Het gaat open als de oorlog in het MO stopt. Netanyahu wilt dit niet tot de verkiezingen in het najaarquote:Op donderdag 9 april 2026 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Goldman: Another Month of Hormuz Closure Means Over $100 Brent Throughout 2026
En persoonlijk betwijfel ik of het open gaat binnen een maand...
En dan moet je maar hopen dat er nog iets te exporteren valt.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat open als de oorlog in het MO stopt. Netanyahu wilt dit niet tot de verkiezingen in het najaar
Tegenover VS of Israel?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:08 schreef capricia het volgende:
Overweegt Europa al om het Anti-Coercion Instrument in stelling te brengen ? De handelsbazooka.
Ja, de meeste LPG installaties zijn ondertussen onbruikbaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dan moet je maar hopen dat er nog iets te exporteren valt.
De VS in dit geval.quote:
Gelukkig hebben we zelf gas. Maar dan moeten de Groningers wel royaal gecompenseerd wordenquote:Op donderdag 9 april 2026 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
De VS in dit geval.
Als ik de escalatie zo zie gaat het straks ook om handel (LNG uit de VS bijvoorbeeld).
Zou kunnen ja. In elk geval hebben ze het al klaar liggen gezien tariffs-escalatie toen van Trump. Kan gewoon uit la gehaald worden.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
De VS in dit geval.
Als ik de escalatie zo zie gaat het straks ook om handel (LNG uit de VS bijvoorbeeld).
Goedzo.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. In elk geval hebben ze het al klaar liggen gezien tariffs-escalatie toen van Trump. Kan gewoon uit la gehaald worden.
Trump maakt de dienst uit in de VS. Voordat het hooggerechtshof dit heeft recht gezet ben je al een jaar verderquote:Op donderdag 9 april 2026 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Goedzo.
Gaat ook per gekwalificeerde meerderheid, en niet per Veto.
Geen kernbom op ons?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Eens kijken hoe snel Europa gaat draaien.
De trollen hier zullen inderdaad alles en iedereen wel weer de schuld geven idd behalve de echte dader: Israel.quote:
Rutte doet wat hij moet doen voor de NAVO en vrede.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je zegt dat de wereld nu veiliger is dan voor de Iran-oorlog terwijl de luchtvaartmaatschappijen het Midden Oosten mijden en in Azie de spanningen toenemen wegens de brandstofonzekerheid kom je over als een soort Mohammed al Sahaf.
Navo en vrede lolquote:Op donderdag 9 april 2026 14:34 schreef bianconeri het volgende:
Rutte doet wat hij moet doen voor de NAVO en vrede.
Dat je dan soms onzin van Trump moet ophemelen, tja dat is er deel van.
Wat Trump nu probeert gecombineerd met waar Vance mee bezig is in Hongarije zou dit denk ik wel in elk geval op 't bureau neerleggen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. In elk geval hebben ze het al klaar liggen gezien tariffs-escalatie toen van Trump. Kan gewoon uit la gehaald worden.
Mohammed al Sahaf moest ook de moraal er inhouden enzo en Saddam zat ook niet zo op een slechtnieuwsshow te wachten dus die deed ook wat hij dacht dat hij moest doen, maar hij was wel een clowntje, net als Rutte.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De trollen hier zullen inderdaad alles en iedereen wel weer de schuld geven idd behalve de echte dader: Israel.
[..]
Rutte doet wat hij moet doen voor de NAVO en vrede.
Dat je dan soms onzin van Trump moet ophemelen, tja dat is er deel van.
quote:Op donderdag 9 april 2026 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Projectie.
Kom nu maar gewoon met je mijnenveger quote, of kap je met smaad en laster.
Ik had net dit filmpje gepost met daarin menselijke mijnenvegers en een interview met een IDF soldaat en toen kwam je met de opmerking dat ik slechts haatbagger post. Ik zie dat die post van je gewist is, dus blijkbaar ging je opmerking zelfs te ver voor fok wat volgens Grok een ruige plek is.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is maar 1 van de vele voorbeelden van IDF leden die zelf zeggen menselijke schilden te gebruiken. Ergens in het Gaza topic had ik ook nog wat beelden van Palestijnen die met een gopro op door huizen en andere plekken moesten lopen waar de helden van de IDF te bang voor waren. Die gopro was zodat ze konden controleren, of de Palestijnse burger wel zijn taak had gedaan. Ziek land is het.
Je bedoeld die gasvooraad die met beton volgestort gaat worden door Jetten?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we zelf gas. Maar dan moeten de Groningers wel royaal gecompenseerd worden
Ja die gasvoorraad die na decennia mismanagement door de VVD, CDA en PVV zo onpopulair in de regio is geworden dat hij dicht moet.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je bedoeld die gasvooraad die met beton volgestort gaat worden door Jetten?
Zat Jetten in het vorige kabinet?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je bedoeld die gasvooraad die met beton volgestort gaat worden door Jetten?
Haha die man zit er pas 2 maanden ofzo, en toch heeft ie alles gedaanquote:Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zat Jetten in het vorige kabinet?
Want dat dichtgooien is al een tijdje aan de gang.
Jetten Derangement Syndromequote:Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zat Jetten in het vorige kabinet?
Want dat dichtgooien is al een tijdje aan de gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |