Welk hoofd? Hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Spanje kan in dezen het hoofd recht houden, alleen jammer dat ze wat weinig geld aan defensie willen uitgeven als alternatief voor de Amerikaanse paraplu.
Totale onderschatting, anders kan ik het niet verklaren. Hoe dan ook, doorpakken of inpakken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat dan niet al gewoon?
Of ze vinden dit een goudmijn en gaan danny sponsoren om de potentiele doelgroepertjes te vinden. Dat lukt echt prima.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
@:Danny gaat nog een hele kluif krijgen met @:AIVD
Zou hij zijn eigen McDonalds foodtruck meenemen denk je?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:32 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kan JD Vance dit nu niet meer ontlopen nu hij naar Islamabad wordt gestuurd.
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.quote:
Ik ben wel benieuwd hoe sommige users dat aan hun kinderen gaan uitleggen.quote:
Omdat hij de VS niet mag kan die niet in Nederland wonen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, Nederland heeft warme banden met de VS en ze hebben voor welvaart en veiligheid gezorgd, genoeg landen waar dat niet zo het geval is?
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat zijn deze waarden volgens jou?
Gaat dit over Teheran?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.
Elk succesvolk alternatief voor uitbuiting van de werkende klasse moet worden 'kaltgestellt' door de Yankees. De arbeiders moeten nooit kunnen zien dat er een alternatief is voor het systeem van brute onderdrukking, uitbuiting en kleptocratie dat het Amerikaanse Epstein-regime behuist.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat heeft Cuba dat Trump wil hebben? Ik begrijp zijn enthousiasme niet.
Nigeria begrijp ik. Iran begrijp ik. Venezuela begrijp ik. Ik begrijp ook dat Yemen, Congo en Sudan geen olie hebben dus dat is oninteressant. Ook al vallen daar elke dag heel veel doden. Wat heeft Cuba dat Trump wil pakken?
Dit heeft niets met de NAVO te maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.
quote:Dit is geen NAVO aangelegenheid, het gaat ook niet over NAVO-gebied en het is geen NAVO-land dat aangevallen wordt.
Er is wel een NAVO-land dat zelf een aanval heeft gedaan en nu met de shit zit (en de rest van de wereld ook).
Geil toch? Als het voor islamterroristenstaatje gaza en islamterroristensponsoren iran wordt opgenomen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spanje neemt in ieder geval stevig stelling tegen het handelen van de VS.
Dezelfde landen die in het Bored of Peace van Trump zitten.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:40 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige landen het woord niet snapten, Ceasefire , IncreaseFire
Je kunt deze beter allemaal vermijden, want het is allemaal troep, ook de Europese:quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En vergeet trouwens niet allemaal Amerikaanse producten te boycotten. De lokale patatkraam is ook goed genoeg voor de krijsende koters
Zoals gezegd, ik zou me schamen als ik mijn vrienden niet te hulp zou schieten.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de NAVO te maken.
[..]
LOL, wat heeft de NAVO te maken met aanvalsoorlogen?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas voor Spanje is de NAVO geen democratisch overgesubsidieerd breiclubje in de plaatselijke soos maar een militair bondgenootschap.
Vooral tegen teringhond Trump en zijn handelen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geil toch? Als het voor islamterroristenstaatje gaza en islamterroristensponsoren iran wordt opgenomen.
Ook dan is het nog geen NAVO aangelegenheid.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik zou me schamen als ik mijn vrienden niet te hulp zou schieten.
Verdedigingsoorlog om terrorisme te stoppen en een kernbom op jouw knar te voorkomen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, wat heeft de NAVO te maken met aanvalsoorlogen?
Het Westen bestaat al veel langer dan dat de liberale democratie bestaat, dat voornamelijk draait op bepaalde individuele vrijheden, die eigenlijk nog maar kort onderdeel zijn van het Westen. Als we jouw uiteenzetting hier dus moeten volgen was het hele Westen tot pakweg een paar decennia geleden een illiberale democratie? Daarnaast vind ik het ook opmerkelijk dat je het hebt over bondgenoten een mes in de rug steken, maar hier zelf openlijk Amerikaanse slachtoffers hebt zitten toejuichen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval de liberaal-democratische instituties eerbiedigt, dat doet het Trump-regime niet, die clan staat illiberale democratie voor. Ook hoor je je zogenaamde bondgenoten geen mes in de rug te douwen.
Ik denk dat hier het misverstand zit. Je verwisselt Westerse waarden met 21e eeuwse progressief linkse idealen.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, die van de democratie, die van rechtsstaat, die van bondgenootschap, die van diplomatie, die van mensenrechten, die van secularisatie, die van wetenschap, ..., die van vrede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |