Ok Anakin.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.
De laatste etappe van de Vuelta is vorig jaar zelfs afgelastquote:Op woensdag 8 april 2026 22:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk slechts de huidige regering. Een nieuwe regering en het land zal wel weer een andere koers gaan varen, maar deze uiterst linkse regering daar maakt het heel erg bont. Dat mag duidelijk zijn. En natuurijk vinden mensen uit zulke politieke contreien dat fantastisch: 'Zo hoort het!', 'wat een voorbeeld!'.
Je spreekt de verkeerde aan, dit topic is inmiddels doordrenkt met terrorisme-verheerlijking en antisemitisme.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Je lijkt wel een bot van tijd tot tijd.
De VS is de vijand.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Spanje is die ene vriend die afkeurend aan de bar gaat staan kijken als zijn vriend in een bargevecht terecht is gekomen.
Hahahahahahhaa.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant kiezen van niet-Westerse partijen, met name Islamitische regimes en terreurgroeperingen is het tegenovergestelde van de Westerse idealen in de praktijk brengen, sterker nog, het een vijfde colonne vormen op internationale niveau.
Dit was me al wel opgevallen ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als een vriend van mij zelf een bargevecht begint zonder goed over de gevolgen na te denken dan bestel ik popcorn bij m'n bier.
Hij zou weinig aan me hebben, heb nog nooit gevochten (afgezien van wat basisschool schermutselingen).quote:Op woensdag 8 april 2026 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was me al wel opgevallen ja.
Wat doe je hier dan, Nederland heeft warme banden met de VS en ze hebben voor welvaart en veiligheid gezorgd, genoeg landen waar dat niet zo het geval is?quote:
Het Westen is de vijandquote:
Voor jou is de wereld heel simpel: als Israël het doet is het goed, als 1 van hun vijanden het doet is het slecht. Meer zit er niet achter.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon een gigantische dubbele standaard.
In het ene geval wordt een land (Israël) dus geacht zich altijd aan het internationale recht te houden, ook al wordt het de hele tijd aangevallen door partijen die dat structureel schenden.
Bij een ander land wordt dan weer gezegd dat het schenden van het internationale recht ineens hartstikke logisch is, want men wordt zelf ook aangevallen waarbij het internationale recht wordt geschonden, dus valt het te begrijpen dat men dit ook doet.
Volg je het zelf nog?
Het komt er simpelweg op neer dat mensen het internationale recht strict of coulant te kunnen denken te kunnen toepassen op basis van hoeveel sympathie of antipathie men voor/jegens een bepaalde partij heeft.
Ik was er laatst nog voor een aanbesteding en heerlijk weer gehad. Op het strand was het vrijer dan in Nederland. Prachtig land.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Spanje doet het wel goed, want ze willen minder terrorisme toerisme en ik ben in elk geval van plan dat land nooit te gaan bezoeken. Ook een manier om het land wat meer bewoonbaar te maken. Gewoon gaan rellen zodat het onaantrekkelijk zal worden.
Het probleem ligt in deze niet bij mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Je lijkt wel een bot van tijd tot tijd.
De VS is nog nog altijd het pistool van Israël. Dat stopt echt niet met een staak het vuren.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op het moment Israël.
De VS is gestopt met die gruwelijkheden.
Ik moet echt ver terugdenken aan de laatste keer dat ik mijn vriendin heb zien huilen omdat ze weer was lastiggevallen door Sam en Moos.quote:
De VS is de grootste speler van het Westen. Dat gaat dus niet eens.quote:
Daarom woon jij ook in estland he. Om van die westerse mafketels af te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze gaan je daar vast niet missen.
Fantastisch land.
En ten minste 1 die zich durft uit te spreken tegen de mafketels in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |