En ik maar denken dat Skimpie alleen de mooiste dames te grazen neemt!quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Krijg alweer een stijffie, hoor!
Din dong blubblubquote:
Kan dit niet aanraken.quote:
Op jouw leeftijd?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Krijg alweer een stijffie, hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Daar was vanochtend één of andere zeldzame vis gespotquote:
beide wss maargoed moest dit ff kwijt. zand erover wmb.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Als we dan toch over semantiek gaan zeiken.. waar precies zeg ik in die post dat ik het over jou heb? Blijkbaar voel jij je aangesproken, dus oke dan?
Ja dat zag ik bij het AD of NOS voorbij komenquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar was vanochtend één of andere zeldzame vis gespot
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?Ik ben niet vies van een pilletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een pilletje.
Heeft inderdaad een hoog jeugdjournaal-gehalte.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat zag ik bij het AD of NOS voorbij komen![]()
Daarom weer eens daar gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |