Compact en efficient verdedigd door de Breisgau, Atobulu hoefde niet eens een kans tegen te houden in de eerste helft, dat knapte de linie voor hem op. Weet niet wat Celta van SC Freiburg heeft geanalyseerd, maar het was duidelijk het verkeerde. Wie laat nu Grifo en Beste zo makkelijk voorzetten geven? Extra pijnlijk dat Freiburg een tweede elftal opstelt: Makengo (assist), Treu, Suzuki (twee goals), Eggestein en Mantanoviç (één goal) zijn normaal geen basisspeler.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betis leek het ook doodsimpel te hebben maar geeft het ineens weer weg. Leg maar uit.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:17 schreef Zorro het volgende:
Kijk AZ, zo moet dat na een 3-0 uitnederlaag.
JA een tegendoelpunt incasseren is dan weer niet zo handig.quote:
Dat was oprecht één van de slechtste tegenstanders waar ik Feyenoord Europees tegen heb zien spelenquote:Op donderdag 16 april 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga was tegen Feyenoord echt rotslecht
Tegen Feyenoord, kun je nagaan.
Dat was dit seizoen denk ik de zwakste tegenstander van een Nederlandse ploeg.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was oprecht één van de slechtste tegenstanders waar ik Feyenoord Europees tegen heb zien spelen
Jij hoopt dat Ajax en Feyenoord nooit meer CL gaan spelen?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:46 schreef 100Spokes het volgende:
Weer op de lat ik hoop nog op een sneaky goaltje van Porto
Het zijn wel een keer andere clubs dan iedere keer Real/Barca/Bayern/PSG/Cityquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:01 schreef RamboDirk het volgende:
alleen user @:mexicanobakker interesseert deze toernooien nog
In de EL wel veel clubs uit de grote competities, het zijn alleen de wat minder gangbare clubs. Wel leuk dat Freiburg hier staat.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga - Freiburg
Nottingham - Villa
Dat zijn toch best matige namen voor de Europa League nieuwe stijl. Alleen Villa nog wel een mooie naam.
Rayo - Strasbourg
Shakhtar - Palace
Nul Italiaanse clubs, nul Nederlandse clubs. Met de CL erbij 4x Engeland, 2x Frankrijk, Duitsland, Spanje en 1x Portugal, Oekraine
Die gaan gewoon dit hele zooitje winnenquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Braga dat moeite(eigenlijk zelfs slechter) had met het B-team van Feyenoord in de halve finale.
Wonderlijk.
Freiburg inderdaad weer zijn tweede elftal:quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon dit hele zooitje winnen
Maar waaromquote:Op donderdag 30 april 2026 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Freiburg inderdaad weer zijn tweede elftal:
- drie nieuwe verdedigers (Treu, Makengo en Ginter), alleen Lienhart van de basiself
- drie nieuwe middenvelders (Manzambi, Beste en Suzuki), Grifo en Eggestein van de basiself
- Mantanoviç voorin als eenzame spits
Zijn nu nog lang niet zeker van Europees voetbal volgend seizoen dus die zetten alles op de Bundesliga denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |