Las laatst trouwens dat die operatie in Venezuela zo makkelijk ging omdat de VS al maanden van te voren bezig is geweest om iedereen en z'n moeder om te kopen, dus toen ze Maduro en z'n vrouw kwamen halen zaten de beveiligers hun geld te tellen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:47 schreef recidivist het volgende:
[..]
Ze hebben Amerikaanse grondtroepen daar, militaire basissen van waaruit alles wordt gepland, radarsystemen van waaruit de VS de gehele Perzische Golf en dus Iraans land in de gaten houdt en intel verzameld etc etc. Bij de aanval op de nucleaire reactors faciliteerden deze Amerikaanse basissen ook al de boel qua intel. Doen ze permanent, daarom zitten ze zo dicht bij Iran. Iran niet op gereageerd behalve een bommetje voor de vorm.
Bij de 12 daagse oorlog van Israël op Iran leverde al deze basissen belangrijke intel aan Amerika/Israel. Geen tegenreactie op gezien van Iran, maar zij hebben dat wel genoteerd.
Nu in deze “derde ronde” dus wel de omringende landen flink aangepakt. Een illegale aanval logistiek faciliteren maakt deze landen en zeker de basissen direct onderdeel van de oorlog tegen Iran en legitieme doelwitten. Zeer rationeel dus. En vooraf hebben ze vele malen gewaarschuwd Iran.
[..]
Assymetrische oorlogsvoering. Al jaren bekend en veel langer Iran ook gewaarschuwd: “start een illegale regime change oorlog en Hormuz gaat dicht. Denk dus tweemaal na”. Wat je niet benoemd is de aanleiding. De Amerikanen onderhandelen voor de zoveelste over een nucleaire deal, overduidelijk niet met oprechte intenties, en vallen midden daarin Iran aan. Voor de tweede keer. En dat terwijl Iran akkoord was met een deal om 0% uranium te verrijken voor slechts het opheffen van lichte sancties. Het Iraanse regime is zeer rationeel en berekend. Men wist vanaf dag 1 ver voor de onderhandelingen welke consequenties Iran zou stellen aan welke agressie van Amerikaanse kant: - aanval op Iran = Hormuz dicht - alle omringende landen die basissen herbergen en de oorlog dus op enigerwijze faciliteren zullen het ontgelden - gaan de Amerikanen of Israëliërs civiele doelen bestoken zal Iran hetzelfde doen qua vergelding naar omringende landen die de oorlog faciliteren en Israël. Tit for tat. Het echte probleem is dat Trump de Iraanse onderhandelingen en terughoudendheid tot escalatie in het verleden aanzag voor zwakte van hun kant en angst. En zo dacht dat dit een “Madurotje” zou worden, min of meer. Nou, daar heeft hij zich enorm op verkeken.
Hezbollah heeft dat mede mogelijk gemaakt door de oppositie de kop in te drukken, tot moorden aan toe.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal is ook niet eerlijk. Het is echter wel een corrupte tyfusbende daar waardoor hezbollah weelderig kan tieren
De scheepvaartroutes in de Straat van Hormuz liggen voornamelijk in Omaanse territoriale wateren en gedeeltelijk in Iraanse territoriale wateren, maar ze worden beheerst door het Internationale Zeerecht en het VN-Verdrag inzake het recht van de zee (UNCLOS).quote:
Israël schiet alles stuk, dus zo selectief zijn ze niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, als Hezbollah civiele infrastructuur gebruikt mag deze volgens het internationale recht gebombardeerd worden.
Zeg het tegen ze!quote:Op woensdag 8 april 2026 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan schendt iran dus die artikelen. Ze hebben immers niks te zeggen over het deel van oman
Interessante bewoording na het zien van het sturen van burgers in een mijnenveld. Jij bent vast een tof persoon om te kennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet dat jij nou veel te melden hebt behalve het standaard riedeltje over Israël dat we overal te zien krijgen.
Joh.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan schendt iran dus die artikelen. Ze hebben immers niks te zeggen over het deel van oman
Denk dat je wel blij bent dat blanken dit prachtig vinden. En je hoeft er niet eens zoveel voor te doen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar ik post een IDF soldaat die vertelt over zijn ervaringen en jij noemt het "haatbagger". Ben je antisemitisch?
Wow echtquote:Op woensdag 8 april 2026 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeker nu ze weer een bestand kapot maken en daarmee elk van ons financieel raken.
Nee ik post dit zeg maar omdat ik hoop dat blanken en andere mensen trouwens ook, stoppen met het gebruiken van burgers als levende mijnenwals.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat je wel blij bent dat blanken dit prachtig vinden. En je hoeft er niet eens zoveel voor te doen.
Gezien de aardig succesvolle onthoofding in het eerste uur vd oorlog in Iran hebben ze dat daar vast ook gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:13 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Las laatst trouwens dat die operatie in Venezuela zo makkelijk ging omdat de VS al maanden van te voren bezig is geweest om iedereen en z'n moeder om te kopen, dus toen ze Maduro en z'n vrouw kwamen halen zaten de beveiligers hun geld te tellen.
Oh, dat weten ze intern maar al te goed hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben nog steeds niet door wat de NAVO is en hoe het werkt..
Van zowel Oman als Iran. Territoriale wateren reiken tot pakweg 20 km van de kust en op zijn smalste punt is die straat net iets meer dan 30 km breed dacht ik.quote:
Rob de Wijk had het er laatst over in de podcast. Zijn internationale wateren en daarom is het plan van tol heffen ook in strijd met de verdragen rondom internationale wateren.quote:
Dat ga ik niet ontkennen.quote:
Een tactiek die je hebt als je erorm afgang hebt geleden. Gewoon schreeuwen dat een ander fout is.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is ie nu weer aan het stampvoeten op de NAVO?
Ik zou ze binnen vallen.quote:
Dat het illegaal is, is wel duidelijk. Maar waarom zou Iran zich daaraan houden als ze keer op keer worden aangevallen in strijd met internationaal recht? Een van de vele toffe dingen die Trump de wereld heeft meegegeven tot ver na zijn dood is wetteloosheid. We gaan allemaal een stukje armer worden dankzij hem. Vandaag is het Iran, morgen een andere staat die hetzelfde trucje doet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rob de Wijk had het er laatst over in de podcast. Zijn internationale wateren en daarom is het plan van tol heffen ook in strijd met de verdragen rondom internationale wateren.
Was niet zo'n verstandig idee, hè?quote:
Deze keer loopt het anders.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Was niet zo'n verstandig idee, hè?
Tot en met 27 februari kon iedereen z'n rotzooi nog veilig door die rotstraat heensluizen.
Het zijn deels territoriale wateren van Iran en Oman. Het is echter ook een internationale zeestraat waar scheepsvaartverkeer vrije doorgang moet hebben volgens internationaal recht en waar geen tol geheven mag worden.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In de maak:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt voor Moslims ook veel harder aan, toch?
Kortom: je hebt niks, maar wilde wel iets posten.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef UitStraling het volgende:
De NAVO is wel verleden tijd, en terecht als je hier zo de sentimenten leest, huphup aan het werk uitkeringstrekkers en nietsnutten der Lage Landen!
Ja, dat punt maakte de Wijk ook. Internationale verdragen en afspraken zijn niet meer relevant na de Oekraïne oorlog en alle fratsen van Trump/Bibi. Dus het is niet ondenkbaar dat het toch gaat gebeuren dat tolheffen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat het illegaal is, is wel duidelijk. Maar waarom zou Iran zich daaraan houden als ze keer op keer worden aangevallen in strijd met internationaal recht? Een van de vele toffe dingen die Trump de wereld heeft meegegeven tot ver na zijn dood is wetteloosheid. We gaan allemaal een stukje armer worden dankzij hem. Vandaag is het Iran, morgen een andere staat die hetzelfde trucje doet.
En een volgens mij aardig valide argument uit Iran: wij geen vrije handel, dan niemand vrije handel.
Nou, ik denk niet dat Trump belastingcentjes kwijt wil zijn van John and Ingrid from Texas om jou te beschermen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom: je hebt niks, maar wilde wel iets posten.
En wat doe jij zelf waardoor jij jezelf zo belangrijk voelt? Behalve domme berichtjes tikken vanuit je zolder die nooit gefundeerd zijn en vaak zelf meteen te debunken zijn naar complete onzin.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef UitStraling het volgende:
De NAVO is wel verleden tijd, en terecht als je hier zo de sentimenten leest, huphup aan het werk uitkeringstrekkers en nietsnutten der Lage Landen!
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat het illegaal is, is wel duidelijk. Maar waarom zou Iran zich daaraan houden als ze keer op keer worden aangevallen in strijd met internationaal recht? Een van de vele toffe dingen die Trump de wereld heeft meegegeven tot ver na zijn dood is wetteloosheid. We gaan allemaal een stukje armer worden dankzij hem. Vandaag is het Iran, morgen een andere staat die hetzelfde trucje doet.
En een volgens mij aardig valide argument uit Iran: wij geen vrije handel, dan niemand vrije handel.
Tenzij je blond haar en blauwe ogen hebt, zal dat allemaal wel loslopen. En als een echte Ariër heb ik teminste Duits bloed.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verder schrijf je dit alsof ik geen blank persoon ben terwijl de kans groot is dat ik wat dichterbij het Arische ideaal kom dan jou.
Echt wie wil je overtuigen hiermee? Het regime is kut, dat weten we ondertussen wel. Deze psychopathische oorlog die de positie van de grootste wappies alleen maar heeft versterkt is daarmee extra kut.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
Dit kun je met recht een Epstein regime noemen:
[ x ]
Maar ze zijn wel oke met 200 miljard naar wat gebouwtjes bombarderen in Iran?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Trump belastingcentjes kwijt wil zijn van John and Ingrid from Texas om jou te beschermen.
Genoeg verdedigers van dat regime hier, ik begin langzaam te beseffen waarom en ik denk dat we hard aan het werk moeten om ze een goed en prima thuis te bieden in het altijd prachtige Teheran, ik wil deze mensen hier niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tenzij je blond haar en blauwe ogen hebt, zal dat allemaal wel loslopen. En als een echte Ariër heb ik teminste Duits bloed.
Ja precies.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, als Hezbollah civiele infrastructuur gebruikt mag deze volgens het internationale recht gebombardeerd worden.
Ook hier weer sluit het het ander niet uit.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Dit is toch wel hilarisch.
We hadden hier vanmiddag nog een discussie over inzake Israël en toen was het argument nog dat Israël zich aan het internationale recht moest houden ongeacht over andere partijen dat deden of niet.
En nu is het argument dus weer ineens dat Iran zich niet aan het internationale recht moet houden, want andere partijen zouden dat ook niet doen. Bijzonder hoe dat weer werkt.
Bemoei jij je nou maar met je eigen postgedrag. Je wil kennelijk maar niet leren van al je bans.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt wie wil je overtuigen hiermee? Het regime is kut, dat weten we ondertussen wel. Deze psychopathische oorlog die de positie van de grootste wappies alleen maar heeft versterkt is daarmee extra kut.
Niet zo flauw doen. Wij klagen ook nooit dat je betaalt krijgt van Hamas, Hezbollah en Iran.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wat is er aan de hand hier zeg.
De afgelopen dagen waren het altijd de normale users/mensen die hier veel actief zijn.
Lijkt wel alsof de welbekende Israel trollen vanavond een zak geld gekregen hebben van Netanyahu om de haat weer rond te spuwen en Israël in alles te verdedigen.
Vakantiegeld uitbetaling voor de Israel trollen als ze even hun onzin knallen.
Het is zeer aannemelijk. Als Amerika Iran met geweld niet zover krijgt de Straat van Hormuzquote:Op woensdag 8 april 2026 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat punt maakte de Wijk ook. Internationale verdragen en afspraken zijn niet meer relevant na de Oekraïne oorlog en alle fratsen van Trump/Bibi. Dus het is niet ondenkbaar dat het toch gaat gebeuren dat tolheffen.
Dat is dan ook logisch dat je dat niet doet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Wij klagen ook nooit dat je betaalt krijgt van Hamas, Hezbollah en Iran.
Dank je welquote:Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wat is er aan de hand hier zeg.
De afgelopen dagen waren het altijd de normale users/mensen die hier veel actief zijn.
Hij heeft nogal moeite met begrijpen dat ik een andere standaard hanteer voor "vrienden" dan landen/organisaties die al mijn hele leven op terreur- of sanctielijsten staan.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook hier weer sluit het het ander niet uit.
Het is gewoon een gigantische dubbele standaard.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook hier weer sluit het het ander niet uit.
Argumentloos en bij het eerste stukje weerstand janken.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bemoei jij je nou maar met je eigen postgedrag. Je wil kennelijk maar niet leren van al je bans.
Aha wil Trump daarom samen met dat misdadige tuig geld verdienen. Hij voelt zich er thuisquote:Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Je noemde het verhaal van een IDF soldaat vanavond nog haatbagger en nu doe je opeens weer alsof je een vriendje van Israel bent. Trollololollololollololooquote:Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat mij ook weer om de dubbele tong. Blijven wijzen naar vs/israel terwijl iran nationaal en internationaal zich gedraagd als een stel criminelen.
Het mag ook duidelijk zijn dat er hier mensen zijn die zij het niet uitgesproken, maar ergens wel een bepaalde sympathie voor Iran hebben in deze oorlog. Maar dat zal nooit openlijk worden uitgesproken omdat men begrijpt dat men dan volledig af is.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat mij ook weer om de dubbele tong. Blijven wijzen naar vs/israel terwijl iran nationaal en internationaal zich gedraagd als een stel criminelen.
Mja, maar helaas hebben ze daar dus gewoon schijt aan. Hier word eea trouwens goed uitgelegd en ook wat het probleem is voor andere landen om in te grijpen, de straat van Hormuz is namelijk zo smal dat er geen millimeter internationaal water over is. Het zou eigenlijk alleen kunnen als Oman ze om hulp zou vragen maar dát heeft dan weer andere consequenties en ik denk niet dat er veel landen zijn die daar trek in hebben en Oman ws ook niet, omdat het zou betekenen dat Oman dan eerst officieel de oorlog aan Iran zou moeten verklaren, wat ze natuurlijk niet gaan doen want dan worden ze binnen een mum van tijd platgebombardeerd.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee het is niet dubbel.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon een gigantische dubbele standaard.
In het ene geval wordt een land (Israël) dus geacht zich altijd aan het internationale recht te houden, ook al wordt het de hele tijd aangevallen door partijen die dat structureel schenden.
Bij een ander land wordt dan weer gezegd dat het schenden van het internationale recht ineens hartstikke logisch is, want men wordt zelf ook aangevallen waarbij het internationale recht wordt geschonden, dus valt het te begrijpen dat men dit ook doet.
Volg je het zelf nog?
Het komt er simpelweg op neer dat mensen het internationale recht strict of coulant te kunnen denken te kunnen toepassen op basis van hoeveel sympathie of antipathie men voor/jegens een bepaalde partij heeft.
Dan is het toch ook logisch als Israël zich niet aan het internationale recht houdt mbt Hezbollah en Hamas?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee het is niet dubbel.
Jij ziet gewoon echt niet dat 2 dingen tegelijkertijd waar kunnen zijn.
Je mag verwachten dat zowel Iran als Israël zich aan het internationaal recht houden. Echter door de asymetrie en het feit dat de VS en Israël dat ook niet doen (waar is de oorlogsverklaring?) is het logisch voor Iran om zich er niet aan te houden. Wat winnen ze er mee? Doordat ze horizontaal geescaleerd hebben zijn ze zo ver gekomen.
Je kan prima tegen de IDF zijn en tegen Iran.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je noemde het verhaal van een IDF soldaat vanavond nog haatbagger en nu doe je opeens weer alsof je een vriendje van Israel bent. Trollololollololollololoo
Omdat terroristen beschermd moeten worden?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou willen dat meer Europese leiders het voorbeeld van deze man zouden volgen.
Hey hallo, het internationaal recht stelt toch niks meer voor? Je hebt er genoeg Posts aan geweid.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan is het toch ook logisch als Israël zich niet aan het internationale recht houdt mbt Hezbollah en Hamas?
Bovendien is het om te beginnen al een enorm dom argument, want Iran houdt zich per definitie al nooit aan het internationale recht. Kijk eens wat men doet met partijen zoals Hamas, Hezbollah en de Houthi's. Of vorig jaar tijdens de oorlog met Israël: ballistische raketten doelbewust op de meest dichtbevolkte gebieden afvuren.
Voor mensen die minder ontwikkeld zijn gelden blijkbaar veel lagere normen en waarden.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan is het toch ook logisch als Israël zich niet aan het internationale recht houdt mbt Hezbollah en Hamas?
Bovendien is het om te beginnen al een enorm dom argument, want Iran houdt zich per definitie al nooit aan het internationale recht. Kijk eens wat men doet met partijen zoals Hamas, Hezbollah en de Houthi's. Of vorig jaar tijdens de oorlog met Israël: ballistische raketten doelbewust op de meest dichtbevolkte gebieden afvuren.
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat terroristen beschermd moeten worden?
Een man met een anti-Westerse lens en standpunten, waarmee moslimfundamentalistische terreurgroeperingen en regimes over de bol worden geaaid. En dat is een voorbeeld voor andere Europese leiders? Nee, gekker moet het niet worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou willen dat meer Europese leiders het voorbeeld van deze man zouden volgen.
Ik zou gewoon vertrekken. Laat ze lekker zelf oplossen in die zandbakquote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef Hexagon het volgende:
Uitdaging voor VS wordt om Israel in zijn hok te krijgen nu.
Bron: liveblog nu.nlquote:Iraanse staatstelevisie: Straat van Hormuz is compleet gesloten
De Iraanse staatstelevisie meldt dat de Straat van Hormuz volledig gesloten is. Schepen worden teruggestuurd, meldt de televisiezender van het Iraanse regime.
Daarmee lijkt er meer duidelijkheid te komen over de huidige status van de Straat van Hormuz.
Hey hij is gewoon consistent hoor. Israel mag alles en hun tegenstanders niks.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hey hallo, het internationaal recht stelt toch niks meer voor? Je hebt er genoeg Posts aan geweid.
Gewijd. Whatever.
Gewijdquote:Op woensdag 8 april 2026 22:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hey hallo, het internationaal recht stelt toch niks meer voor? Je hebt er genoeg Posts aan geweid.
Gewijd. Whatever.
Waarom denk je dat Trump zo graag Kharg wilde hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ok bibiquote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een man met een anti-Westerse lens en standpunten, waarmee moslimfundamentalistische terreurgroeperingen en regimes over de bol worden geaaid. En dat is een voorbeeld voor andere Europese leiders? Nee, gekker moet het niet worden.
Dit achtervolgt de VS gewoon.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:06 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vertrekken. Laat ze lekker zelf oplossen in die zandbak
Niemand verdedigd hier Iran hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wel, hoe de verdedigers van het Iraanse regime en terrorisme eigenlijk enorm racisten zijn, zonder zit zelf te beseffen.
Binnenkort gaat hij tol vragen om de straat van Gibraltar te mogen gebruiken, naar goed voorbeeld.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een man met een anti-Westerse lens en standpunten, waarmee moslimfundamentalistische terreurgroeperingen en regimes over de bol worden geaaid. En dat is een voorbeeld voor andere Europese leiders? Nee, gekker moet het niet worden.
Deze man is een van de weinige leiders die westerse idealen in de praktijk durft te brengen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had dat land niet zo hoog meer zitten sinds dat hele menstruatieverlof en rare woke toestanden in die siëstarepubliek Hier kijk ik dan wel positief van op. Ik hoop dat het achteraf geen farce blijkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze man is een van de weinige leiders die westerse idealen in de praktijk durft te brengen.
Nee want dat is de bovenliggende partij in de asymetrie en wij zien ze als westers dus mogen we ze ook tot moreel hogere standaarden houden. Zo zien ze zichzelf trouwens ook.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat het internationale recht wordt gebruikt door sommigen, specifiek als een stok om de VS en Israël mee te slaan. Al de rest doet er niet toe, die hebben vrij spel.
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze man is een van de weinige leiders die westerse idealen in de praktijk durft te brengen.
Spanje mag ook uit de NAVO gezet worden en uit de Europese Unie.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.
Spanje doet het wel goed, want ze willen minder terrorisme toerisme en ik ben in elk geval van plan dat land nooit te gaan bezoeken. Ook een manier om het land wat meer bewoonbaar te maken. Gewoon gaan rellen zodat het onaantrekkelijk zal worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat dus niet gaat lukken. De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is door te dreigen de geldkraan dicht te draaien en te stoppen met het leveren van wapens. Kortom dat gaat dus niet gebeuren en dus zal Israël gewoon door blijven gaan met waar ze mee bezig zijn, hetzij in Libanon, hetzij in Iran en waarschijnlijk beide.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef Hexagon het volgende:
Uitdaging voor VS wordt om Israel in zijn hok te krijgen nu.
quote:Op woensdag 8 april 2026 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spanje mag ook uit de NAVO gezet worden en uit de Europese Unie.
Ergens hoop ik nu dat er vervolgens dit weekend op de Dam dan weer een optocht isquote:Op woensdag 8 april 2026 22:06 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vertrekken. Laat ze lekker zelf oplossen in die zandbak
Ik begrijp niet zo goed waarom.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk slechts de huidige regering. Een nieuwe regering en het land zal wel weer een andere koers gaan varen, maar deze uiterst linkse regering daar maakt het heel erg bont. Dat mag duidelijk zijn. En natuurijk vinden mensen uit zulke politieke contreien dat fantastisch: 'Zo hoort het!', 'wat een voorbeeld!'.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als vele andere landen straks hetzelfde gaan zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Spanje is die ene vriend die afkeurend aan de bar gaat staan kijken als zijn vriend in een bargevecht terecht is gekomen.
Ze gaan je daar vast niet missen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Spanje doet het wel goed, want ze willen minder terrorisme toerisme en ik ben in elk geval van plan dat land nooit te gaan bezoeken. Ook een manier om het land wat meer bewoonbaar te maken. Gewoon gaan rellen zodat het onaantrekkelijk zal worden.
Hou eens op joh. Je lijkt wel een bot van tijd tot tijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk slechts de huidige regering. Een nieuwe regering en het land zal wel weer een andere koers gaan varen, maar deze uiterst linkse regering daar maakt het heel erg bont. Dat mag duidelijk zijn. En natuurijk vinden mensen uit zulke politieke contreien dat fantastisch: 'Zo hoort het!','wat een voorbeeld!'.
Als een vriend van mij zelf een bargevecht begint zonder goed over de gevolgen na te denken dan bestel ik popcorn bij m'n bier.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Spanje is die ene vriend die afkeurend aan de bar gaat staan kijken als zijn vriend in een bargevecht terecht is gekomen.
Je vergeet de bruggen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen, ik ben hier geen mod (gelukkig voor jullie niet).
Maar als iets je niet aanstaat: zet een TR en beschuldig elkaar niet van racisme, antisemitisme, terrorisme of wat dan ook.
Het gaat nergens meer over zo.
Als jullie zo doorgaan vernietig ik het hele forum, de servers en Danny z'n voortuintje.
Terug naar de steentijd vóór FOK! bestond, een hele digitale beschaving uitgeroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |