abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220537037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Was niet zo'n verstandig idee, hè?
Tot en met 27 februari kon iedereen z'n rotzooi nog veilig door die rotstraat heensluizen.
Deze keer loopt het anders.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220537048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:14 schreef Red_85 het volgende:
Weet iemand dit?
Geen antwoord gehad.
[..]

Het zijn deels territoriale wateren van Iran en Oman. Het is echter ook een internationale zeestraat waar scheepsvaartverkeer vrije doorgang moet hebben volgens internationaal recht en waar geen tol geheven mag worden.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 8 april 2026 @ 21:38:07 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:11 schreef Toby56 het volgende:

[..]
In de maak:

[ afbeelding ]

Vrijdag komt voor Moslims ook veel harder aan, toch?
:')_!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220537068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef UitStraling het volgende:
De NAVO is wel verleden tijd, en terecht als je hier zo de sentimenten leest, huphup aan het werk uitkeringstrekkers en nietsnutten der Lage Landen!
Kortom: je hebt niks, maar wilde wel iets posten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220537076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat het illegaal is, is wel duidelijk. Maar waarom zou Iran zich daaraan houden als ze keer op keer worden aangevallen in strijd met internationaal recht? Een van de vele toffe dingen die Trump de wereld heeft meegegeven tot ver na zijn dood is wetteloosheid. We gaan allemaal een stukje armer worden dankzij hem. Vandaag is het Iran, morgen een andere staat die hetzelfde trucje doet.

En een volgens mij aardig valide argument uit Iran: wij geen vrije handel, dan niemand vrije handel.
Ja, dat punt maakte de Wijk ook. Internationale verdragen en afspraken zijn niet meer relevant na de Oekraïne oorlog en alle fratsen van Trump/Bibi. Dus het is niet ondenkbaar dat het toch gaat gebeuren dat tolheffen.
pi_220537089
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom: je hebt niks, maar wilde wel iets posten.
Nou, ik denk niet dat Trump belastingcentjes kwijt wil zijn van John and Ingrid from Texas om jou te beschermen.
pi_220537091
Iran heeft nog niet officieel gezegd dat de ceasefire over is. Maar dit is al wel heel duidelijk. Met dank aan Israel.

Ik las dat de Libanezen dachten dat er een bestand was dus die kwamen uit hun schuilplatatsen. En werden direkt vermoord door de Israeliers. Honderden doden. Wat een verschrikkelijke sociopaten zijn die Israeliers :N
pi_220537106
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef UitStraling het volgende:
De NAVO is wel verleden tijd, en terecht als je hier zo de sentimenten leest, huphup aan het werk uitkeringstrekkers en nietsnutten der Lage Landen!
En wat doe jij zelf waardoor jij jezelf zo belangrijk voelt? Behalve domme berichtjes tikken vanuit je zolder die nooit gefundeerd zijn en vaak zelf meteen te debunken zijn naar complete onzin.
  woensdag 8 april 2026 @ 21:42:56 #134
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat het illegaal is, is wel duidelijk. Maar waarom zou Iran zich daaraan houden als ze keer op keer worden aangevallen in strijd met internationaal recht? Een van de vele toffe dingen die Trump de wereld heeft meegegeven tot ver na zijn dood is wetteloosheid. We gaan allemaal een stukje armer worden dankzij hem. Vandaag is het Iran, morgen een andere staat die hetzelfde trucje doet.

En een volgens mij aardig valide argument uit Iran: wij geen vrije handel, dan niemand vrije handel.

Dit is toch wel hilarisch.

We hadden hier vanmiddag nog een discussie over inzake Israël en toen was het argument nog dat Israël zich aan het internationale recht moest houden ongeacht over andere partijen dat deden of niet.

En nu is het argument dus weer ineens dat Iran zich niet aan het internationale recht moet houden, want andere partijen zouden dat ook niet doen. Bijzonder hoe dat weer werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 april 2026 @ 21:43:15 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220537114
Trump durft duidelijk Israel niet tot de orde te roepen en gaat nu wat raaskallen over de NAVO.
pi_220537121
Dit kun je met recht een Epstein regime noemen:

twitter
pi_220537144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Verder schrijf je dit alsof ik geen blank persoon ben terwijl de kans groot is dat ik wat dichterbij het Arische ideaal kom dan jou.
Tenzij je blond haar en blauwe ogen hebt, zal dat allemaal wel loslopen. En als een echte Ariër heb ik teminste Duits bloed.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220537147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:

[ x ]
Echt wie wil je overtuigen hiermee? Het regime is kut, dat weten we ondertussen wel. Deze psychopathische oorlog die de positie van de grootste wappies alleen maar heeft versterkt is daarmee extra kut.
  woensdag 8 april 2026 @ 21:48:00 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220537172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou, ik denk niet dat Trump belastingcentjes kwijt wil zijn van John and Ingrid from Texas om jou te beschermen.
Maar ze zijn wel oke met 200 miljard naar wat gebouwtjes bombarderen in Iran?

Had ie beter kunnen uitgeven aan hun wankele stroom netwerk in texas wat elke winter uit elkaar valt niet :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220537174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:

[ x ]
Genoeg verdedigers van dat regime hier, ik begin langzaam te beseffen waarom en ik denk dat we hard aan het werk moeten om ze een goed en prima thuis te bieden in het altijd prachtige Teheran, ik wil deze mensen hier niet.
pi_220537176
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Tenzij je blond haar en blauwe ogen hebt, zal dat allemaal wel loslopen. En als een echte Ariër heb ik teminste Duits bloed.
_O_ Mag ik aan je tenen zuigen?
pi_220537179
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, als Hezbollah civiele infrastructuur gebruikt mag deze volgens het internationale recht gebombardeerd worden.
Ja precies.
Lekker burgers bombarderen. Allemaal volgens internationaal recht.
pi_220537186
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit is toch wel hilarisch.

We hadden hier vanmiddag nog een discussie over inzake Israël en toen was het argument nog dat Israël zich aan het internationale recht moest houden ongeacht over andere partijen dat deden of niet.

En nu is het argument dus weer ineens dat Iran zich niet aan het internationale recht moet houden, want andere partijen zouden dat ook niet doen. Bijzonder hoe dat weer werkt.
Ook hier weer sluit het het ander niet uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220537205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt wie wil je overtuigen hiermee? Het regime is kut, dat weten we ondertussen wel. Deze psychopathische oorlog die de positie van de grootste wappies alleen maar heeft versterkt is daarmee extra kut.
Bemoei jij je nou maar met je eigen postgedrag. Je wil kennelijk maar niet leren van al je bans.
pi_220537207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wat is er aan de hand hier zeg.

De afgelopen dagen waren het altijd de normale users/mensen die hier veel actief zijn.

Lijkt wel alsof de welbekende Israel trollen vanavond een zak geld gekregen hebben van Netanyahu om de haat weer rond te spuwen en Israël in alles te verdedigen.

Vakantiegeld uitbetaling voor de Israel trollen als ze even hun onzin knallen.
Niet zo flauw doen. Wij klagen ook nooit dat je betaalt krijgt van Hamas, Hezbollah en Iran.
  woensdag 8 april 2026 @ 21:52:45 #146
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220537215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ja, dat punt maakte de Wijk ook. Internationale verdragen en afspraken zijn niet meer relevant na de Oekraïne oorlog en alle fratsen van Trump/Bibi. Dus het is niet ondenkbaar dat het toch gaat gebeuren dat tolheffen.
Het is zeer aannemelijk. Als Amerika Iran met geweld niet zover krijgt de Straat van Hormuz
te heropenen gaan die paar EU-landjes dat al helemaal niet lukken. De rest van de wereld schikt zich gewoon naar de nieuwe status quo.

Oftewel zoals Trump zei: “the winner takes all the spoils of war”, en dit is er een die Iran niet gaat weggeven. En China vetoed elke VN resolutie. Iran heeft hiermee enorme leverage op de regio en daarnaast gegarandeerd een bron van inkomsten.

Wat ze slim doen is Oman erin meenemen zodat het niet een “eenmansfeestje” wordt. Het wordt de crossing die Iran met Oman in beheer heeft. En China is daar zeer content mee; 55% van de olie die zij importeren en via deze Straat gaat is in beheer van een bondgenoot, en niet de VS. Dat laatste is mocht dat toch dreigen te gebeuren nog meer reden om Iran genoeg te steunen zodat zij het militair niet afleggen. China zal nooit akkoord gaan dat theoretisch Amerika door een zetmannetje in Iran (na de val van het regime) zijn hand heeft op de toevoer van 55% van de olie die China importeert uit de Golf.
enkelband
pi_220537217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Niet zo flauw doen. Wij klagen ook nooit dat je betaalt krijgt van Hamas, Hezbollah en Iran.
Dat is dan ook logisch dat je dat niet doet.

Want ik heb Hamas, Hezbollah of Iran nog nooit verdedigd.
pi_220537221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wat is er aan de hand hier zeg.

De afgelopen dagen waren het altijd de normale users/mensen die hier veel actief zijn.

Dank je wel O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220537223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ook hier weer sluit het het ander niet uit.
Hij heeft nogal moeite met begrijpen dat ik een andere standaard hanteer voor "vrienden" dan landen/organisaties die al mijn hele leven op terreur- of sanctielijsten staan.
pi_220537225
Wat levert dat op, betaald fokken voor een overheid?

Kan wel een extraatje gebruiken in deze barre tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')