Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de man is zo vol met BS dat was ie al trouwens. Maar zeker niet bij mij heeft ie punten gewonnen door zich voor te doen als de verlosser.![]()
de man is de antichrist ten top eigenlijk.
en oke EU doet beetje zeggen. oeh oeh Don doe nou niet zo lelijk en kussen zijn voeten onderhand.
De fuck ermee ze zouden keihard moeten zeggen uit NAVO en totale handels oorlog met USA. dat is de taal alleen nl die trump verstaat.
Ik zou het wel weten als ik degene was die die hele EU zou leiden?
Owh wacht is er eigenlijk iemand die dat geldverslindende organisatie runned?
Nee|.
duurt gvd 10 jaar voor ze besluiten hebben genomen die eigenlijk nu binnen een week zouden moeten.
Zo klaar mee, zou willen dat ik kon zeggen dat mijn belastingen iig niet meer daarheen gaat
BENELUX. al eerder gezegd, daar hadden we het bij moeten houden.
ik moet zeggen dat het onderhand wel leuker is als ik met mijn bedrijfsauto zo ff cruise enzo van werk naar werk. En beetje korte rokjes alweer ziequote:Op zaterdag 18 april 2026 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft Mario geen bikinimeiden gespot?
Het is zo zonnig
het hapert een beetje, net als de EU dus. LOLquote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
het hapert een beetje, net als de EU dus. LOL
wacht ik ga ook nog wel Suno dingetje maken zo
Je weet wat "cruisen" betekent?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het onderhand wel leuker is als ik met mijn bedrijfsauto zo ff cruise enzo van werk naar werk. En beetje korte rokjes alweer zie
Kibbelingquote:
Was lekkerquote:
Hé bahquote:
Dat was de bedoeling maar rook kibbeling hihiquote:
Genereer maar voor jezelfquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
er is al een hele mooie aan het genereren voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |