Frutti di mare.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tonijn pizza en seafood pizza heb je ook
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zal ‘s van jou genieten, ouwe.
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.quote:
Ik vind 'bolk' 28282x posten een stuk boeiender dan die AI gegenereerde bullshitquote:
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.
Amenquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?
Pinniequote:
nou ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind 'bolk' 28282x posten een stuk boeiender dan die AI gegenereerde bullshit
Ok, niet meer zeiken over mensen die hier bolken dan.quote:
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is leuk bezig en dan kom jij weer met die kutliedjes het topic verneuken ?
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar rook kibbeling hihi
quote:
Mak-an fruitjequote:Op zaterdag 18 april 2026 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij niet constant hetzelfde met het gejank over bolkende mensen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
Want ik kan dit prima doen ook zonder jou.
meningen verschillen nou eenmaal.
Rustig maar. Let it gooooquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
Want ik kan dit prima doen ook zonder jou.
meningen verschillen nou eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |