abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220540664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja die gasvoorraad die na decennia mismanagement door de VVD, CDA en PVV zo onpopulair in de regio is geworden dat hij dicht moet.
De lijst van partijen is niet compleet, maar desondanks toch 'gelikt'.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220540668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Haha die man zit er pas 2 maanden ofzo, en toch heeft ie alles gedaan :D
Een verademing. Tot de laatste verkiezing was alles nog de schuld van de PvdA die de laatste premier in de jaren 90 hadden.
  donderdag 9 april 2026 @ 15:04:47 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220540669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Haha die man zit er pas 2 maanden ofzo, en toch heeft ie alles gedaan :D
Hij gaat toch ook gewoon door met dichtgooien ondanks sluimerende crisis :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 9 april 2026 @ 15:05:09 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220540671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:36 schreef Toby56 het volgende:
Hihi.

[ x ]
Whaha, we hangen zo af van dat kutland dat we zelfs een genocide moeten steunen.
Het is echt al lang tijd voor een andere koers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220540675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hij gaat toch ook gewoon door met dichtgooien ondanks sluimerende crisis :')
Hij gaat ermee door door de sluimerende crisis.
  donderdag 9 april 2026 @ 15:05:59 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220540677
Volgens Reuters heeft Trump aan Mark Rutte laten weten binnen enkele dagen toezeggingen te willen hebben over de bescherming van de Straat van Hormuz. Trump dringt er al enige tijd bij andere landen op aan om te helpen met het openen van de zeestraat

Dit gaat interessant worden. Benieuwd of Rutte hier ongeschonden doorheen gaat komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 9 april 2026 @ 15:06:34 #107
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220540684
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zat Jetten in het vorige kabinet?
Want dat dichtgooien is al een tijdje aan de gang.
Klopt, excuus.
Huidige kabinet gaat er wel mee door echter.
pi_220540687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een verademing. Tot de laatste verkiezing was alles nog de schuld van de PvdA die de laatste premier in de jaren 90 hadden.
De PvdA was in de provincie Groningen nochtans decennia lang de baas.
En steunde Gasunie en NAM vanwege de economische voordelen die het voor het Noorden zou opleveren.
En liet toe dat Den Haag lachend met de miljarden wegliep.
En had geen zin om naar milieuonderzoeken (inzake de wijziging van de bodemmorfologie a.g.v. gasboringen) en milieubewegingen te luisteren.
pi_220540691
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens Reuters heeft Trump aan Mark Rutte laten weten binnen enkele dagen toezeggingen te willen hebben over de bescherming van de Straat van Hormuz. Trump dringt er al enige tijd bij andere landen op aan om te helpen met het openen van de zeestraat
We zeggen toe gedachten en gebeden te sturen.
pi_220540703
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laten we hopen van niet.
Maar wat een enorme BS? Want er is werkelijk geen enkel fatsoenlijk argument te bedenken waarom Europa mee zou moeten doen aan deze volstrekte onzin. En al helemaal niet als meneertje al vanaf begin maart roept dat Iran al lang en breed verslagen is, wat in zou houden dat er gewoon Amerikaanse schepen door de straat van Hormuz zouden moeten kunnen varen. Waar heb je dan Europa voor nodig als je het immers zelf al geregeld hebt?
Trumps plan is destabilisatie van veel westerse landen en met name Europa, zo lijkt het. En de VS zelf is ook enorme bende aan het worden. De ontevredenheid daar stijgt met de dag.

Puppet van Netanyahu en Poetin lijkt het, hij doet er alles aan om die 2 te pleasen
  donderdag 9 april 2026 @ 15:09:57 #111
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220540704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rutte gaat dit wel proberen. Ik weet alleen niet dit niet evengoed de NAVO gaat doen wankelen, want landen als Spanje gaan echt niet mee willen doen.

En Trump zou maar wat graag willen dat er in de NAVO een splijting ontstaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220540705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:06 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De PvdA was in de provincie Groningen nochtans decennia lang de baas.
En steunde Gasunie en NAM vanwege de economische voordelen die het voor het Noorden zou opleveren.
En liet toe dat Den Haag lachend met de miljarden wegliep.
En had geen zin om naar milieuonderzoeken (inzake de wijziging van de bodemmorfologie a.g.v. gasboringen) en milieubewegingen te luisteren.
De PvdA is met reden gedecimeerd de afgelopen 20 jaar. Het is alleen bizar dat de VVD nog steeds zo groot is.
pi_220540708
quote:

Dit gaat interessant worden. Benieuwd of Rutte hier ongeschonden doorheen gaat komen.
Voor Trump wel fijn. Als het niet toegezegd wordt kan hij lekker blijven zagen over de NAVO. Als het wel toegezegd wordt is NAVO geen verdedigingsorganisatie meer, maar zijn ze ineens onderdeel van offensieve acties, dus is NAVO zoals 't is ook kapot.
pi_220540719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De PvdA is met reden gedecimeerd de afgelopen 20 jaar. Het is alleen bizar dat de VVD nog steeds zo groot is.
Nochtans had de PvdA uitstekend in jouw rijtje gepast.
Al hadden ze hun laatste premier met Wim Kok.
Die trouwens niet alleen in de jaren 90 premier was, maar ook nog aan het begin van deze eeuw.

En de PvdA heeft daarna ook nog enkele vice-premiers geleverd.
pi_220540721
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Rutte gaat dit wel proberen. Ik weet alleen niet dit niet evengoed de NAVO gaat doen wankelen, want landen als Spanje gaan echt niet mee willen doen.

En Trump zou maar wat graag willen dat er in de NAVO een splijting ontstaat.
Voor mij was het al een tijdje langer duidelijk, maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat het ook voor Rutte duidelijk zou zijn dat meespelen met Trumps fantasiewereldje een gepasseerd station was na die einde vd beschaving opmerking. Het is van hopium dat de Trump schade beperkt kan worden gegaan naar meewerken aan een oorlogsmisdrijf van ongekende schaal met kans om nucleaire inzet.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 15:14:45 #116
236264 crew  capricia
pi_220540725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We sturen een opblaasbare boot. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 15:15:54 #117
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220540734
quote:

We moeten een berichtje terugsturen dat Trump begin maart al de overwinning uitriep en al 100x geroepen heeft dat Iran militair verslagen is en dat we daar de conclusie dus uittrekken dat de NAVO helemaal niet nodig is en de US Navy dus zonder problemen door de Straat vanHormuz kan varen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220540735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Voor mij was het al een tijdje langer duidelijk, maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat het ook voor Rutte duidelijk zou zijn dat meespelen met Trumps fantasiewereldje een gepasseerd station was na die einde vd beschaving opmerking. Het is van hopium dat de Trump schade beperkt kan worden gegaan naar meewerken aan een oorlogsmisdrijf van ongekende schaal met kans om nucleaire inzet.
Het dreigement was al een oorlogsmisdaad.
pi_220540736
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:14 schreef capricia het volgende:

[..]
We sturen een opblaasbare boot. :+
Ik ga Jetten stemmen als hij wat speelgoedbootjes stuurt naar Washington. Dat is wat we hebben volgens Trump. Ik emigreer naar Denemarken als ze een hondenslee sturen.
pi_220540738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja leg me eens uit waarom Iran rakketen op burgerdoelen blijft afvoeren, doe eens?
Mooi of niet dat een land zich verdedigt. Dacht Israël werkelijk dat ze paar bommen op land gooien er geen antwoord komt. Israël sloopt hele flats in Libanon op dit moment. Iran antwoord enkel, eerst deed Iran enkel USA militaire doelen. Maar ze gaan gewoon mee met het niveau van Israël, vervelen he dat iemand terug vecht?

Ik heb niks met beide landen, laten ze elkaar maar lekker plat gooien
pi_220540740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:10 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor Trump wel fijn. Als het niet toegezegd wordt kan hij lekker blijven zagen over de NAVO. Als het wel toegezegd wordt is NAVO geen verdedigingsorganisatie meer, maar zijn ze ineens onderdeel van offensieve acties, dus is NAVO zoals 't is ook kapot.
Jens Stoltenberg, de voorganger van Rutte, is momenteel kabinetslid in Noorwegen.
De Noorse regering heeft, in de zaak 'Groenland', Trump al eens gewezen op al diens foute aannames met betrekking tot dat land.

Misschien moet Stoltenberg maar even aan Mark Rutte uitleggen waar de NAVO voor staat, en dat niet Iran maar de VS momenteel de grootste bedreiging voor het bondgenootschap is.

Hoewel ik vrees dat Stoltenberg momenteel blij is dat hij van dat gelazer af is.
pi_220540745
quote:

We weten nu al welke toezegging er gaat komen: ja we willen helpen met de bescherming van de Straat van Hormuz maar dan moet er eerst een vredesakkoord zijn. En daar wringt nou net de schoen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin donderdag 9 april 2026 @ 15:19:00 #123
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220540746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ffies, hoezo moet hij ophouden?

Zet tr na tr op gejijbak in dit topic van anderen waar afgelopen weekenden nog in fb genoeg over gezegd is. De ene haatpost na de andere haatbagger mag gewoon blijven staan. Users komen hier alleen om inhoudsloze bagger te spuien. En iemand die op de bal blijft wordt afgefloten.

Straat, dit kan echt beter.
sorry maar je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb ontzettend veel persoonlijke aanvallen aan het adres van Howard verwijderd. Alleen ik al, ik gok dat mijn collega mods dat ook gedaan hebben.

En een tr kan gemist worden of gewoon niet behandeling waardig zijn. Het blijft een melding, geen opdracht
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 15:20:36 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220540751
De olieprijzen gaan ook weer de goede kant op zie ik. Bijna weer $100/vat ruwe olie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 9 april 2026 @ 15:20:50 #125
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220540752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:17 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Jens Stoltenberg, de voorganger van Rutte, is momenteel kabinetslid in Noorwegen.
De Noorse regering heeft, in de zaak 'Groenland', Trump al eens gewezen op al diens foute aannames met betrekking tot dat land.

Misschien moet Stoltenberg maar even aan Mark Rutte uitleggen waar de NAVO voor staat, en dat niet Iran maar de VS momenteel de grootste bedreiging voor het bondgenootschap is.

Hoewel ik vrees dat Stoltenberg momenteel blij is dat hij van dat gelazer af is.
Over groenland gesproken, dat staat ook weer op de radar:

https://www.cnbc.com/2026(...)ran-war-deepens.html
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')