Ik heb ook ziggo, maar wel gewoon via de TV geen app of via de computerquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hier moest hij nog vallen. Klote ziggo.
Op de tv ben ik ook altijd de laatste.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook ziggo, maar wel gewoon via de TV geen app of via de computer
Dus GAE zijn de beste van Europa.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info: hier heeft Go Ahead van gewonnen.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Morgenvroeg weer in de hamstermolen, dus dit geloof ik verder wel.
Alleen als je gelooft in wonderen of hebt gesnovenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura kan Bournemouth nog CL halen?
Wat gebeurt er dan als Villa hypothetisch 5e eindigt en Liverpool 4e?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen als je gelooft in wonderen of hebt gesnoven
https://www.ad.nl/voetbal(...)-cl-ticket~a6986c9e/
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als Villa hypothetisch 5e eindigt en Liverpool 4e?
@Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:
[ x ]
(Beter dondert Chelsea nog op het dat rijtje)
Ja hopen op Liverpool is een slechte raadgeverquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier
We moeten hopen op..
- Liverpool wint van Brentford
- City wint van Villa
- Bournemouth wint bij Forest
Dus als ik het goed volg dan krijgt Villa de CL plek als ze buiten de top 4 vallen op basis van de EL winst en schuift de EPS door. Dus 1 t/m 4 CL wegens Top 4, Villa die dan nummer 5 is CL wegens EL, en nummer 6 wegens EPSquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja dat scenario is nu wel in beeld:
[ x ]
(Beter dondert Chelsea nog op het dat rijtje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |