Je bent dus ook voor het stoppen van de oorlog in Oekraïne of gaan er dan ineens weer andere wetten in werking?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij maakt er een voetbalwedstrijd van, ikzelf wil geen slachtoffers nergens niet, oorlog is voor domme mensen die niet kunnen praten als mannen.
Geldt dat ook voor Russen?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je eenzijdig kritisch bent op de VS en Israël of zelfs hoopt om meer Amerikaanse slachtoffers (zoals sommigen hier hebben gedaan), dan lijkt dat er natuurlijk wel op.
Als Frankrijk tegen Spanje speelt en iemand loopt de hele tijd alle Franse spelers af te zeiken en hoopt op veel blessures bij de Fransen, dan lijkt er natuurlijk op of er op zijn minst enige sympathie voor de Spanjaarden is, niet?
letterlijk iedereen ter wereld (behalve Rusland) is voor het stoppen van de oorlog in Oekrainequote:Op donderdag 9 april 2026 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent dus ook voor het stoppen van de oorlog in Oekraïne of gaan er dan ineens weer andere wetten in werking?
Misselijke rattenquote:Op donderdag 9 april 2026 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The Israeli security cabinet secretly approved the legalization of over 30 new settler outposts and farms in the occupied West Bank last month, according to three Israeli sources familiar with the decision.
CNN
Blijf dat ook een apart concept vinden die settler outpost. Alsof ze Civilization zitten te spelen.
Ja, ik ben tegen elke oorlog.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent dus ook voor het stoppen van de oorlog in Oekraïne of gaan er dan ineens weer andere wetten in werking?
Patatje oorlogquote:
Touché, dat is erg lekker. Ook qua games en films dompel ik mij graag in een oorlog....uitsluitend voor het gevoel 'Dit wil ik echt nooit in het echt, man'. Warfare is een aanrader wat dat betreft, wtf.quote:
Vreemd, want je hebt nogal een zwak voor Islamitische culturen waar dit soort fantasieën en zelfs openlijke bedreiging over en tegen Israël de norm zijn. Dus hoe strookt dat met elkaar? Als ik mij niet vergis had je zelfs eens gezegd in Iran op vakantie te zijn geweest. Ik begrijp oprecht niet waar die dubbele standaarden vandaan komen. A zeggen en B doen, B zeggen en A doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Een cultuur waarin ruimte is om te dreigen beschavingen te vernietigen is niet mijn cultuur.
Misschien onderbouwen wat er mis mee zou zijn in plaats van alleen maar te gaan schelden. Ik zie zelf geen reden waarom er op de Westelijke Jordaanoever geen Israëliërs zouden kunnen wonen.quote:
quote:
Dus is mijn vraag tegen wie trappen ze dan? Wie voed de nationalisten?quote:Wat zou het mooi zijn als de wappies een keer eens echt iets gaan doen ipv altijd te trappen tegen de mensen die ze voeden.
Mods, hoe lang gaan we dit dagelijks nog toestaan? Deze vent lult uit zijn nek en blijft het elke dag herhalen. Helemaal geobsedeerd en niet helemaal fris.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
Vreemd, want je hebt nogal een zwak voor Islamitische culturen waar dit soort fantasieën en zelfs openlijke bedreiging over en tegen Israël de norm zijn
je weet dat er een feedback topic is voor dit soort dingen?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mods, hoe lang gaan we dit dagelijks nog toestaan? Deze vent lult uit zijn nek en blijft het elke dag herhalen.
Jawel, we weten ook allemaal dat ie gewoon blijft doorgaan.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet dat er een feedback topic is voor dit soort dingen?
Wat verzin ik? Onderbouw dit eens. Weer zo een ongefundeerde aantijging.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mods, hoe lang gaan we dit dagelijks nog toestaan? Deze vent lult uit zijn nek en blijft het elke dag herhalen.
ja hij zit graag op de rand, niet alles is tegen de regelsquote:Op donderdag 9 april 2026 16:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, we weten ook allemaal dat ie gewoon blijft doorgaan.
dat hij een zwak heeft voor islamitische culturen heb je verzonnenquote:Op donderdag 9 april 2026 16:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat verzin ik? Onderbouw dit eens. Weer zo een ongefundeerde aantijging.
Dat gaat er niet komen zolang Israël door blijft gaan nee.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
IDF orders people to flee homes in Beirut as it warns of further strikes
The Israeli military has again ordered people to flee their homes in the southern suburbs of Beirut, as it warned of more strikes that have already devastated the Lebanese capital.
Lijkt me duidelijk dat er geen intentie is tot een staak het vuren zo tenzij Trump Bibi een halt toe gaat roepen.
Hij verzint wel meerquote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij een zwak heeft voor islamitische culturen heb je verzonnen
hij verzint vanallesquote:
Integendeel. Hij heeft zelf gepost over vakanties in landen zoals Iran en Pakistan. Ik verzin dat dus helemaal niet, het zijn zelfs onderwerpen waar ik nog posts met hem over heb uitgewisseld in de desbetreffende topics.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij een zwak heeft voor islamitische culturen heb je verzonnen
Maar dan is de vraag wat er vanavond dan gaat gebeuren. Een nieuwe deal klinkt mij ver weg maargoed.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat er niet komen zolang Israël door blijft gaan nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |