Okquote:Op woensdag 8 april 2026 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je gelooft dat Israël en Saudi Arabië Iran een kernwapen laten bezitten ----->_!!
Maar zonder de VSquote:Op woensdag 8 april 2026 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien niet, dan is de 'ceasefire' héél snel over lijkt me..
Kijk en dat heeft Trump toch mooi voor elkaar gekregen.quote:
Ah de Trias politica die door Trump met zijn oorlog en ander beleid ook totaal in de vs genegeerd word.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees puntje 3 en weet ook dat elke bevolking ter wereld uiteindelijk de seculiere kant opgaat, ontzuilt en de trias politica principes omarmt.
Als iedereen een beetje luistert naar deze mastodont op geopolitiek gebied (ik dus) voorzie ik dat Iran over 50 jaar een veel grotere en mooiere toekomst te wachten staat dan de VS.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah de Trias politica die door Trump met zijn oorlog en ander beleid ook totaal in de vs genegeerd word.
Trias politica for them but not for us..
2 wekenquote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
Kunnen we al wedden wanneer Cuba aan de beurt is? Want dat is veel laaghangender fruit dan Iran en dus meer instant gratification voor Trumps opgeblazen ego.
Haha, neequote:Op woensdag 8 april 2026 10:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kijk en dat heeft Trump toch mooi voor elkaar gekregen.
Ik denk dat je dit keer meer Pakistan hiervoor moet bedanken.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kijk en dat heeft Trump toch mooi voor elkaar gekregen.
Dat is leuk hoor, maar van de winsten van ASML ziet de Nederlandse burger helemaal niets.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Nederland heeft toekomstgoud in handen met ASML, Iran met het gasveld.
Wat heeft Cuba dat Trump wil hebben? Ik begrijp zijn enthousiasme niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
Kunnen we al wedden wanneer Cuba aan de beurt is? Want dat is veel laaghangender fruit dan Iran en dus meer instant gratification voor Trumps opgeblazen ego.
Die houdt zich er al meteen niet aan door in zijn eerste reactie te zeggen dat Libanon niet onder dat staakt het vuren valt.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:04 schreef Starhopper het volgende:
Haha alsof bibi zich aan de wapenstilstand gaat houden
Bibi en zijn regering zijn uberhaupt degenen die de VS in deze oorlog gerommeld hebben, ik geloof inderdaad niet zomaar dat die zullen stoppen. Dat heeft het recente verleden in Gaza wel uitgewezen.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gek genoeg vertrouw ik Trump/ De VS wel om de wapenstilstand te behouden van hun kant.
Israel daaraan tegen zie ik eerder de boel saboteren...
Wat voor een opleiding heb jij genoten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is leuk hoor, maar van de winsten van ASML ziet de Nederlandse burger helemaal niets.
Ligt er aan. Vast genoeg pensioenfondsen die er aandelen van hebben. En je kan natuurlijk altijd zelf aandelen kopen.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is leuk hoor, maar van de winsten van ASML ziet de Nederlandse burger helemaal niets.
Kijk even op de wereldkaart en wellicht zegt de naam Marco Rubio je ook nog iets?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat heeft Cuba dat Trump wil hebben? Ik begrijp zijn enthousiasme niet.
Nigeria begrijp ik. Iran begrijp ik. Venezuela begrijp ik. Ik begrijp ook dat Yemen, Congo en Sudan geen olie hebben dus dat is oninteressant. Ook al vallen daar elke dag heel veel doden. Wat heeft Cuba dat Trump wil pakken?
Een potentie om een groot vakantie eiland voor Amerikaanse toeristen te worden, en daarvoor moeten dan veel Trump resorts gebouwd worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
. Ook al vallen daar elke dag heel veel doden. Wat heeft Cuba dat Trump wil pakken?
Het boek Congo van David van Reybrouck is wel een aanrader trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Congo is heel rijk aan andere grondstoffen.
Het is de VS al sinds eind jaren 50 een doorn in het oog dat er een communistisch land onder de rook van Miami ligt he.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nigeria begrijp ik. Iran begrijp ik. Venezuela begrijp ik. Ik begrijp ook dat Yemen, Congo en Sudan geen olie hebben dus dat is oninteressant. Ook al vallen daar elke dag heel veel doden. Wat heeft Cuba dat Trump wil pakken?
Twee woorden:quote:Op woensdag 8 april 2026 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof jij die pil gelezen hebt.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boek Congo van David van Reybrouck is wel een aanrader trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |