Ik denk niet dat dat ooit van de radar geweest is, er was gewoon even een nieuw speeltje. Zal na dat ultimatum wel weer komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:
https://www.cnbc.com/2026(...)ran-war-deepens.html
O ja. Trump is nog lang niet klaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:
https://www.cnbc.com/2026(...)ran-war-deepens.html
is die hondenslee uit Groenland in weekenden nog beschikbaar?quote:
Watersleeën op de straat van Hormuz.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
is die hondenslee uit Groenland in weekenden nog beschikbaar?
Wilt Jetten dit of de voorgaande kabinetten vanwege het drama in Groningen? Of heeft Jetten dit ook al gedaan?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je bedoeld die gasvooraad die met beton volgestort gaat worden door Jetten?
Shut your festering gob, you tit! Your type really makes me puke, you vacuous, toffee-nosed, malodorous pervert!quote:Op donderdag 9 april 2026 15:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
sorry maar je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb ontzettend veel persoonlijke aanvallen aan het adres van Howard verwijderd. Alleen ik al, ik gok dat mijn collega mods dat ook gedaan hebben.
En een tr kan gemist worden of gewoon niet behandeling waardig zijn. Het blijft een melding, geen opdracht
En op een waterscooterquote:Op donderdag 9 april 2026 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Watersleeën op de straat van Hormuz.
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En op een waterscooter
Mét toeter
Ze worden onder druk gezet door Turkije om anderen aan te vallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:34 schreef bianconeri het volgende:
De trollen hier zullen inderdaad alles en iedereen wel weer de schuld geven idd behalve de echte dader: Israel.
ja want zo werkt datquote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Gooi gewoon die hele kustlijn in iran plat!!! Die straat moet gewoon direct open zonder allerlei voorwaarden.
Graag mailen naar: thewhiteh0use0fidi0ts@washingt0ndc.c0m.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Gooi gewoon die hele kustlijn in iran plat!!! Die straat moet gewoon direct open zonder allerlei voorwaarden.
Heb je daar een waterskikabelbaantrekmotor voor nodig? Ik weet namelijk wel waar je een goedkope kan krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Watersleeën op de straat van Hormuz.
Ik dacht dat het Ministry of Silly Talks tegenwoordig de socials runde?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Graag mailen naar: thewhiteh0use0fidi0ts@washingt0ndc.c0m.
Gewoon de FOK!ker met die piemelbeschermer (insert .jpg) sturen. Morgen al opgelost.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Tsja... Ze zien hun kans schoon om zonder al te veel tegengas nog wat onschuldigen af te knallen.quote:Israël doet nieuwe evacuatieoproep voor Beiroet
Het Israëlische leger heeft een nieuwe evacuatieoproep gedaan voor het zuidelijke gedeelte van de Libanese hoofdstad Beiroet. Dit gedeelte werd gister ook geraakt door Israëlische raketten.
Op naar vier euro de literquote:Iran wil niet meer dan vijftien schepen per dag doorlaten
Iran zal niet meer dan vijftien schepen per dag door de Straat van Hormuz laten varen. Dat is volgens het Russische staatspersbureau Tass onder de voorwaarden van het staakt-het-vuren. Het persbureau baseert zich op quotes van een anonieme Iraanse functionaris.
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen knalt Israel gewoon verder zo lijkt het
[..]
Tsja... Ze zien hun kans schoon om zonder al te veel tegengas nog wat onschuldigen af te knallen.
[..]
Op naar vier euro de liter
'Stuur iemands kinderen daarop af!'quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Duwbak 2.0quote:Op donderdag 9 april 2026 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.
That Ministry of Silly Talks is against the löw. It does not have a pröper leasánce.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Ministry of Silly Talks tegenwoordig de socials runde?
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Stuur iemands kinderen daarop af!'
Als je ze nou met touwen aan elkaar vastmaakt telt dat dan als één?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat worden dan wel hele lange schepen. Die 15.
Wie voeden nationalisten?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wanneer gaan de nationalisten van Nederland eens hun leger dienen? Of is het alleen grote praat via social media?
Wat zou het mooi zijn als de wappies een keer eens echt iets gaan doen ipv altijd te trappen tegen de mensen die ze voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |