Wiequote:Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef raptorix het volgende:
Hopelijk volgend jaar Alex Pastor terug.
Farioli wint de Europa Leaguequote:Op donderdag 16 april 2026 20:46 schreef 100Spokes het volgende:
Zo direct Nothingham Forest - Porto kijken
Tot nu toe wordt het er alleen maar leuker opquote:
Heel Europa. Gewoon.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:14 schreef GertKuyt het volgende:
Ik stel voor dat we Portugal en Spanje aan de Afrikanen doneren.
Compact en efficient verdedigd door de Breisgau, Atobulu hoefde niet eens een kans tegen te houden in de eerste helft, dat knapte de linie voor hem op. Weet niet wat Celta van SC Freiburg heeft geanalyseerd, maar het was duidelijk het verkeerde. Wie laat nu Grifo en Beste zo makkelijk voorzetten geven? Extra pijnlijk dat Freiburg een tweede elftal opstelt: Makengo (assist), Treu, Suzuki (twee goals), Eggestein en Mantanoviç (één goal) zijn normaal geen basisspeler.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betis leek het ook doodsimpel te hebben maar geeft het ineens weer weg. Leg maar uit.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:17 schreef Zorro het volgende:
Kijk AZ, zo moet dat na een 3-0 uitnederlaag.
JA een tegendoelpunt incasseren is dan weer niet zo handig.quote:
Dat was oprecht één van de slechtste tegenstanders waar ik Feyenoord Europees tegen heb zien spelenquote:Op donderdag 16 april 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga was tegen Feyenoord echt rotslecht
Tegen Feyenoord, kun je nagaan.
Dat was dit seizoen denk ik de zwakste tegenstander van een Nederlandse ploeg.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was oprecht één van de slechtste tegenstanders waar ik Feyenoord Europees tegen heb zien spelen
Jij hoopt dat Ajax en Feyenoord nooit meer CL gaan spelen?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:46 schreef 100Spokes het volgende:
Weer op de lat ik hoop nog op een sneaky goaltje van Porto
Het zijn wel een keer andere clubs dan iedere keer Real/Barca/Bayern/PSG/Cityquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:01 schreef RamboDirk het volgende:
alleen user @:mexicanobakker interesseert deze toernooien nog
In de EL wel veel clubs uit de grote competities, het zijn alleen de wat minder gangbare clubs. Wel leuk dat Freiburg hier staat.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga - Freiburg
Nottingham - Villa
Dat zijn toch best matige namen voor de Europa League nieuwe stijl. Alleen Villa nog wel een mooie naam.
Rayo - Strasbourg
Shakhtar - Palace
Nul Italiaanse clubs, nul Nederlandse clubs. Met de CL erbij 4x Engeland, 2x Frankrijk, Duitsland, Spanje en 1x Portugal, Oekraine
Die gaan gewoon dit hele zooitje winnenquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Braga dat moeite(eigenlijk zelfs slechter) had met het B-team van Feyenoord in de halve finale.
Wonderlijk.
Freiburg inderdaad weer zijn tweede elftal:quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon dit hele zooitje winnen
Maar waaromquote:Op donderdag 30 april 2026 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Freiburg inderdaad weer zijn tweede elftal:
- drie nieuwe verdedigers (Treu, Makengo en Ginter), alleen Lienhart van de basiself
- drie nieuwe middenvelders (Manzambi, Beste en Suzuki), Grifo en Eggestein van de basiself
- Mantanoviç voorin als eenzame spits
Zijn nu nog lang niet zeker van Europees voetbal volgend seizoen dus die zetten alles op de Bundesliga denk ik.quote:
Blijkbaar werkt die formatie goed in de Europese wedstrijden, want ze hadden afgelopen weekend tegen BVB expres Suzuki, Ginter en Manzambi niet eens meegenomen naar Dortmund omdat ze ze helemaal fit wilden houden. Beste, Mantanoviç en Treu begonnen op de bank, waarvan Beste en Mantanoviç nog 20 minuten kregen, Treu mocht blijven zittenquote:
Interessant wel. Zie nu ook dat ze dit het gehele toernooi al doen dus dat maakt het alweer een tikkie anders, en wat ik van Braga gezien verre van kansloos.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt die formatie goed in de Europese wedstrijden, want ze hadden afgelopen weekend tegen BVB expres Suzuki, Ginter en Manzambi niet eens meegenomen naar Dortmund omdat ze ze helemaal fit wilden houden. Beste, Mantanoviç en Treu begonnen op de bank, waarvan Beste en Mantanoviç nog 20 minuten kregen, Treu mocht blijven zitten
Parels voor de zwijnen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
user @:mexicanobakker zit vanavond weer met zijn broek op de knietjes.
Als Villa de EL wint gaan er zes Engelse clubs de CL in. Als Forest wint ook trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hup Villa.
Nog een Engelse degradatiekandidaat die de EL gaat winnen kan ik niet aan.
Leuk voor Bournemouthquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Villa de EL wint gaan er zes Engelse clubs de CL in. Als Forest wint ook trouwens.![]()
Nee, ik vergis me, AV staat in de top 5 dus geen extra ticket dan. Wel als NF de EL wint.quote:
Dan zijn we weer terug van voor de Heizel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wat zijn als Engelse clubs alle toernooien winnen
Je telefoon is stuk die avond?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand niet een bommelding doen of iets bij de CL finale zodat er dit jaar niemand wint?
Dat zou voor iedereen veel leuker zijn.
Gewoon terug naar vroeger, Echt alleen de kampioenenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand niet een bommelding doen of iets bij de CL finale zodat er dit jaar niemand wint?
Dat zou voor iedereen veel leuker zijn.
Jaquote:
Ik zou het toejuichen, maar ja de centjes hequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon terug naar vroeger, Echt alleen de kampioenen
Nee, gaat echt nooit gebeuren, dat snap ik zelf ook wel helaasquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen, maar ja de centjes he
Akkoord.quote:
Na 6 minuten al ja, ook zo dom.quote:
Al na 10 minuten ofzo. Maar ik vind Freiburg niet meer zo overtuigend.quote:
Net pas gescoord.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch een goaltje nog gemaakt of was die ervoor?
En 30 mei een nog makkelijkere avond voor PSG.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
En klaar. Tot 20 en 27 mei. Ik vrees eigenlijk dat dat twee simpele avonden worden voor Villa en Palace.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En 30 mei een nog makkelijkere avond voor PSG.
Jammer dat de finales totaal niet spannend zijn.
Oh, ik wist niet dat dit vanavond was. Bedankt voor deze reminder grote vriend Coco!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Freiburg - Aston Villa | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Ja voor de verandering een prijs voor een club uit de Premier League zou wat zijn he!quote:
3-2quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Of het is gewoon een sympathieke club die een leuk seizoen draaien, waarbij EL-winst de kers op de taart is.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor de verandering een prijs voor een club uit de Premier League zou wat zijn he!
Nee, doe maar Freiburg.
Prima omschrijving van Freiburg ouwe reus.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Of het is gewoon een sympathieke club die een leuk seizoen draaien, waarbij EL-winst de kers op de taart is.
Zou ook zomaar kunnen, hè.
1-0quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Fair enough. Hopen op een mooie finalequote:Op woensdag 20 mei 2026 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima omschrijving van Freiburg ouwe reus.
Villa is wel een prima club, maar de Engelse dominantie staat me minder aan.
Hoop vooral dat Freiburg een beetje mee kan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Fair enough. Hopen op een mooie finale
Waar blijft jouw voorspelling?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop vooral dat Freiburg een beetje mee kan.
0-3quote:
1-2quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-4quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Julian Schuster ziet er als een fuhrer uit.
Wist je dat Freiburg in WO2 per ongeluk door de eigen Luftwaffe gebombardeerd is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Julian Schuster ziet er als een fuhrer uit.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Argentijnse kutzak op doel. Die motte we niet.
Hup Germany.
En hier moest hij nog vallen. Klote ziggo.quote:
Ik heb ook ziggo, maar wel gewoon via de TV geen app of via de computerquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hier moest hij nog vallen. Klote ziggo.
Op de tv ben ik ook altijd de laatste.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook ziggo, maar wel gewoon via de TV geen app of via de computer
Dus GAE zijn de beste van Europa.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info: hier heeft Go Ahead van gewonnen.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Morgenvroeg weer in de hamstermolen, dus dit geloof ik verder wel.
Alleen als je gelooft in wonderen of hebt gesnovenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura kan Bournemouth nog CL halen?
Wat gebeurt er dan als Villa hypothetisch 5e eindigt en Liverpool 4e?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen als je gelooft in wonderen of hebt gesnoven
https://www.ad.nl/voetbal(...)-cl-ticket~a6986c9e/
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als Villa hypothetisch 5e eindigt en Liverpool 4e?
@Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:
[ x ]
(Beter dondert Chelsea nog op het dat rijtje)
Ja hopen op Liverpool is een slechte raadgeverquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier
We moeten hopen op..
- Liverpool wint van Brentford
- City wint van Villa
- Bournemouth wint bij Forest
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPSquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:
[ x ]
(Beter dondert Chelsea nog op het dat rijtje)
Wat is dit dan weer voor debiel systeemquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPS
Maar als ze top 4 eindigen dan is het NIET zo dat ze wegens EL een tickets hebben en dat er dan een CL ticket doorschuift? Dus 1 t/m 4 CL (Incl Villa, dat EL ticket gaat in de shredder) en nummer 5 wegens EPS
Dus in het ene geval schuift het wel door en in het andere niet.
Lekker handig weer daar bij de UEFA.
Geldt ook voor de Conference League. Die hebben nog leuke verrassende ploegen maar de winnaar is daar ook vooraf bekend.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef DobbyDobby het volgende:
De EL is echt niets meer aan. Jammer. EL had in het oude format nog CL afvallers die mee konden doen om de winst. Nu wint de Engelse club toch altijd. Verschil in geld is veel te groot.
Eens amigo. Leuke competitie voor kleine clubs, maar ook daar wint altijd de Engelse club.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Conference League. Die hebben nog leuke verrassende ploegen maar de winnaar is daar ook vooraf bekend.
Europese competities sterven een langzame dood door die dominantie van Engelse ploegen. Denk dat je er niet aan ontkomt om uiteindelijk toch een Super League te beginnen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPS
Maar als ze top 4 eindigen dan is het NIET zo dat ze wegens EL een tickets hebben en dat er dan een CL ticket doorschuift? Dus 1 t/m 4 CL (Incl Villa, dat EL ticket gaat in de shredder) en nummer 5 wegens EPS
Dus in het ene geval schuift het wel door en in het andere niet.
Lekker handig weer daar bij de UEFA.
Jij geeft arsenal een kans? Ik ga deze wedstrijd volkomen neutraal in, hooguit een lichte voorkeur voor Engeland boven Spanje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup niet-Engelse club, want die winnen straks alles
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.quote:
PSG dat trekt Mocro's aan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.
Dat is wel jammer.quote:
Dan ben ik dat juist niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.
Ik zeg het ook verkeerd, het is niet een kwestie van "voor" zijn.quote:
In de Premier League is de Engelse voetbalcultuur bijna nergens meer te bekennen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
100% pro Engelse clubs want Premier League is mooiste competitie ter wereld en sowieso de Engelse voetbalcultuur is
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Premier League is de Engelse voetbalcultuur bijna nergens meer te bekennen.
De spelers zijn nauwelijks nog Engels, de coaches zijn niet Engels, het voetbal is niet Engels, steeds meer stadions zijn sfeerloze nieuwe tempels die lijken op andere nieuwe stadions en het publiek is steeds meer upper middle class gemengd met toeristen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik doel ook meer op het volkse wat je nog veel hebt. Ik ben ook fan van StuntPegg. Leuk kanaal op YouTube die het Engelse voetbal op een luchtige manier laat zien. Het helpt ook wel dat het een mooie dame is
StuntPeggquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik doel ook meer op het volkse wat je nog veel hebt. Ik ben ook fan van StuntPegg. Leuk kanaal op YouTube die het Engelse voetbal op een luchtige manier laat zien. Het helpt ook wel dat het een mooie dame is
Daarom Championship goden. The Football League show genotquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De spelers zijn nauwelijks nog Engels, de coaches zijn niet Engels, het voetbal is niet Engels, steeds meer stadions zijn sfeerloze nieuwe tempels die lijken op andere nieuwe stadions en het publiek is steeds meer upper middle class gemengd met toeristen.
quote:
Nee, voelt alsof Crystal Palace dit op halve kracht ook wel redtquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt totaal niet het gevoel dat dit nog spannend wordt.
Het is mazzel dat zie de tweede goal nog niet hebben gemaakt waardoor het nog zou kunnen als een balletje random goed valt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, voelt alsof Crystal Palace dit op halve kracht ook wel redt
Al spelen we nog 2x de volledige tijd, Rayo scoort toch nietquote:
Wat is je verwachting voor zaterdag?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was saai.
Eigenlijk dit hele toernooi wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |