Britney Spears aan de crack of anorexia Ariana Grande hadden meer kans gehad.quote:
Dat komt omdat we al patriot hebben, een ander systeem is niet zomaar te integrerenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ondertussen koopt Nederland een Patriot-systeem van ¤1mld van de Amerikanen i.p.v. vergelijkbare afweer in Duitsland of Zweden
Ik herinner me iets met vliegtuigen en Fortuyn.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ondertussen koopt Nederland een Patriot-systeem van ¤1mld van de Amerikanen i.p.v. vergelijkbare afweer in Duitsland of Zweden
Omdat die knaker compleet incapabel en achterlijk is.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is ie nu weer aan het stampvoeten op de NAVO?
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tot nu toe niet tegengekomen op dit forum in elk geval.
Tenzij je onze Estse vriend durft te geloven, maar ik mag aannemen dat de gemiddelde Fokker! daar wel simpel doorheen weet te prikken.
Het is de opmaat naar de inname van Groenland door de VS.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Bevoegdheid of niet, is er dan werkelijk NIEMAND die die domme doos, die domme president van hun en heel dan domme volk eens ff op prime time live de waarheid verteld over de NAVO??
HET IS EEN VERDEDIGINGSPACT DOMME ACHTERLIJKE AMERIKANEN!! WIJ HOEVEN JULLIE NIET TE HELPEN, DUS DOE NIET NET OF DAT WEL MOEST. FLIKKER OP.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die knaker compleet incapabel en achterlijk is.
Ik heb geen IQ van 146, maar Teump al zéker niet.
Mag hopen dat dat nog een oude deal was, voor de crisis met de Yanks. Anders is het wel heel treurig gesteld met de urgentie van het zsm niet meer afhankelijk worden van de VS.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze act.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doet het zeker. Vind je niet dan? En als niet, welke alternatieven stel je voor?
[..]
Hekel hebben aan moslims heeft er niets mee te maken. Wel met een afkeer hebben van moslimfundamentalisme en radicale Islam dat net iets te vaak resultaat in Islamitisch terrorisme, dat zijn twee hele verschillende dingen.
Er zijn gelukkig ook de nodige normale moslims, waarvan velen in Israël zelf en sommigen dienen zelfs in het Israëlische leger.
Het meest komische vond ik nog wel dat heel wat mensen haar veel beter vonden dan Biden en dan zegt ze notabene dat ze niks zou veranderen t.o.v. hem. Ze heeft ergens geluk dat Trump zoveel de aandacht weet op te eisen, waardoor over 40 jaar bijna niemand meer weet wie zijn tegenstander was.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Britney Spears aan de crack of anorexia Ariana Grande hadden meer kans gehad.
Praktisch iedereen vindt het een fiasco, behalve een paar halve garen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doet het zeker. Vind je niet dan?
[
Geen idee, hoorde dat gisteren. Met spoed aangekocht omdat ze bang waren anders jaren te moeten wachten. Nu krijgen ze 'm al in 2030 ofzoquote:Op woensdag 8 april 2026 20:58 schreef recidivist het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat nog een oude deal was, voor de crisis met de Yanks. Anders is het wel heel treurig gesteld met de urgentie van het zsm niet meer afhankelijk worden van de VS.
Trump zat er vanaf het begin af in voor de poen.quote:
Eerst Cuba maar even. Dat is het meest risk free en geeft daarmee een snelle gratificatie van zijn fragile narcistische ego.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:57 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het is de opmaat naar de inname van Groenland door de VS.
Kijk nou toch, vlinder (@MissButterflyy):quote:Op woensdag 8 april 2026 20:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Komt er weer zo'n clown.
Wat voor onzin heb je nu weer bedacht om Israël toch in bescherming te nemen?
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. En bepaalde mensen willen het alleen maar hebben over Israël!
Wat voor excuus ga je nu weer verzinnen dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kijk nou toch, vlinder (@:MissButterflyy):
[..]
Maar ik post een IDF soldaat die vertelt over zijn ervaringen en jij noemt het "haatbagger". Ben je antisemitisch?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cringe is het zeker. Zoals zoveel van je.
Laten we idd gaan wachten op nog meer oorlog en nog meer ellende en nog grotere wereld recessie en nog meer burger doden.quote:
Mwa ze lijkt me tenminste wel een normaal mens die mentaal stabiel is . Terwijl de gemiddelde Amerikaan te dom is om te schijten en alleen voor het 'spektakel' gaat . De meme USA education is er niet zomaar één.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het meest komische vond ik nog wel dat heel wat mensen haar veel beter vonden dan Biden en dan zegt ze notabene dat ze niks zou veranderen t.o.v. hem. Ze heeft ergens geluk dat Trump zoveel de aandacht weet op te eisen, waardoor over 40 jaar bijna niemand meer weet wie zijn tegenstander was.
Ah, ja vandaar dat er gewoon dood leuk bommen op burger doelen geschoten mogen worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal is ook niet eerlijk. Het is echter wel een corrupte tyfusbende daar waardoor hezbollah weelderig kan tieren
Zeker, als Hezbollah civiele infrastructuur gebruikt mag deze volgens het internationale recht gebombardeerd worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, ja vandaar dat er gewoon dood leuk bommen op burger doelen geschoten mogen worden.
Ja precies.
In de maak:quote:Op woensdag 8 april 2026 21:02 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
Enkele doordachte zinnen die eloquent de boodschap van een diep verlangen naar vrede en rust in deze regio hebben weten over te brengen. Dit laat zien wat de stem van rede en beschaving vermag.
Niet dat jij nou veel te melden hebt behalve het standaard riedeltje over Israël dat we overal te zien krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar ik post een IDF soldaat die vertelt over zijn ervaringen en jij noemt het "haatbagger". Ben je antisemitisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |