ik probeer ze terug te vinden, want heb ze gezien in een podacast trouwens van iemand die heel anti trump is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn dan andere filmpjes, die ken ik niet.
omg nouja ik denk ook niet dat er in NL zoveel fans zijn van trump?quote:
Stop right therequote:
Hij is is aan het.genieten.quote:
Je hoeft het voor mij niet op te zoeken hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer ze terug te vinden, want heb ze gezien in een podacast trouwens van iemand die heel anti trump is.
maar het is nergens meer te vinden? lijkt beetje op wereldwijd censuur he vanuit het white house?
wellicht kan ik die podcast nog terugvinden, maar stond op YouTube. en ineeeeeeens alles wat maar iets kritiek heeft op trump is tegen de policy. dus betwijfel al of ie er nog is.
na had al gedaan. LOL zie vorige posts, ik moet zeggen hij is wel totaal negatief over heel USA. maar er zit best wel een kern van waarheid in?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet op te zoeken hoor.
I heb door gespoeld naar die legopoppetjes een klein stukje gekeken, naar die man heb ik niet gekeken met zijn slaapverwekkende stemquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
na had al gedaan. LOL zie vorige posts, ik moet zeggen hij is wel totaal negatief over heel USA. maar er zit best wel een kern van waarheid in?
ik snap ook niet dat de USA bevolking zelf er niet eens tegen in gaat.
tot nu toe heeft trump voor ons als EU nl alleen maar meer ellende gebracht.
Das wird schön seinquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
Komen er nog pics van mario zelf net als toen hij bij de kerstmarkt van Ljubljana was?
#durftevragen
het is eigenlijk gewoon om te lachen, en vraag me af waar die filmpjes vandaan komen. denk niet eens uit Iran ofzo. LOL. maarja dit is toch humor en satire ook wel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:35 schreef kree het volgende:
check dit btw vanaf de time mark. 9m53
Deze vond ik dan wel weer geniaal eigenlijk
Bekijk deze YouTube-video
Ik mag ze van hem plaatsen.quote:
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I heb door gespoeld naar die legopoppetjes een klein stukje gekeken, naar die man heb ik niet gekeken met zijn slaapverwekkende stem
Ste je voor zeg.quote:
Maar die is meequote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met ditquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen
Iemand vroeg om blote dames ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die is mee![]()
Tevens; keine Mutti-witzen
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is hij wel iets lekkers aan het maken met dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:52 schreef EvilSkittle het volgende:
Nu Mario eindelijk weg is geniet ik van Mutti.
Ga even terugzoeken,quote:
Ja op de schouder van trumpquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja daarom gaf ik een time mark erbij. LOL.
maar heb je ook dat epstein stukje gezien ?
Heb gewoon huismerkquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk. Staat hier ook altijd in de kast.
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.quote:
Ik vind deze wel leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het best mooi gemaakt, doet me beetje terug denken aan de ouwe satire die hier op tv was enzo.
Daar zijn ook al verschillende vanquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
nouja de man is zo vol met BS dat was ie al trouwens. Maar zeker niet bij mij heeft ie punten gewonnen door zich voor te doen als de verlosser.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |