De lijst van partijen is niet compleet, maar desondanks toch 'gelikt'.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja die gasvoorraad die na decennia mismanagement door de VVD, CDA en PVV zo onpopulair in de regio is geworden dat hij dicht moet.
Een verademing. Tot de laatste verkiezing was alles nog de schuld van de PvdA die de laatste premier in de jaren 90 hadden.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha die man zit er pas 2 maanden ofzo, en toch heeft ie alles gedaan
Hij gaat toch ook gewoon door met dichtgooien ondanks sluimerende crisisquote:Op donderdag 9 april 2026 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha die man zit er pas 2 maanden ofzo, en toch heeft ie alles gedaan
Whaha, we hangen zo af van dat kutland dat we zelfs een genocide moeten steunen.quote:
Hij gaat ermee door door de sluimerende crisis.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij gaat toch ook gewoon door met dichtgooien ondanks sluimerende crisis
Klopt, excuus.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zat Jetten in het vorige kabinet?
Want dat dichtgooien is al een tijdje aan de gang.
De PvdA was in de provincie Groningen nochtans decennia lang de baas.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een verademing. Tot de laatste verkiezing was alles nog de schuld van de PvdA die de laatste premier in de jaren 90 hadden.
We zeggen toe gedachten en gebeden te sturen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens Reuters heeft Trump aan Mark Rutte laten weten binnen enkele dagen toezeggingen te willen hebben over de bescherming van de Straat van Hormuz. Trump dringt er al enige tijd bij andere landen op aan om te helpen met het openen van de zeestraat
Trumps plan is destabilisatie van veel westerse landen en met name Europa, zo lijkt het. En de VS zelf is ook enorme bende aan het worden. De ontevredenheid daar stijgt met de dag.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.
Maar wat een enorme BS? Want er is werkelijk geen enkel fatsoenlijk argument te bedenken waarom Europa mee zou moeten doen aan deze volstrekte onzin. En al helemaal niet als meneertje al vanaf begin maart roept dat Iran al lang en breed verslagen is, wat in zou houden dat er gewoon Amerikaanse schepen door de straat van Hormuz zouden moeten kunnen varen. Waar heb je dan Europa voor nodig als je het immers zelf al geregeld hebt?
Rutte gaat dit wel proberen. Ik weet alleen niet dit niet evengoed de NAVO gaat doen wankelen, want landen als Spanje gaan echt niet mee willen doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We zeggen toe gedachten en gebeden te sturen.
De PvdA is met reden gedecimeerd de afgelopen 20 jaar. Het is alleen bizar dat de VVD nog steeds zo groot is.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De PvdA was in de provincie Groningen nochtans decennia lang de baas.
En steunde Gasunie en NAM vanwege de economische voordelen die het voor het Noorden zou opleveren.
En liet toe dat Den Haag lachend met de miljarden wegliep.
En had geen zin om naar milieuonderzoeken (inzake de wijziging van de bodemmorfologie a.g.v. gasboringen) en milieubewegingen te luisteren.
Voor Trump wel fijn. Als het niet toegezegd wordt kan hij lekker blijven zagen over de NAVO. Als het wel toegezegd wordt is NAVO geen verdedigingsorganisatie meer, maar zijn ze ineens onderdeel van offensieve acties, dus is NAVO zoals 't is ook kapot.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens Reuters heeft Trump aan Mark Rutte laten weten binnen enkele dagen toezeggingen te willen hebben over de bescherming van de Straat van Hormuz. Trump dringt er al enige tijd bij andere landen op aan om te helpen met het openen van de zeestraat
Dit gaat interessant worden. Benieuwd of Rutte hier ongeschonden doorheen gaat komen.
Nochtans had de PvdA uitstekend in jouw rijtje gepast.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De PvdA is met reden gedecimeerd de afgelopen 20 jaar. Het is alleen bizar dat de VVD nog steeds zo groot is.
Voor mij was het al een tijdje langer duidelijk, maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat het ook voor Rutte duidelijk zou zijn dat meespelen met Trumps fantasiewereldje een gepasseerd station was na die einde vd beschaving opmerking. Het is van hopium dat de Trump schade beperkt kan worden gegaan naar meewerken aan een oorlogsmisdrijf van ongekende schaal met kans om nucleaire inzet.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rutte gaat dit wel proberen. Ik weet alleen niet dit niet evengoed de NAVO gaat doen wankelen, want landen als Spanje gaan echt niet mee willen doen.
En Trump zou maar wat graag willen dat er in de NAVO een splijting ontstaat.
We sturen een opblaasbare boot.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We zeggen toe gedachten en gebeden te sturen.
We moeten een berichtje terugsturen dat Trump begin maart al de overwinning uitriep en al 100x geroepen heeft dat Iran militair verslagen is en dat we daar de conclusie dus uittrekken dat de NAVO helemaal niet nodig is en de US Navy dus zonder problemen door de Straat vanHormuz kan varen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit gaat interessant worden. Benieuwd of Rutte hier ongeschonden doorheen gaat komen.
Het dreigement was al een oorlogsmisdaad.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor mij was het al een tijdje langer duidelijk, maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat het ook voor Rutte duidelijk zou zijn dat meespelen met Trumps fantasiewereldje een gepasseerd station was na die einde vd beschaving opmerking. Het is van hopium dat de Trump schade beperkt kan worden gegaan naar meewerken aan een oorlogsmisdrijf van ongekende schaal met kans om nucleaire inzet.
Ik ga Jetten stemmen als hij wat speelgoedbootjes stuurt naar Washington. Dat is wat we hebben volgens Trump. Ik emigreer naar Denemarken als ze een hondenslee sturen.quote:
Mooi of niet dat een land zich verdedigt. Dacht Israël werkelijk dat ze paar bommen op land gooien er geen antwoord komt. Israël sloopt hele flats in Libanon op dit moment. Iran antwoord enkel, eerst deed Iran enkel USA militaire doelen. Maar ze gaan gewoon mee met het niveau van Israël, vervelen he dat iemand terug vecht?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leg me eens uit waarom Iran rakketen op burgerdoelen blijft afvoeren, doe eens?
Jens Stoltenberg, de voorganger van Rutte, is momenteel kabinetslid in Noorwegen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Voor Trump wel fijn. Als het niet toegezegd wordt kan hij lekker blijven zagen over de NAVO. Als het wel toegezegd wordt is NAVO geen verdedigingsorganisatie meer, maar zijn ze ineens onderdeel van offensieve acties, dus is NAVO zoals 't is ook kapot.
We weten nu al welke toezegging er gaat komen: ja we willen helpen met de bescherming van de Straat van Hormuz maar dan moet er eerst een vredesakkoord zijn. En daar wringt nou net de schoen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
sorry maar je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb ontzettend veel persoonlijke aanvallen aan het adres van Howard verwijderd. Alleen ik al, ik gok dat mijn collega mods dat ook gedaan hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ffies, hoezo moet hij ophouden?
Zet tr na tr op gejijbak in dit topic van anderen waar afgelopen weekenden nog in fb genoeg over gezegd is. De ene haatpost na de andere haatbagger mag gewoon blijven staan. Users komen hier alleen om inhoudsloze bagger te spuien. En iemand die op de bal blijft wordt afgefloten.
Straat, dit kan echt beter.
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:quote:Op donderdag 9 april 2026 15:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jens Stoltenberg, de voorganger van Rutte, is momenteel kabinetslid in Noorwegen.
De Noorse regering heeft, in de zaak 'Groenland', Trump al eens gewezen op al diens foute aannames met betrekking tot dat land.
Misschien moet Stoltenberg maar even aan Mark Rutte uitleggen waar de NAVO voor staat, en dat niet Iran maar de VS momenteel de grootste bedreiging voor het bondgenootschap is.
Hoewel ik vrees dat Stoltenberg momenteel blij is dat hij van dat gelazer af is.
Ik denk niet dat dat ooit van de radar geweest is, er was gewoon even een nieuw speeltje. Zal na dat ultimatum wel weer komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:
https://www.cnbc.com/2026(...)ran-war-deepens.html
O ja. Trump is nog lang niet klaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:
https://www.cnbc.com/2026(...)ran-war-deepens.html
is die hondenslee uit Groenland in weekenden nog beschikbaar?quote:
Watersleeën op de straat van Hormuz.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
is die hondenslee uit Groenland in weekenden nog beschikbaar?
Wilt Jetten dit of de voorgaande kabinetten vanwege het drama in Groningen? Of heeft Jetten dit ook al gedaan?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je bedoeld die gasvooraad die met beton volgestort gaat worden door Jetten?
Shut your festering gob, you tit! Your type really makes me puke, you vacuous, toffee-nosed, malodorous pervert!quote:Op donderdag 9 april 2026 15:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
sorry maar je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb ontzettend veel persoonlijke aanvallen aan het adres van Howard verwijderd. Alleen ik al, ik gok dat mijn collega mods dat ook gedaan hebben.
En een tr kan gemist worden of gewoon niet behandeling waardig zijn. Het blijft een melding, geen opdracht
En op een waterscooterquote:Op donderdag 9 april 2026 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Watersleeën op de straat van Hormuz.
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En op een waterscooter
Mét toeter
Ze worden onder druk gezet door Turkije om anderen aan te vallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:34 schreef bianconeri het volgende:
De trollen hier zullen inderdaad alles en iedereen wel weer de schuld geven idd behalve de echte dader: Israel.
ja want zo werkt datquote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Gooi gewoon die hele kustlijn in iran plat!!! Die straat moet gewoon direct open zonder allerlei voorwaarden.
Graag mailen naar: thewhiteh0use0fidi0ts@washingt0ndc.c0m.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Gooi gewoon die hele kustlijn in iran plat!!! Die straat moet gewoon direct open zonder allerlei voorwaarden.
Heb je daar een waterskikabelbaantrekmotor voor nodig? Ik weet namelijk wel waar je een goedkope kan krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Watersleeën op de straat van Hormuz.
Ik dacht dat het Ministry of Silly Talks tegenwoordig de socials runde?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Graag mailen naar: thewhiteh0use0fidi0ts@washingt0ndc.c0m.
Gewoon de FOK!ker met die piemelbeschermer (insert .jpg) sturen. Morgen al opgelost.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Tsja... Ze zien hun kans schoon om zonder al te veel tegengas nog wat onschuldigen af te knallen.quote:Israël doet nieuwe evacuatieoproep voor Beiroet
Het Israëlische leger heeft een nieuwe evacuatieoproep gedaan voor het zuidelijke gedeelte van de Libanese hoofdstad Beiroet. Dit gedeelte werd gister ook geraakt door Israëlische raketten.
Op naar vier euro de literquote:Iran wil niet meer dan vijftien schepen per dag doorlaten
Iran zal niet meer dan vijftien schepen per dag door de Straat van Hormuz laten varen. Dat is volgens het Russische staatspersbureau Tass onder de voorwaarden van het staakt-het-vuren. Het persbureau baseert zich op quotes van een anonieme Iraanse functionaris.
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen knalt Israel gewoon verder zo lijkt het
[..]
Tsja... Ze zien hun kans schoon om zonder al te veel tegengas nog wat onschuldigen af te knallen.
[..]
Op naar vier euro de liter
'Stuur iemands kinderen daarop af!'quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Duwbak 2.0quote:Op donderdag 9 april 2026 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.
That Ministry of Silly Talks is against the löw. It does not have a pröper leasánce.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Ministry of Silly Talks tegenwoordig de socials runde?
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Stuur iemands kinderen daarop af!'
Als je ze nou met touwen aan elkaar vastmaakt telt dat dan als één?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.
Wie voeden nationalisten?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?
Wat zou het mooi zijn als de wappies een keer eens echt iets gaan doen ipv altijd te trappen tegen de mensen die ze voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |