Zij is goed!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey = Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
LOL niemand hoeft te klikken he? maar voor wie wel doen, hahaha. het is beetje slap gelul, weet ik ook wel. maarja dat is dit hele topic.
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
PJ Harvey - Who the fuck![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee nooit maar wel veel van haar op mijn spotifylijstquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! Wel eens live gezien?
ik pas 2x, maar vind haar super goed!
Spreek puur voor mezelf. Heb ik niemand voor nodig. Maar niemand zit op je AI liedjes te wachten. Waar je zelf eerst zo tegen was.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel een soort van stemmingmakerij hier?
je weet kan daar slecht tegen he>. dus kom niet gelijk met je eikelelige ego mening en proberen iedereen mee te krijgen?
Want ik kan dit prima doen ook zonder jou.
meningen verschillen nou eenmaal.
B O L Kquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, maar snap niet waarom zo reactie weer moet, zit toch ook niet bij elke bolk te zeiken dat ik het er niet mee eens ben?
Als iedereen nou eens wat liever tegen elkaar deed ofzo? LOL het gaat hier toch alleen maar om dat het topic meest levend is door bolk of andere posts.
OKE jullie weten hoe ik erover denk toch? probeer dan maar altijd wat anders he?
goed moet je het niet gaan afzeiken want dan ben ik er ook klaar mee
en herhalen jullie vooral alleen bolk op bolk of sowieso nietszeggend.
Pinniequote:
nou het maakt ook niks uit dus?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en?
Er is een reden dat ik niet in VBL (bijvoirbeeld) post.
Deze vrouw bolktquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou het maakt ook niks uit dus?
niet voor mij, maar ik kan slecht tegen dan weer zo een opmerking van fresh. "we hadden het gezellig tot jij komt". wat gewoon bs is of niet?
Want oke dan ga ik wel weg als niemand me gezellig vind.
De eckte.quote:
goed man heb je nu je zin, ik ga naar andere SC ff, geen zin in gezeik vooral want anders zou ik er keihard weer tegen in gaan.quote:
Gulzig vogeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |