Ik mag ze van hem plaatsen.quote:
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I heb door gespoeld naar die legopoppetjes een klein stukje gekeken, naar die man heb ik niet gekeken met zijn slaapverwekkende stem
Ste je voor zeg.quote:
Maar die is meequote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met ditquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen
Iemand vroeg om blote dames ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.
Ga even terugzoeken,quote:
Ja op de schouder van trumpquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.
maar heb je ook dat epstein stukje gezien ?
Heb gewoon huismerkquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.quote:
Ik vind deze wel leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.
Daar zijn ook al verschillende vanquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
nouja de man is zo vol met BS dat was ie al trouwens. Maar zeker niet bij mij heeft ie punten gewonnen door zich voor te doen als de verlosser.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |