Ja, maar zij zou een oorlog met Iran begonnen zijn als ze president was geworden.quote:
Het cringe nieuwe naampje voor de IDF. Maar dan ipv defence occupation. Ik testte het even of het een triggerwoordje was, maar het is enkel cringe.quote:
Ik vind dat je de Libanezen hierin niet alles kunt verwijten want Hezbollah kent ook voor Libanon geen genade. In 2005, na de moord op Hariri, is het Libanon gelukt de macht van Hezbollah flink in te perken, de keren daarna is het mislukt.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat iran-hezbollah een flinke vinger in de pap heeft.
Dan doet israel het zelf en dan is het weer niet goed.
Als het aan veel volk hier had gelegen met hun geheven vingertje had israel niet eens meer bestaan.
Denk ook wel dat als Trump het in zijn hoofd haalt de NAVO te verlaten, bedrijven als Raytheon en Boeing binnen no time boos aan de telefoon hangen dat ze dat toch echt niet gaan toestaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gek genoeg zal Europa zich alleen maar sneller bewapenen als de VS zich terugtrekt. En dat zal geen VS materieel zijn.
Als Kamala een oorlog wil beginnen, dan ben ik het per definitie ermee eens.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar zij zou een oorlog met Iran begonnen zijn als ze president was geworden.
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de voorverkiezingen hadden republikeinen ook op Haley kunnen stemmen.
Ja! Wat een geluk dat er nu een vredespresident zit.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar zij zou een oorlog met Iran begonnen zijn als ze president was geworden.
Zou het?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk ook wel dat als Trump het in zijn hoofd haalt de NAVO te verlaten, bedrijven als Raytheon en Boeing binnen no time boos aan de telefoon hangen dat ze dat toch echt niet gaan toestaan.
Hahahaha.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben wel benieuwd wat als Rutte nou zegt dat het tijd is voor de VS om de NAVO te verlaten. Ik weet zeker dat Trump dan juist erin wil blijven.
Beetje reverse psychology wat ook bij kinderen vaak werkt.
De nieuwe Doctor Whoquote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan prima een hekel hebben aan zowel moslims als aan israel. Zijn niet mutually exclusive.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:44 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
[..]
Mja, met dit soort posts toch wel het idee dat er iemand vaak Allahu Akbar achter zijn computer zit te roepen.
Is me laatst nog gebeurd, in een koortsdroom.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:44 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
[..]
Mja, met dit soort posts toch wel het idee dat er iemand vaak Allahu Akbar achter zijn computer zit te roepen.
De VS heeft er alle belang bij om NAVO-lid te blijven. Of Trump dat doorheeft kan ik niet garanderen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk ook wel dat als Trump het in zijn hoofd haalt de NAVO te verlaten, bedrijven als Raytheon en Boeing binnen no time boos aan de telefoon hangen dat ze dat toch echt niet gaan toestaan.
Er is er altijd eentje bijquote:
Ondertussen koopt Nederland een Patriot-systeem van ¤1mld van de Amerikanen i.p.v. vergelijkbare afweer in Duitsland of Zwedenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gek genoeg zal Europa zich alleen maar sneller bewapenen als de VS zich terugtrekt. En dat zal geen VS materieel zijn.
Spijtig idd. Patriot is best wel prijzig en zeker niet feilloos.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ondertussen koopt Nederland een Patriot-systeem van ¤1mld van de Amerikanen i.p.v. vergelijkbare afweer in Duitsland of Zweden
Wij zijn dan ook altijd het braafste jongetje in de Amerikaanse klas.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ondertussen koopt Nederland een Patriot-systeem van ¤1mld van de Amerikanen i.p.v. vergelijkbare afweer in Duitsland of Zweden
Bevoegdheid of niet, is er dan werkelijk NIEMAND die die domme doos, die domme president van hun en heel dat domme volk eens ff op prime time live de waarheid verteld over de NAVO??quote:Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef Black_Baron het volgende:
Wordt vast een gezellig gesprekje.
Volgens mij heeft Trump die bevoegdheid helemaal niet.
[ x ]
Dat doet het zeker. Vind je niet dan? En als niet, welke alternatieven stel je voor?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, we zien dat bommen gooien echt veel beter werkt.
Hekel hebben aan moslims heeft er niets mee te maken. Wel met een afkeer hebben van moslimfundamentalisme en radicale Islam dat net iets te vaak resultaat in Islamitisch terrorisme, dat zijn twee hele verschillende dingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan prima een hekel hebben aan zowel moslims als aan israel. Zijn niet mutually exclusive.
Tot nu toe niet tegengekomen op dit forum in elk geval.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan prima een hekel hebben aan zowel moslims als aan israel. Zijn niet mutually exclusive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |