Wat is dit dan weer voor debiel systeemquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPS
Maar als ze top 4 eindigen dan is het NIET zo dat ze wegens EL een tickets hebben en dat er dan een CL ticket doorschuift? Dus 1 t/m 4 CL (Incl Villa, dat EL ticket gaat in de shredder) en nummer 5 wegens EPS
Dus in het ene geval schuift het wel door en in het andere niet.
Lekker handig weer daar bij de UEFA.
Geldt ook voor de Conference League. Die hebben nog leuke verrassende ploegen maar de winnaar is daar ook vooraf bekend.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:01 schreef DobbyDobby het volgende:
De EL is echt niets meer aan. Jammer. EL had in het oude format nog CL afvallers die mee konden doen om de winst. Nu wint de Engelse club toch altijd. Verschil in geld is veel te groot.
Eens amigo. Leuke competitie voor kleine clubs, maar ook daar wint altijd de Engelse club.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Conference League. Die hebben nog leuke verrassende ploegen maar de winnaar is daar ook vooraf bekend.
Europese competities sterven een langzame dood door die dominantie van Engelse ploegen. Denk dat je er niet aan ontkomt om uiteindelijk toch een Super League te beginnen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPS
Maar als ze top 4 eindigen dan is het NIET zo dat ze wegens EL een tickets hebben en dat er dan een CL ticket doorschuift? Dus 1 t/m 4 CL (Incl Villa, dat EL ticket gaat in de shredder) en nummer 5 wegens EPS
Dus in het ene geval schuift het wel door en in het andere niet.
Lekker handig weer daar bij de UEFA.
Jij geeft arsenal een kans? Ik ga deze wedstrijd volkomen neutraal in, hooguit een lichte voorkeur voor Engeland boven Spanje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup niet-Engelse club, want die winnen straks alles
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.quote:
PSG dat trekt Mocro's aan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.
Dat is wel jammer.quote:
Dan ben ik dat juist niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees geust, zaterdag ben ik ook voor de ander partij.
Ik zeg het ook verkeerd, het is niet een kwestie van "voor" zijn.quote:
In de Premier League is de Engelse voetbalcultuur bijna nergens meer te bekennen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
100% pro Engelse clubs want Premier League is mooiste competitie ter wereld en sowieso de Engelse voetbalcultuur is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |