zelf, hoewel weet kan best zeikerig zijn en hard soms. Maar niet op die manier en dat weet iedereen hier denk wel,. Dus naja doe gewoon niet bij mij dat soort dingen want kan er slecht tegen dan.Do what you love, love what you do!![]()
Dan negeer je die post.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ach denk van de meeste wel. Maarja voelt toch een beetje kut als ik zo'n post weer lees die als enige doel heeft om iemand beetje toch de grond in te trappen?
Kan ik dat zo zeggen? denk wel en er zelf beter uit wil komen.
Ik doe dat toch eigenblijk nooit naar mensen zelf, hoewel weet kan best zeikerig zijn en hard soms. Maar niet op die manier en dat weet iedereen hier denk wel,. Dus naja doe gewoon niet bij mij dat soort dingen want kan er slecht tegen dan.
Dat zeggen ze altijd tegen mij.Don't follow me. I am lost too
.
Meen je nietquote:
nou dat doe ik al genoeg en soms wil ik er gewoon wat van zeggen. net als nu dus.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan negeer je die post.
Dat zeggen ze altijd tegen mij.
Omdat het allemaal wel mag dus.
Maar dat gedoe is totaal nl niet nodig? denk vooral waarom was die hele reactie al nodig, daar begon het mee en dit is het vervolg erop, dat jullie het maar even weten ook
meestal negeer ik dit soort dingen ook, maarja dan gaat het helemaal blijkbaar normaal worden. Dus oke jullie weten nu hoe ik erover denk en eerlijk. Dus niet meer dat soort dingen doen.Do what you love, love what you do!![]()
Tegen mij ook maar als iemand zich aan bepaalde smiley’s ergert mag je die dus ook al niet meer posten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan negeer je die post.
Dat zeggen ze altijd tegen mij.![]()
![]()
...hier om je mars te breken.![]()
Ik heb serieus geen idee over welke reactie je het hebtquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat doe ik al genoeg en soms wil ik er gewoon wat van zeggen. net als nu dus.
Omdat het allemaal wel mag dus.
Maar dat gedoe is totaal nl niet nodig? denk vooral waarom was die hele reactie al nodig, daar begon het mee en dit is het vervolg erop, dat jullie het maar even weten ook![]()
Zo schokkend was het blijkbaar niet
.
nou ik wel en moet je maar teruglezen, het is ook niet schokkend, dat is het verneukeratiefe. maar zo soort van subtile hint naar mij van dat ik maar klojo ben en niet gewenst balblabla. dat is het.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee over welke reactie je het hebt![]()
Zo schokkend was het blijkbaar niet
"we hadden het gezellig hier tot jij kwam": iets in die geest zoek het zelf maar terug, ik heb er geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Al die smileys hebben een nogal denigrerende betekenis. Als die elke keer na jouw post worden geplaatst is dat niet echt leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Tegen mij ook maar als iemand zich aan bepaalde smiley’s ergert mag je die dus ook al niet meer posten.![]()
![]()
Dat snap ik dan wel weer.Don't follow me. I am lost too
.
Je zou het eigenlijk moeten negeren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef kree het volgende:
laat ook maar. zou er eigenlijk gewoon tegen in moeten gaan, maar laat ik de wijste maar zijn. ga wel in andere SCWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Al die smileys hebben een nogal denigrerende betekenis. Als die elke keer na jouw post worden geplaatst is dat niet echt leuk.
Dat snap ik dan wel weer.
weet ik toch Dot, maarja mss is het ook niet verkeerd om er even wat over te zeggen en dan niet via mods maar gewoon rechtstreeksquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten negeren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
.
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:12 schreef kree het volgende:
Dus okeeeeee nou bolkse enzo ik heb ff wat anders te doen onderhandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zeik daar niet constant over en zeker niet op de persoon......quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?Do what you love, love what you do!![]()
Zou beschuit mee etenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zeg maar niks gozer. We gaan gewoon gezellig door zoals we ook doen op dagen dat die ene er niet is en er ook geen gedoe over is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?
Op naar de volgende mijlpaal!
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeik daar niet constant over en zeker niet op de persoon......Wie heeft dit gepost?quote:en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijlpalenquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg maar niks gozer. We gaan gewoon gezellig door zoals we ook doen op dagen dat die ene er niet is en er ook geen gedoe over is.
Op naar de volgende mijlpaal!
Skimpie de vredesstichter
sowieso ik iemand die alleen AI SHIT post is alweer overdreven?
ik denk dat je van mij het niet eerlijker krijgt als iemand anders nl.
Oke die liedjes was ff grappig en AI. de rest ben ik nl eigenlijk gewoon mezelf? En dat weten jullie anders zou ik niet elke dag gezeik krijgen over een spelfout of onhandige zin.,
Dus. laten we wel het even bij de feiten houden he voor je weer iets neerzet wat niet klopt.Do what you love, love what you do!![]()
en dat was op welke persoon gericht? je mist dus totaal mijn punt. maargoed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En jij de mijne, maar goed.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
en dat was op welke persoon gericht? je mist dus totaal mijn punt. maargoed.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Voor haar én Charlize heb ik altijd plek in bed.
nee hoor algemeen. maar blijkbaar voel jij je aangesproken. Dus oke dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor algemeen. maar blijkbaar voel jij je aangesproken. Dus oke dan?Als we dan toch over semantiek gaan zeiken.. waar precies zeg ik in die post dat ik het over jou heb? Blijkbaar voel jij je aangesproken, dus oke dan?quote:En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar goed, missie geslaagd, ik ben boodschappen doen
Mensen relax
.
En ik maar denken dat Skimpie alleen de mooiste dames te grazen neemt!quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Krijg alweer een stijffie, hoor!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Din dong blubblubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan dit niet aanraken.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op jouw leeftijd?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Krijg alweer een stijffie, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Daar was vanochtend één of andere zeldzame vis gespotquote:
beide wss maargoed moest dit ff kwijt. zand erover wmb.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Als we dan toch over semantiek gaan zeiken.. waar precies zeg ik in die post dat ik het over jou heb? Blijkbaar voel jij je aangesproken, dus oke dan?
Ja dat zag ik bij het AD of NOS voorbij komenquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar was vanochtend één of andere zeldzame vis gespot![]()
Daarom weer eens daar gaan kijken.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?Ik ben niet vies van een pilletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een pilletje.
Uw ADH vitamine Worst
Heeft inderdaad een hoog jeugdjournaal-gehalte.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat zag ik bij het AD of NOS voorbij komen![]()
Daarom weer eens daar gaan kijken....hier om je mars te breken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: