Opzichtige poging om de aandacht van het daadwerkelijke conflict te verleggen naar "de onbetrouwbare Europese NAVO partners".quote:Op donderdag 9 april 2026 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Eens kijken hoe snel Europa gaat draaien.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 april 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, dat ging om massavernietigingswapens, en niet specifiek om kernwapens.
Massavernietigingswapens daar vallen ook chemische wapens en biologische wapens onder.
Tijd voor een nexitquote:Op donderdag 9 april 2026 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Eens kijken hoe snel Europa gaat draaien.
Trump kan de tyfus krijgen. Mochten we wel zoiets gaan doen dan heb ik echt compleet mijn vertrouwen in ons verloren, worden we zeker weer voor het karretje gespannen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.
Maar wat een enorme BS? Want er is werkelijk geen enkel fatsoenlijk argument te bedenken waarom Europa mee zou moeten doen aan deze volstrekte onzin. En al helemaal niet als meneertje al vanaf begin maart roept dat Iran al lang en breed verslagen is, wat in zou houden dat er gewoon Amerikaanse schepen door de straat van Hormuz zouden moeten kunnen varen. Waar heb je dan Europa voor nodig als je het immers zelf al geregeld hebt?
Past goed bij het meer dan enorme defensiebudget en oorlogseconomie dat ze daar vanaf 2017 willen. Vrees dat daar weinig goeds van gaat komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Had deze helemaal gemist
Eligible US men will be automatically registered for military draft pool beginning in December
https://www.dailymail.co.(...)-military-draft.html
https://www.ishormuzopenyet.com/quote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net iemand in de trein vertellen dat de straat van hormuz weer open is sinds gisteravond laat.
Klopt dat?
Ik vind het stil omtrent hormuz
De doelgroep vreet dit maar al te graag op.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Opzichtige poging om de aandacht van het daadwerkelijke conflict te verleggen naar "de onbetrouwbare Europese NAVO partners".
Het was even open, maar toen pleegde het meest morele leger ter wereld weer een enorme slachtpartij.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net iemand in de trein vertellen dat de straat van hormuz weer open is sinds gisteravond laat.
Klopt dat?
Ik vind het stil omtrent hormuz
Dit was te voorspellen en is ook voorspeld. Regime zit nu alleen maar vaster in het zadel met meer macht.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Iraniërs zijn in de steek gelaten door Trump. Sad.
Weer een deadline, nu voor ons. Of hij wil weer een beschaving uitroeien.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Daar gaan we weer:
[ x ]
Dat zal wel weer van die shit worden waar de honden geen brood van lusten.
DE NAVO DOET NOOIT WAT VOOR ONS. WAAROM DOEN ZE NOOIT MEE MET HET UITROEIEN VAN BESCHAVINGEN. WAAROM HELPEN ZE NIET MET HET INMEMEN VAN GEBIED VAN BONDGENOTEN. WAAROM MOET IK ALLES ALLEEN DOEN. IK DOE ALLES ALLEEN WEL WANT WIJ ZIJN HET BESTE.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer een deadline, nu voor ons. Of hij wil weer een beschaving uitroeien.
Het ging zeker wel om kernwapensquote:Op donderdag 9 april 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, dat ging om massavernietigingswapens, en niet specifiek om kernwapens.
Massavernietigingswapens daar vallen ook chemische wapens en biologische wapens onder.
Gaap.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Daar gaan we weer:
[ x ]
Dat zal wel weer van die shit worden waar de honden geen brood van lusten.
De *ahum* appel valt niet ver van de boom.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Wat denken jullie? Zou iemand die dreigt met het uitroeien van beschavingen ook kinderen kunnen verkrachten?
Ja leg me eens uit waarom Iran rakketen op burgerdoelen blijft afvoeren, doe eens?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan iemand van de Israël webcare uitleggen waarom er alleen bij staakt het vuren met deze staat gezegd moet worden dat deze "double sided" is?
Er zijn mensen die opperen dat Trump een undercover spion was die bevriend was met Epstein om hem te ontmaskerenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Wat denken jullie? Zou iemand die dreigt met het uitroeien van beschavingen ook kinderen kunnen verkrachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |