Succesvolle wervingscampagne Defensie leidt tot lange wachtlijstquote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?
quote:Het lukt Defensie niet om sollicitanten snel genoeg te keuren en op te leiden. Dat zegt het ministerie na vragen van de NOS. "Het aantal aanmeldingen is momenteel groter dan de capaciteit om de toestroom snel te verwerken."
Moderne nationalisten, zeg maar onze eigen fok magaatjes, zijn anti-militärisch. En met goede redenen natuurlijk, de vijand van het westen is hun grote vriend.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?
Wat zou het mooi zijn als de wappies een keer eens echt iets gaan doen ipv altijd te trappen tegen de mensen die ze voeden.
De meeste conservatieven hier zijn niet voor Iran, maar voor de VS en Israël. Je weet wel: de grootste speler in het Westen en een Westerse bondgenoot. Een ander deel is daarentegen vooral tegen de VS en Israël, wat dus anti-Westers is.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moderne nationalisten, zeg maar onze eigen fok magaatjes, zijn anti-militärisch. En met goede redenen natuurlijk, de vijand van het westen is hun grote vriend.
Modern nationalisme is vooral heel veel zelfhaat en janken over de EU en migranten.
zouden er wappies tussen zittenquote:Op donderdag 9 april 2026 16:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Succesvolle wervingscampagne Defensie leidt tot lange wachtlijst
[..]
Heb je hier ook enig bewijs voor of roep je maar wat? Ik zou Hezbollah namelijk niet onschuldig willen noemen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen knalt Israel gewoon verder zo lijkt het
[..]
Tsja... Ze zien hun kans schoon om zonder al te veel tegengas nog wat onschuldigen af te knallen.
[..]
Op naar vier euro de liter
ik merk weinig iran symphatisten op dit forumquote:Op donderdag 9 april 2026 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moderne nationalisten, zeg maar onze eigen fok magaatjes, zijn anti-militärisch. En met goede redenen natuurlijk, de vijand van het westen is hun grote vriend.
Modern nationalisme is vooral heel veel zelfhaat en janken over de EU en migranten.
HR actquote:Op donderdag 9 april 2026 16:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je hier ook enig bewijs voor of roep je maar wat? Ik zou Hezbollah namelijk niet onschuldig willen noemen.
Het is geen voetbalwedstrijd he, het gaat hier om levens.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De meeste conservatieven hier zijn niet voor Iran, maar voor de VS en Israël. Je weet wel: de grootste speler in het Westen en een Westerse bondgenoot. Een ander deel is daarentegen vooral tegen de VS en Israël, wat dus anti-Westers is.
Als we het dan ook over zelfhaat hebben sluit dit hier goed op aan, culturele zelfhaat is omvat exact dat. En trouwens ook voor de opvang van miljoenen niet-Westerse migranten zijn, die de cultuur hier beetje bij beetje veranderen.
Kritisch zijn op Amerika en Israël wordt dan gelijkgesteld aan symphatie hebben voor Iran.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
ik merk weinig iran symphatisten op dit forum
Wel grappig hoe alle culturen versimpeld worden naar 1 westerse cultuur en de rest anti-westers.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Een cultuur waarin ruimte is om dreigen beschavingen te vernietigen is niet mijn cultuur.
Wel zo gemakkelijk voor de doorsnee binaire hokjesdenker.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel grappig hoe alle culturen versimpeld worden naar 1 westerse cultuur en de rest anti-westers.
Laatst zei ik dat ik alle mensen alle rechten gun, en dat werd gepaareerd met dat ik meer zou geven om niet Westerse mensen dan mijn eigen landgenoten. Sommigen lezen in een korte zin nog een heel boek.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kritisch zijn op Amerika en Israël wordt dan gelijkgesteld aan symphatie hebben voor Iran.
Robert de Niro.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:21 schreef Toby56 het volgende:
Onder DeeJay Trump is de VS momenteel in oorlog met:
Iran
De NAVO
Het Vaticaan
Bruce Springsteen
Gezond Verstand
De handelsoorlogen benoemen we even niet.
[ afbeelding ]
Als je eenzijdig kritisch bent op de VS en Israël of zelfs hoopt om meer Amerikaanse slachtoffers (zoals sommigen hier hebben gedaan), dan lijkt dat er natuurlijk wel op.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kritisch zijn op Amerika en Israël wordt dan gelijkgesteld aan symphatie hebben voor Iran.
Nogmaals, jij maakt er een voetbalwedstrijd van, ikzelf wil geen slachtoffers nergens niet, oorlog is voor domme mensen die niet kunnen praten als mannen.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je eenzijdig kritisch bent op de VS en Israël of zelfs hoopt om meer Amerikaanse slachtoffers (zoals sommigen hier hebben gedaan), dan lijkt dat er natuurlijk wel op.
Als Frankrijk tegen Spanje speelt en iemand loopt de hele tijd alle Franse spelers af te zeiken en hoopt op veel blessures bij de Fransen, dan lijkt er natuurlijk op of er op zijn minst enige sympathie voor de Spanjaarden is, niet?
Nee, dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je eenzijdig kritisch bent op de VS en Israël of zelfs hoopt om meer Amerikaanse slachtoffers (zoals sommigen hier hebben gedaan), dan lijkt dat er natuurlijk wel op.
Als Frankrijk tegen Spanje speelt en iemand loopt de hele tijd alle Franse spelers af te zeiken en hoopt op veel blessures bij de Fransen, dan lijkt er natuurlijk op of er op zijn minst enige sympathie voor de Spanjaarden is, niet?
Ik vind het zo bijzonder dat de cult die dit allemaal wel mooi vindt anderen degenerates noemt omdat ze hun haren paars verven of zich niet helemaal man/vrouw voelen. Het is een massale psychose en we doen als een cultuur maar alsof het normaal is omdat de gekkies met miljoenen zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Een cultuur waarin ruimte is om te dreigen beschavingen te vernietigen is niet mijn cultuur.
Zo kijk ik eigenlijk vaak naar wedstrijden van Ajax. Heeft niks met een warm gevoel voor de tegenstander te maken.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb toch liever 100 paarsharigen dan 10 of zelfs maar 1 gek die fantaseert over het uitroeien van beschavingen.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het zo bijzonder dat de cult die dit allemaal wel mooi vindt anderen degenerates noemt omdat ze hun haren paars verven of zich niet helemaal man/vrouw voelen. Het is een massale psychose en we doen als een cultuur maar alsof het normaal is omdat de gekkies met miljoenen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |