Meen je nietquote:
nou dat doe ik al genoeg en soms wil ik er gewoon wat van zeggen. net als nu dus.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan negeer je die post.
Dat zeggen ze altijd tegen mij.
Tegen mij ook maar als iemand zich aan bepaalde smiley’s ergert mag je die dus ook al niet meer posten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan negeer je die post.
Dat zeggen ze altijd tegen mij.
Ik heb serieus geen idee over welke reactie je het hebtquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat doe ik al genoeg en soms wil ik er gewoon wat van zeggen. net als nu dus.
Omdat het allemaal wel mag dus.
Maar dat gedoe is totaal nl niet nodig? denk vooral waarom was die hele reactie al nodig, daar begon het mee en dit is het vervolg erop, dat jullie het maar even weten ook
nou ik wel en moet je maar teruglezen, het is ook niet schokkend, dat is het verneukeratiefe. maar zo soort van subtile hint naar mij van dat ik maar klojo ben en niet gewenst balblabla. dat is het.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee over welke reactie je het hebt![]()
Zo schokkend was het blijkbaar niet
Al die smileys hebben een nogal denigrerende betekenis. Als die elke keer na jouw post worden geplaatst is dat niet echt leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Tegen mij ook maar als iemand zich aan bepaalde smiley’s ergert mag je die dus ook al niet meer posten.![]()
![]()
Je zou het eigenlijk moeten negeren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef kree het volgende:
laat ook maar. zou er eigenlijk gewoon tegen in moeten gaan, maar laat ik de wijste maar zijn. ga wel in andere SC
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Al die smileys hebben een nogal denigrerende betekenis. Als die elke keer na jouw post worden geplaatst is dat niet echt leuk.
Dat snap ik dan wel weer.
weet ik toch Dot, maarja mss is het ook niet verkeerd om er even wat over te zeggen en dan niet via mods maar gewoon rechtstreeksquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten negeren.
quote:
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:12 schreef kree het volgende:
jullie zijn zo kinderachtig he? want ik begin dit niet he met oordeel vellen over anderen?
dat zijn er een paar die dit wel doen. En waarom > stemmingmakerij. want haha ik vind dat en vind jij dat ook LOL blablrba
dat is hoe dit gaat en eigenlijk dat vind ik dan dus niet leuk aan dit topic?
het gaat niet nl om iets kritisch te zijn over een ander omdat je anders denkt, dat gaat hier nog wel.
maar er zijn er een paar die gewoon het liefst drama willen zien, of bv mij over de zeik willen helpen? En waarom. want hahahahahaha. kut millenials.
Naja laat maar gaan heb het jullie alweer vergeven vanuit de goedheid van mijn hart maar weer, maar zou jullie allemaal moeten noten die hier aan mee doen.
Dus okeeeeee nou bolkse enzo ik heb ff wat anders te doen onderhand
ik zeik daar niet constant over en zeker niet op de persoon......quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?
Zou beschuit mee etenquote:
Zeg maar niks gozer. We gaan gewoon gezellig door zoals we ook doen op dagen dat die ene er niet is en er ook geen gedoe over is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En waarom mag jij dan wel constant zeiken over mensen die 'bolk' posten, maar mag ik niet zeiken over iemand die constant AI-slop post?
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeik daar niet constant over en zeker niet op de persoon......
Wie heeft dit gepost?quote:en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.
Mijlpalenquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg maar niks gozer. We gaan gewoon gezellig door zoals we ook doen op dagen dat die ene er niet is en er ook geen gedoe over is.
Op naar de volgende mijlpaal!
en dat was op welke persoon gericht? je mist dus totaal mijn punt. maargoed.quote:
En jij de mijne, maar goed.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
en dat was op welke persoon gericht? je mist dus totaal mijn punt. maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |