Ok Anakin.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.
De laatste etappe van de Vuelta is vorig jaar zelfs afgelastquote:Op woensdag 8 april 2026 22:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk slechts de huidige regering. Een nieuwe regering en het land zal wel weer een andere koers gaan varen, maar deze uiterst linkse regering daar maakt het heel erg bont. Dat mag duidelijk zijn. En natuurijk vinden mensen uit zulke politieke contreien dat fantastisch: 'Zo hoort het!', 'wat een voorbeeld!'.
Je spreekt de verkeerde aan, dit topic is inmiddels doordrenkt met terrorisme-verheerlijking en antisemitisme.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Je lijkt wel een bot van tijd tot tijd.
De VS is de vijand.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Spanje is die ene vriend die afkeurend aan de bar gaat staan kijken als zijn vriend in een bargevecht terecht is gekomen.
Hahahahahahhaa.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.
Dit was me al wel opgevallen ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als een vriend van mij zelf een bargevecht begint zonder goed over de gevolgen na te denken dan bestel ik popcorn bij m'n bier.
Hij zou weinig aan me hebben, heb nog nooit gevochten (afgezien van wat basisschool schermutselingen).quote:Op woensdag 8 april 2026 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was me al wel opgevallen ja.
Wat doe je hier dan, Nederland heeft warme banden met de VS en ze hebben voor welvaart en veiligheid gezorgd, genoeg landen waar dat niet zo het geval is?quote:
Het Westen is de vijandquote:
Voor jou is de wereld heel simpel: als Israël het doet is het goed, als 1 van hun vijanden het doet is het slecht. Meer zit er niet achter.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon een gigantische dubbele standaard.
In het ene geval wordt een land (Israël) dus geacht zich altijd aan het internationale recht te houden, ook al wordt het de hele tijd aangevallen door partijen die dat structureel schenden.
Bij een ander land wordt dan weer gezegd dat het schenden van het internationale recht ineens hartstikke logisch is, want men wordt zelf ook aangevallen waarbij het internationale recht wordt geschonden, dus valt het te begrijpen dat men dit ook doet.
Volg je het zelf nog?
Het komt er simpelweg op neer dat mensen het internationale recht strict of coulant te kunnen denken te kunnen toepassen op basis van hoeveel sympathie of antipathie men voor/jegens een bepaalde partij heeft.
Ik was er laatst nog voor een aanbesteding en heerlijk weer gehad. Op het strand was het vrijer dan in Nederland. Prachtig land.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Spanje doet het wel goed, want ze willen minder terrorisme toerisme en ik ben in elk geval van plan dat land nooit te gaan bezoeken. Ook een manier om het land wat meer bewoonbaar te maken. Gewoon gaan rellen zodat het onaantrekkelijk zal worden.
Het probleem ligt in deze niet bij mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VS is nog nog altijd het pistool van Israël. Dat stopt echt niet met een staak het vuren.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op het moment Israël.
De VS is gestopt met die gruwelijkheden.
Ik moet echt ver terugdenken aan de laatste keer dat ik mijn vriendin heb zien huilen omdat ze weer was lastiggevallen door Sam en Moos.quote:
De VS is de grootste speler van het Westen. Dat gaat dus niet eens.quote:
Daarom woon jij ook in estland he. Om van die westerse mafketels af te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze gaan je daar vast niet missen.
Fantastisch land.
En ten minste 1 die zich durft uit te spreken tegen de mafketels in de wereld.
Ze hebben geen ongelijk vrees ik..quote:
Het probleem zijn dan ook niet Sam en Moos, maar ene Benjamin die niet meewerkt om deze clusterfuck op te lossen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:21 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ik moet echt ver terugdenken aan de laatste keer dat ik mijn vriendin heb zien huilen omdat ze weer was lastiggevallen door Sam en Moos.
It's islam, stupid.
Wat zou de wereld opknappen zonder islam.
Waarom deden ze dat dan niet al gewoon?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:22 schreef damsco het volgende:
Nou gooi dat bestand maar weer de prullenbak in. VS moet het klusje gewoon afmaken blijkt maar weer.
Neuh, het Westen staat voor een bepaalde set waarden, die delen de VS niet meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS is de grootste speler van het Westen. Dat gaat dus niet eens.
Is nu vervangen door Iran/Palestinaquote:Op woensdag 8 april 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS is de grootste speler van het Westen. Dat gaat dus niet eens.
Hey, dat klinkt als een bericht van ongeveer iedere dag, de afgelopen 5 weken.quote:White House demands Iran reopen Strait of Hormuz after Iran closes waterway
Oh jee, zelfs Ome Erdogan gaat nu de complimentjes krijgen hierquote:
Je bent zelf een... eh... hoiquote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt, godsallemachtig mensen, kan het ff wat minder persoonlijk?! Stelletje kleuters
Fuck de VS.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, Nederland heeft warme banden met de VS en ze hebben voor welvaart en veiligheid gezorgd, genoeg landen waar dat niet zo het geval is?
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2026 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent zelf een... eh... hoi
Dat is niet hoe dat werkt??quote:Op woensdag 8 april 2026 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, het Westen staat voor een bepaalde set waarden, die delen de VS niet meer.
En wat zijn deze waarden volgens jou?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, het Westen staat voor een bepaalde set waarden, die delen de VS niet meer.
Ffies, hoezo moet hij ophouden?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ow zeker niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
Kortom, we hebben nu allemaal kunnen zien hoe de keizer van de VS er uitziet als hij geen kleren aanheeft. Het is niet fraai
Dat je in ieder geval de liberaal-democratische instituties eerbiedigt, dat doet het Trump-regime niet, die clan staat illiberale democratie voor. Ook hoor je je zogenaamde bondgenoten geen mes in de rug te douwen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat zijn deze waarden volgens jou?
quote:Op woensdag 8 april 2026 22:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
Kortom, we hebben nu allemaal kunnen zien hoe de keizer van de VS er uitziet als hij geen kleren aanheeft. Het is niet fraai
Wacht maar tot Sem en Mo doorkrijgen dat zij elkaar nodig hebben om Benjamin in het gareel te houden. Ook in Europa.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het probleem zijn dan ook niet Sam en Moos, maar ene Benjamin die niet meewerkt om deze clusterfuck op te lossen.
Patatje oorlog van de Chinezenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En vergeet trouwens niet allemaal Amerikaanse producten te boycotten. De lokale patatkraam is ook goed genoeg voor de krijsende koters
Welk hoofd? Hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Spanje kan in dezen het hoofd recht houden, alleen jammer dat ze wat weinig geld aan defensie willen uitgeven als alternatief voor de Amerikaanse paraplu.
Totale onderschatting, anders kan ik het niet verklaren. Hoe dan ook, doorpakken of inpakken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat dan niet al gewoon?
Of ze vinden dit een goudmijn en gaan danny sponsoren om de potentiele doelgroepertjes te vinden. Dat lukt echt prima.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
@:Danny gaat nog een hele kluif krijgen met @:AIVD
Zou hij zijn eigen McDonalds foodtruck meenemen denk je?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:32 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kan JD Vance dit nu niet meer ontlopen nu hij naar Islamabad wordt gestuurd.
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.quote:
Ik ben wel benieuwd hoe sommige users dat aan hun kinderen gaan uitleggen.quote:
Omdat hij de VS niet mag kan die niet in Nederland wonen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, Nederland heeft warme banden met de VS en ze hebben voor welvaart en veiligheid gezorgd, genoeg landen waar dat niet zo het geval is?
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat zijn deze waarden volgens jou?
Gaat dit over Teheran?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.
Elk succesvolk alternatief voor uitbuiting van de werkende klasse moet worden 'kaltgestellt' door de Yankees. De arbeiders moeten nooit kunnen zien dat er een alternatief is voor het systeem van brute onderdrukking, uitbuiting en kleptocratie dat het Amerikaanse Epstein-regime behuist.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat heeft Cuba dat Trump wil hebben? Ik begrijp zijn enthousiasme niet.
Nigeria begrijp ik. Iran begrijp ik. Venezuela begrijp ik. Ik begrijp ook dat Yemen, Congo en Sudan geen olie hebben dus dat is oninteressant. Ook al vallen daar elke dag heel veel doden. Wat heeft Cuba dat Trump wil pakken?
Dit heeft niets met de NAVO te maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.
quote:Dit is geen NAVO aangelegenheid, het gaat ook niet over NAVO-gebied en het is geen NAVO-land dat aangevallen wordt.
Er is wel een NAVO-land dat zelf een aanval heeft gedaan en nu met de shit zit (en de rest van de wereld ook).
Geil toch? Als het voor islamterroristenstaatje gaza en islamterroristensponsoren iran wordt opgenomen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.
Dezelfde landen die in het Bored of Peace van Trump zitten.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:40 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige landen het woord niet snapten, Ceasefire , IncreaseFire
Je kunt deze beter allemaal vermijden, want het is allemaal troep, ook de Europese:quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En vergeet trouwens niet allemaal Amerikaanse producten te boycotten. De lokale patatkraam is ook goed genoeg voor de krijsende koters
Zoals gezegd, ik zou me schamen als ik mijn vrienden niet te hulp zou schieten.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de NAVO te maken.
[..]
LOL, wat heeft de NAVO te maken met aanvalsoorlogen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.
Vooral tegen teringhond Trump en zijn handelen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geil toch? Als het voor islamterroristenstaatje gaza en islamterroristensponsoren iran wordt opgenomen.
Ook dan is het nog geen NAVO aangelegenheid.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik zou me schamen als ik mijn vrienden niet te hulp zou schieten.
Verdedigingsoorlog om terrorisme te stoppen en een kernbom op jouw knar te voorkomen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, wat heeft de NAVO te maken met aanvalsoorlogen?
Het Westen bestaat al veel langer dan dat de liberale democratie bestaat, dat voornamelijk draait op bepaalde individuele vrijheden, die eigenlijk nog maar kort onderdeel zijn van het Westen. Als we jouw uiteenzetting hier dus moeten volgen was het hele Westen tot pakweg een paar decennia geleden een illiberale democratie? Daarnaast vind ik het ook opmerkelijk dat je het hebt over bondgenoten een mes in de rug steken, maar hier zelf openlijk Amerikaanse slachtoffers hebt zitten toejuichen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval de liberaal-democratische instituties eerbiedigt, dat doet het Trump-regime niet, die clan staat illiberale democratie voor. Ook hoor je je zogenaamde bondgenoten geen mes in de rug te douwen.
Ik denk dat hier het misverstand zit. Je verwisselt Westerse waarden met 21e eeuwse progressief linkse idealen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.
Waarom is Noord-Korea dan niet aangevallen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verdedigingsoorlog om terrorisme te stoppen en een kernbom op jouw knar te voorkomen.
Landingsrechten ging het om, ik denk dat de VS wel klaar zijn met Spanje in ieder geval, daar gaan ze geen moeite meer in steken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook dan is het nog geen NAVO aangelegenheid.
En als je als land niet achter een oorlog staat, dan zie ik niet in waarom je daar levens voor op het spel gaat zetten.
Omdat Israël vanmiddag ook gewoon door ging met bombarderen, dan krijg je dit. Dat weet je nu toch inmiddels wel Iran speelt in actie is reactie. Al vanaf het begin dat Israël deze oorlog starttequote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom vuurt Iran nog rakketen af op iedereen en zijn moeder eigenlijk, is het militaire centrale commando wellicht ingestort?
Een vriend die zomaar tokkies aanvalt, en vervolgens gaat eisen dat ik hem ga helpen als ie klappen krijgt, die kan lekker de schijt krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk komt Nederland dan ook snel op die lijst.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landingsrechten ging het om, ik denk dat de VS wel klaar zijn met Spanje in ieder geval, daar gaan ze geen moeite meer in steken.
Ik was in de veronderstelling dat we in het heden leefden.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat hier het misverstand zit. Je verwisselt Westerse waarden met 21e eeuwse progressief linkse idealen.
Neem bijvoorbeeld de secularisatie waar je over spreekt. Ook dat is pas een recentelijk fenomeen. Eeuwenlang heeft het Westen een sterk Christelijk-Joodse inslag gehad. Toen was het Westen dus nog niet Westers, of hoe zie je dit?
O je kan niet een 1 tegen 1 gevecht aan?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet bekekenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je kunt deze beter allemaal vermijden, want het is allemaal troep, ook de Europese:
[ afbeelding ]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw, waarom help je ze niet een handje mee anders?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De grootste bedreiging voor Europa na Rusland is de VS. Hopen dat er nog flink wat Amerikaanse soldaatjes door de Midden-Oosterse meatgrinder gaan.
Met "de most powerful military in the world", nota bene.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:47 schreef Elizium het volgende:
[..]
O je kan niet een 1 tegen 1 gevecht aan?
Ik boycot al jaren Amerikaanse troep.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Hebben we geen internet meer en geen vliegtuigen, zou op zich nog niet zo'n slecht idee zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk komt Nederland dan ook snel op die lijst.
Ik ben sinds enkele maanden over op Proton mail met eigen domein. Werkt wel mooi.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik boycot al jaren Amerikaanse troep.
Goede oproep inderdaad.
Weg met alle rommel uit de VS.
Weg met alle ICT producten uit de VS. Voldoende alternatieven.
Oh, heeft Spanje geen internet meer dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we geen internet meer en geen vliegtuigen, zou op zich nog niet zo'n slecht idee zijn.
In culturele zin klopt dat, in politieke zin heeft het Westen de liberale democratische waarden omarmd. De illiberale democratie is een backlash die pas de laatste jaren vorm heeft gekregen en eigenlijk pas is gaan bestaan met de beroemde speech van Orban.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen bestaat al veel langer dan dat de liberale democratie bestaat, dat voornamelijk draait op bepaalde individuele vrijheden, die eigenlijk nog maar kort onderdeel zijn van het Westen. Als we jouw uiteenzetting hier dus moeten volgen was het hele Westen tot pakweg een paar decennia geleden een illiberale democratie? Daarnaast vind ik het ook opmerkelijk dat je het hebt over bondgenoten een mes in de rug steken, maar hier zelf openlijk Amerikaanse slachtoffers hebt zitten toejuichen.
[..]
Ik denk dat hier het misverstand zit. Je verwisselt Westerse waarden met 21e eeuwse progressief linkse idealen.
Neem bijvoorbeeld de secularisatie waar je over spreekt. Ook dat is pas een recentelijk fenomeen. Eeuwenlang heeft het Westen een sterk Christelijk-Joodse inslag gehad. Toen was het Westen dus nog niet Westers, of hoe zie je dit?
Zeker,quote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je kunt deze beter allemaal vermijden, want het is allemaal troep, ook de Europese:
[ afbeelding ]
Je bent voor het Iraanse regime of hoe moeten we dat zien?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De grootste bedreiging voor Europa na Rusland is de VS. Hopen dat er nog flink wat Amerikaanse soldaatjes door de Midden-Oosterse meatgrinder gaan.
Ook in het heden zijn progressief linkse idealen niet de norm en niet emblematisch voor Westerse waarden. Sterker nog, in progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd die uitgesproken anti-Westers zijn. Waarvan hierboven een voorbeeld staat, namelijk hopen op veel Amerikaanse slachtoffers (nochtans de grootste speler in het Westen) in deze oorlog.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat we in het heden leefden.
Ik betwijfel heel sterk of jij in hetzelfde heden woont als de meeste andere posters.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent voor het Iraanse regime of hoe moeten we dat zien?
[..]
Ook in het heden zijn progressief linkse idealen niet de norm en niet emblematisch voor Westerse waarden. Sterker nog, in progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd die uitgesproken anti-Westers zijn. Waarvan hierboven een voorbeeld staat, namelijk hopen op veel Amerikaanse slachtoffers (nochtans de grootste speler in het Westen) in deze oorlog.
Ik zou niet weten hoe dan? Zonder Amerika gaan de nulletjes en eentjes de prullenbak in.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, heeft Spanje geen internet meer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |