Zij is goed!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey = Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey - Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee nooit maar wel veel van haar op mijn spotifylijstquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! Wel eens live gezien?
ik pas 2x, maar vind haar super goed!
Spreek puur voor mezelf. Heb ik niemand voor nodig. Maar niemand zit op je AI liedjes te wachten. Waar je zelf eerst zo tegen was.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
Want ik kan dit prima doen ook zonder jou.
meningen verschillen nou eenmaal.
B O L Kquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?
Als iedereen nou eens wat liever tegen elkaar deed ofzo? LOL het gaat hier toch alleen maar om dat het topic meest levend is door bolk of andere posts.
OKE jullie weten hoe ik erover denk toch? probeer dan maar altijd wat anders he?
goed moet je het niet gaan afzeiken want dan ben ik er ook klaar mee
en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.
Pinniequote:
nou het maakt ook niks uit dus?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en?
Er is een reden dat ik niet in VBL (bijvoirbeeld) post.
Deze vrouw bolktquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou het maakt ook niks uit dus?
niet voor mij, maar ik kan slecht tegen dan weer zo een opmerking van fresh. "we hadden het gezellig tot jij komt". wat gewoon bs is of niet?
Want oke dan ga ik wel weg als niemand me gezellig vind.
De eckte.quote:
goed man heb je nu je zin, ik ga naar andere SC ff, geen zin in gezeik vooral want anders zou ik er keihard weer tegen in gaan.quote:
Gulzig vogeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Gulzig vogeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Ik gruwel van dat soort muziekquote:
btw moet ik ff op reageren, je klikt er mss niet op. maar zonder het te weten hoor jee ze de hele dag.quote:
Ik vind AI maar een eikel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
btw moet ik ff op reageren, je klikt er mss niet op. maar zonder het te weten hoor jee ze de hele dag.
LOL AI generatie is dit die weten het verschil toch niet als ze een liedje luisteren omdat de meeste muziek toch al niet al te best is en te "geproduceerd". mark my words, LOL
maargoed gelukkig jullie luisteren niks van AI. LOL
nouja ik ook, maar ach zolang je weet dat het een eikel is komen er nog best wel eens grappige teksten uit.quote:
Van mij mag je blijven hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:12 schreef kree het volgende:
jullie zijn zo kinderachtig he? want ik begin dit niet he met oordeel vellen over anderen?
dat zijn er een paar die dit wel doen. En waarom > stemmingmakerij. want haha ik vind dat en vind jij dat ook LOL blablrba
dat is hoe dit gaat en eigenlijk dat vind ik dan dus niet leuk aan dit topic?
het gaat niet nl om iets kritisch te zijn over een ander omdat je anders denkt, dat gaat hier nog wel.
maar er zijn er een paar die gewoon het liefst drama willen zien, of bv mij over de zeik willen helpen? En waarom. want hahahahahaha. kut millenials.
Naja laat maar gaan heb het jullie alweer vergeven vanuit de goedheid van mijn hart maar weer, maar zou jullie allemaal moeten noten die hier aan mee doen.
Dus okeeeeee nou bolkse enzo ik heb ff wat anders te doen onderhand
owh hoi welkom hier trouwensquote:
sjah ach denk van de meeste wel. Maarja voelt toch een beetje kut als ik zo'n post weer lees die als enige doel heeft om iemand beetje toch de grond in te trappen?quote:
Dan negeer je die post.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ach denk van de meeste wel. Maarja voelt toch een beetje kut als ik zo'n post weer lees die als enige doel heeft om iemand beetje toch de grond in te trappen?
Kan ik dat zo zeggen? denk wel en er zelf beter uit wil komen.
Ik doe dat toch eigenblijk nooit naar mensen zelf, hoewel weet kan best zeikerig zijn en hard soms. Maar niet op die manier en dat weet iedereen hier denk wel,. Dus naja doe gewoon niet bij mij dat soort dingen want kan er slecht tegen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |