Die overige landen lopen geem gevaar, het is niet dat je met NAVO lidmaatschap automatisch een contingent Amerikanen over de vloer krijgtquote:Op donderdag 9 april 2026 11:33 schreef recidivist het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik zei dit:
[..]
Jij kwam aan met: maar hij wil de militairen vermeerderen in Polen!
Ja heel leuk. Alleen doet dat niets af aan wat ik zei hierboven. Oost-Europa noemde ik niet. Ik noemde geheel Europa. Dat Trump dan in Polen wel militairen wil vermeerderen zegt vooral veel over de Pools-Amerikaanse relatie. En zoals ik al zei: moet Polen lekker zelf een agreement aangaan met Trump ofzo. Het is overduidelijk dat behalve voor dit ene land waar hij wel een voorliefde voor heeft voor de overige Europese landen en NAVO als geheel geldt: Amerika gaat hen niet verdedigen als Poetin ze aanvalt. Tenzij er expliciet enig ander bewijs is dat dat wel zo is. Jij weet ook wel dat als Poetin een een-tweetje aangaat met buddy Trump en een Baltische staat inneemt de Amerikanen echt niet daarvoor gaan vechten onder Trump. Dan mag Polen wel safe zijn met extra Amerikaanse militairen maar dan valt Poetin dat land net niet aan maar wel zo een Baltische staat, wetende dat Trump niets gaan doen. Oftewel: NAVO is al over. Dan kan je beter gewoon die Amerikanen naar huis laten gaan voor eind 2026 ofzo. En dat Polen dan wel een deal of understanding al heeft met Trump doet daar niets aan af en is leuk voor hen.
[..]
In Polen ja. Als je echt wil mierenneuken moet je stellen: van de 23 EU-landen in NAVO wil Trump Amerikaanse militairen in 1, 2 a 3 landen uitbreiden! Woohooo. Voor de overige 20 landen geldt dat zeker bij Russische agressie van zijn vriend Poetin zij niet op Amerikaanse steun hoeven te rekenen. Oftewel: maak een nieuwe "NAVO" met die drie landjes: "European friends of the US-alliance".
Das mooi want ik geef ook niet zoveel om dode Amerikaanse soldatenquote:Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Er is sowieso iets fout in je koppie als je niet geeft om burgerdoden, maar het erg vind als er Amerikaanse soldaten omkomen die dood en verderf zaaien.
Het is een boevenstaat in oorlog met genocidale gekken die direct na het staakt het vuren aankondigden verder te gaan met libanezen vermoorden.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leg me eens uit waarom Iran rakketen op burgerdoelen blijft afvoeren, doe eens?
Ja.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Wat denken jullie? Zou iemand die dreigt met het uitroeien van beschavingen ook kinderen kunnen verkrachten?
Het mooie is dat de mannen vooral op Trump stemden en deze democratisch gekozen is terwijl hij toegaf een dictator te willen zijnquote:Op donderdag 9 april 2026 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das mooi want ik geef ook niet zoveel om dode Amerikaanse soldaten
Liever geen oorlog maar als je er dan toch voor gaat dan neem je een x aantal doden en gewonden voor lief en ja ook onder de burgerbevolking
Vertrouwen hebben in Trumpquote:Op donderdag 9 april 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Iraniërs zijn in de steek gelaten door Trump. Sad.
Kaja Kallas wordt zo hard uitgelachen door Israel en de VSquote:Op donderdag 9 april 2026 13:37 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Goyboy Rutte
Lins is ook boos.
[ x ]
Op dit moment beschouw ik uitgelachen worden door de VS en Israël als een compliment.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Kaja Kallas wordt zo hard uitgelachen door Israel en de VS
Deze vrouw heeft nog minder te zeggen dan Schoof
Ja en wat hier trouwens niet in staat is dat Iran dan uitbetaald wil worden in crypto currency.quote:
Weet niet waar je het stuk vandaan hebt, maar volgens mij had de stagiair van dienst nog geen koffie gehad toen hij/zij dit schreef.quote:De Iraanse havenautoriteit heeft rederijen afgeraden de Straat van Hormuz te bevaren zonder eerst toestemming te vragen aan de Iraanse Revolutionaire Garde.
Als reden noemde de autoriteit het gevaar van landmijnen, een direct gevolg van de wekenlange gevechten in de regio. Ondanks het ingegane staakt-het-vuren ligt het scheepvaartverkeer in de Straat van Hormuz grotendeels stil.
En de VS is ook fout bezig.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREEK: Zowel Iran als Israel zijn fout bezig
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Kati Piri heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op dit moment beschouw ik uitgelachen worden door de VS en Israël als een compliment.
En uitgescholden worden met "Schoof" of "Kallas" als een geuzennaam.
https://www.deutschlandfu(...)g-passieren-102.htmlquote:Op donderdag 9 april 2026 13:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja en wat hier trouwens niet in staat is dat Iran dan uitbetaald wil worden in crypto currency.![]()
O en:
[..]
Weet niet waar je het stuk vandaan hebt, maar volgens mij had de stagiair van dienst nog geen koffie gehad toen hij/zij dit schreef.
Net zoals Geert, dus.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het mooie is dat de mannen vooral op Trump stemden en deze democratisch gekozen is terwijl hij toegaf een dictator te willen zijn
Als we inderdaad niet van plan zijn om bij te dragen aan een wereld zonder moslimfundamentalisme/terrorisme/mensenrechtenschendingen en de VS er inderdaad alleen voor laten staan dan is dat misschien een beter idee ja.quote:
Zijn dat toevallig mensen met een epische baard?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die opperen dat Trump een undercover spion was die bevriend was met Epstein om hem te ontmaskeren
Die "mis" ik wel in dit toppa trouwens.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zijn dat toevallig mensen met een epische baard?
quote:Op donderdag 9 april 2026 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere beschuldiging van jou is een bekentenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |