Al spelen we nog 2x de volledige tijd, Rayo scoort toch nietquote:
Wat is je verwachting voor zaterdag?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was saai.
Eigenlijk dit hele toernooi wel
Olympiakos is geen fijne tegenstander. Zeker met NEC's rommelige voorbereiding.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:31 schreef Max23 het volgende:
NEC loot Olympiakos
Gunstig denk ik, want de andere opties waren Lyon, Bodo/Glimt en Fenerbahce(mochten zij de voorronde winnen)
En dan stopt Fredsj Rutte ook nog.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Olympiakos is geen fijne tegenstander. Zeker met NEC's rommelige voorbereiding.
quote:Op maandag 20 juli 2026 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel punten schrijf jij op voor de Nederlandse clubs in je schriftje? @:RamboDirk
Niet dat het me wat uitmaakt, maar dacht dat ziggo alle europese wedstrijden exclusief had?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:42 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente thuis (ESPN) (20:00)
Ajax uit (Ziggo) (20:00)
Dat wordt dus ESPN qua sfeer ook mooier.
Dat is pas vanaf de groepsfasequote:Op maandag 20 juli 2026 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat het me wat uitmaakt, maar dacht dat ziggo alle europese wedstrijden exclusief had?
Play-offs geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2026 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas vanaf de groepsfase
Oja, dat zou ook kunnen. Daar mogen ook de hymnes gedraaid worden, dus dat is niet vreemdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |