Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Premier League is de Engelse voetbalcultuur bijna nergens meer te bekennen.
De spelers zijn nauwelijks nog Engels, de coaches zijn niet Engels, het voetbal is niet Engels, steeds meer stadions zijn sfeerloze nieuwe tempels die lijken op andere nieuwe stadions en het publiek is steeds meer upper middle class gemengd met toeristen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik doel ook meer op het volkse wat je nog veel hebt. Ik ben ook fan van StuntPegg. Leuk kanaal op YouTube die het Engelse voetbal op een luchtige manier laat zien. Het helpt ook wel dat het een mooie dame is
StuntPeggquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik doel ook meer op het volkse wat je nog veel hebt. Ik ben ook fan van StuntPegg. Leuk kanaal op YouTube die het Engelse voetbal op een luchtige manier laat zien. Het helpt ook wel dat het een mooie dame is
Daarom Championship goden. The Football League show genotquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De spelers zijn nauwelijks nog Engels, de coaches zijn niet Engels, het voetbal is niet Engels, steeds meer stadions zijn sfeerloze nieuwe tempels die lijken op andere nieuwe stadions en het publiek is steeds meer upper middle class gemengd met toeristen.
quote:
Nee, voelt alsof Crystal Palace dit op halve kracht ook wel redtquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt totaal niet het gevoel dat dit nog spannend wordt.
Het is mazzel dat zie de tweede goal nog niet hebben gemaakt waardoor het nog zou kunnen als een balletje random goed valt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, voelt alsof Crystal Palace dit op halve kracht ook wel redt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |