SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was iets aangekomen door medicatie
Ik vond dat niet leuk
Toen mocht ik ozempic van de dokter
dus nu heb je ook zo'n eng gezicht a la hollywood?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was iets aangekomen door medicatie
Ik vond dat niet leuk
Toen mocht ik ozempic van de dokter
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://medicatieapotheker.net/winkel/ozempic-kopen/
tevens gewoon online te krijgen
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.
En ik hou van naalden
hahahahahhahaa gelukkig dat je geedit hebtquote:
Een essentieel woordje was weggevallenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!
en hoe lang word je geacht dat te blijven gebruiken?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!
je kunt met het gebruik van ozempic niet vet etenquote:
Ja zoiets of een smoothie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt met het gebruik van ozempic niet vet eten
dus salademeet?
spinaziesmootiemeetquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus salademeet?
Hmm. Dit gaat problemen opleveren op vetbak vrijdagquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus salademeet?
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandelingquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoe lang word je geacht dat te blijven gebruiken?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus nu heb je ook zo'n eng gezicht a la hollywood?
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodigquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandeling
dus de meeste doen het voor jaren
Ik heb Hollywood sterren sneller zien transformerenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandeling
dus de meeste doen het voor jaren
Ja ik had het sws wel kunnen krijgen maar liever gewoon op recept.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://medicatieapotheker.net/winkel/ozempic-kopen/
tevens gewoon online te krijgen
Oh, 1 per week maar?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodig
nouja als het wordt voorgeschreven is het vaak langdurig nodig, de hype is nu natuurlijk dat mensen het even voor een maandje doen om even 5 kilo kwijt te rakenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodig
ja is een 1 week prikquote:
Dit bespaar je zo op eten en drankquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.
En ik hou niet van naalden
hoe duur zijn jouw boodschappen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit bespaar je zo op eten en drank
ja dat staat op die pagina als voorbeeldschemaquote:
Kan wel vet eten maar gewoon niet veel. Na een half patatje zit ik volquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus salademeet?
Kaasje, vleesje, flesje wijn. Tikt aan hoorquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe duur zijn jouw boodschappen?
Wat is dit voor hel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan wel vet eten maar gewoon niet veel. Na een half patatje zit ik vol
Wist niet dat je zo makkelijk op recept kon krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik had het sws wel kunnen krijgen maar liever gewoon op recept.
wij doen 500 per maand voor 2,5 persoonquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kaasje, vleesje, flesje wijn. Tikt aan hoor
is ook niet iets waar de medische wereld blij mee is dat het zo kanquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo makkelijk op recept kon krijgen.
Dat lukt me alleen ook welquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij doen 500 per maand voor 2,5 persoon
en ik doe niet zuinig boodschappen, ik hamster wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook met een maagband, maar ik ken ook voorbeelden die zich daar dapper doorheen gevreten hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan wel vet eten maar gewoon niet veel. Na een half patatje zit ik vol
oh die ken ik er ook eentje, die at geen maaltijden meer, die at gewoon de hele dag beetjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook met een maagband, maar ik ken ook voorbeelden die zich daar dapper doorheen gevreten hebben.
Ja zoveel karakter heb ik niet, als ik niet stop met eten bij het “vol” seintje ga ik over mijn zuigerquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook met een maagband, maar ik ken ook voorbeelden die zich daar dapper doorheen gevreten hebben.
Ligt een beetje aan hoe vrijdenkend je arts is denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo makkelijk op recept kon krijgen.
Ik denk ook niet dat dat het karakter is dat je wil hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zoveel karakter heb ik niet, als ik niet stop met eten bij het “vol” seintje ga ik over mijn zuiger![]()
komt Mia weer kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat het karakter is dat je wil hebben
Of hele gourmet schalen naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
mijn maag geeft eigenlijk nooit een 'vol' seintje.
Hooguit in een all you can eat waar je te veel vlees gaat halen en dan minstens twee ijsjes met slagroom en fruit na moet nemen.
dat is meestal niet het vol seintje maar het oh damn seintjequote:Op dinsdag 7 april 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
mijn maag geeft eigenlijk nooit een 'vol' seintje.
Hooguit in een all you can eat waar je te veel vlees gaat halen en dan minstens twee ijsjes met slagroom en fruit na moet nemen.
daar valt idd ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
het vol seintje maar het oh damn seintje
ik heb 2,5u geleden gegeten maar zit al de hele tijd dat ik prima nog een karbonade wil..quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou duurt het ook vaak 20 minuten tussen eten dat de maag in gaat en dat het signaal van maag doorgezet is naar het brein
ik snack de godgansedag door als ik niet uitkijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar valt idd ook wat voor te zeggen
[..]
ik heb 2,5u geleden gegeten maar zit al de hele tijd dat ik prima nog een karbonade wil..
Gelukkig had ik maar 1 uit de vriesdiep gehaald, want ik ken mezelf.. ik snaai het nog echt op ook.
ja.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snack de godgansedag door als ik niet uitkijk
Radijsjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
ben vaak op zoek naar 'alternatieven'
komkommer enzo. zodat ik wel iets kan pakken uit de koelkast maar toch 'normaal' kan doen
hmm neh die scherpte vind ik niet lekker om te knagen.quote:
20.000 is twee zakken waardigquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik probeer nog steeds 'belonend' te eten, dus het meer stapjes is meer hapjes principe. Als ik dan 20.000 stapjes heb gezet voel ik me niet zo schuldig als ik 's avonds nog een zak chips wegsnaai
Nee joh, 20k is eigenlijk een beetje de ondergrens voor een beetje goed snacken. Al haal ik dat ook niet altijd en vreet ik toch een zak leegquote:
Ik probeer mezelf iets minder te belonen tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik probeer nog steeds 'belonend' te eten, dus het meer stapjes is meer hapjes principe. Als ik dan 20.000 stapjes heb gezet voel ik me niet zo schuldig als ik 's avonds nog een zak chips wegsnaai
Verkapte manier om te zeggen dat je niet genoeg stapjes zetquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf iets minder te belonen tegenwoordig
Wanneer? Morgen?quote:
Ja, vandaag niet meer in ieder geval.quote:
Gewoon hoop blijven houden, ooit komt de dag dat het je wel luktquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag niet meer in ieder geval.
Ja, zal vast wel een keer moeten lukken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hoop blijven houden, ooit komt de dag dat het je wel lukt
Nee dan juist niet omdat je dan in paniek bent wat je allemaal mistquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zal vast wel een keer moeten lukken.
Waarschijnlijk op een dag dat er geen internet/stroom is.
Misschien maar beter ook met de huidige toestand in de wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan juist niet omdat je dan in paniek bent wat je allemaal mist
Trustequote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
Ja dan zou het wel fijn zijn om in een raket om de maan te zitten zodat je dat allemaal niet meekrijgtquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook met de huidige toestand in de wereld.
Rokenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
ben vaak op zoek naar 'alternatieven'
komkommer enzo. zodat ik wel iets kan pakken uit de koelkast maar toch 'normaal' kan doen
Moet je ketamine proberen, dan ben je gelijk ver genoeg van de wereld dat je niet meer aan eten denktquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje coke geprobeerd maar dat is weer slecht voor de portemonnee
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ketamine proberen, dan ben je gelijk ver genoeg van de wereld dat je niet meer aan eten denkt
Waarom zou ik zo'n verdrietig onderwerp aanhalen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, dit kun je ook nog als onderwerp gebruiken
[ afbeelding ]
Een beetje anders zijn en niet over je werk en hobby's pratenquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n verdrietig onderwerp aanhalen?
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan het enige dat momenteel in prijs daaltquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.
“Why don’t you just buy a girl sheep?”quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallen zoals god het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje coke geprobeerd maar dat is weer slecht voor de portemonnee
Met een beetje mazzel sodeflikkert die hele onzin snel weer in elkaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan het enige dat momenteel in prijs daalt
Daar maak ik me minder zorgen om dan wat er gebeurt nadat ergens volgende week de laatste tankers uit die regio aangekomen zijn in de havens hier. Tot nu toe was de stijging alleen een beetje paniekvoetbal aan de pomp terwijl er nog aanvoer was.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Welterusten allen. Succes met de kernbom over drie uur.
Me locking in my trades:quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar maak ik me minder zorgen om dan wat er gebeurt nadat ergens volgende week de laatste tankers uit die regio aangekomen zijn in de havens hier. Tot nu toe was de stijging alleen een beetje paniekvoetbal aan de pomp terwijl er nog aanvoer was.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Domino's.
Met de D vanDikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:19 schreef Flory- het volgende:
Happy Birthday!!!!! @:Recce [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:20 schreef Flory- het volgende:
Nu hoop ik dat hij jarig is want het plaatje in de OP meldt niks
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:22 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:recce als je jarig bent![]()
Huh? Hier niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 01:23 schreef bitterbal het volgende:
de knop om je post te wijzigen is weg
oh wacht nee
Hahahaquote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht dat jouw post mijn post was en ik probeerde dat te wijzigen
Wat ga je doen? 👀quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Und jetzt auf Deutsch?quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Bijna goedquote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ich denke das ich nicht genug geschlafen habben?
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uurquote:
Je moet hem opeten niet dat buffetquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
Spanniequote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga naar een national park met de iranier
Oke, sowieso foto's van het buffet dusquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
dankequote:Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oke, sowieso foto's van het buffet dus![]()
Maar klinkt tof, veel plezier!
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bedquote:
ja wisseling van de dienstquote:Op woensdag 8 april 2026 01:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bed.
Slapen nu![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wisseling van de dienstslaap lekker
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:43 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb bijzonder weinig spierpijn vandaag
zo voelde het wel gisterenquote:Op woensdag 8 april 2026 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.
Ik kan ook tot falen trainen zonder spierpijn te hebben, alleen mensen die nooit sporten snappen dat niet.quote:
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook dequote:
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook deerachter.
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
Dank voor alle (conditionele) felicitaties.
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.
Van eergisteren:quote:Op woensdag 8 april 2026 08:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.htmlquote:'Samsung verhoogt DDR5- en HBM-prijzen 30 procent na korte dip en verdubbeling'
Noooooooooquote:Op woensdag 8 april 2026 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Van eergisteren:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.html
Wat is dit voor akelig gespeculeer?quote:De politie gaat ervan uit dat de piloot van het neergestorte sportvliegtuigje bij Middelburg het voertuig opzettelijk heeft laten neerstorten. Dat meldt een woordvoerder dinsdag aan ANP. De piloot is overleden.
Een motorisch probleem wordt nog altijd niet uitgesloten. "Maar in principe is er voldoende aanleiding om te constateren dat dit niet het geval is", zegt de woordvoerder.
Da is gewoon goeien handelquote:
Ik wacht nog even een paar jaartjes, misschien tot de volgende Nvidia generatie ofzo, mits het goede recensies krijgt.quote:
Mijn PC heeft nog een 970quote:Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC is uit 2018.Op zich doet-ie het nog wel redelijk in spelletjes vanwege de 1080 Ti.
5070 TI genot.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn PC heeft nog een 970
Laptop heeft wel iets meer aan boord gelukkig. Maar is alsnog niet echt een gaming monster oid.
Volgende keer even in een spoiler plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Spoiler: te duur en nauwelijks een verbetering.
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzenquote:
Ja, eerste keer na een nieuwe training, dan moeten de spieren daaraan wennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.
Ik ook!quote:
Hoef ik ook niet, want mijn RAM komt uit 2024quote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzen
Die heeft mijn vriendinquote:
PS5 is wel in prijs omhoog gegaanquote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brengen ze daar nog wel wat voor uit, dacht dat dat een beetje doodgebloed was?quote:
Ja afzetters, hebben ze toen wel een paar weken van tevoren bekend gemaakt zodat je nog een 'goedkope' kon kopenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PS5 is wel in prijs omhoog gegaan
Geen last van, kan ook alleen maar boasten met mijn whopping PC master race 32Gb RAMquote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb 32, maar af en toe memory bsodsquote:Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig net op tijd van 8 naar 32 geupgrade. nu hopen dat mn laptop nog jaren meegaat.
Dat is toch gewoon een soort veredelde Steam PC?quote:
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een soort veredelde Steam PC?
quote:Nederlandse maker van software patiëntendossiers ChipSoft kampt met ransomware
ChipSoft, een leverancier van software voor elektronische patiëntendossiers, heeft te maken met een ransomware-aanval. De website van Chipsoft is al de hele dag niet bereikbaar en zorginstellingen krijgen het advies de vpn-verbinding te verbreken.
Z-Cert, het Nederlandse expertisecentrum voor digitale beveiliging in de zorg, adviseert klanten van ChipSoft om hun netwerkverkeer de komende tijd te monitoren. Dat blijkt uit een advies dat Tweakers heeft ingezien via diverse bronnen. De waarschuwing is vermoedelijk gegaan naar zorgleveranciers.
De aanvallers hebben onder meer controle over de cloud tenant van de software voor huisartsenpraktijken, zo blijkt uit de waarschuwing. "ChipSoft heeft de eigen omgeving geïsoleerd en adviseert om de vpn-verbinding naar ChipSoft te verbreken", aldus Z-Cert. Het expertisecentrum raadt aan om de netwerkverbinding de komende dagen te blijven monitoren op zoek naar afwijkend verkeer. De getroffen software is in elk geval HiX on premise, HiX SaaS en SaaS Patiëntenportaal gehost via ChipSoft, aldus Z-Cert.
ChipSoft is marktleider op het gebied van epd-software met een geschat marktaandeel boven 70 procent. Het bedrijf bevestigt de ransomware-aanval. "We hebben het in onderzoek", aldus Floor Waalkens van ChipSoft.
https://tweakers.net/nieu(...)-met-ransomware.html
Ik heb nooit een Xbox gehad, ben van de PC naar PS overgestapt, want betere exclusivesquote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.
Kan altijd alle spellen spelen die ik spelen wil. In goede kwaliteit. Zit vast weer goed voor 3 tot 4 jaar.
Ik speel vooral backwards compatible games en ik vind de controller fijn, dus jaquote:Op woensdag 8 april 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brengen ze daar nog wel wat voor uit, dacht dat dat een beetje doodgebloed was?
Ja. Want ik speel er ook opquote:Op woensdag 8 april 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je vriendin is gejat door de Switch 2 en jij vindt dat?
Boksquote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.
Kan altijd alle spellen spelen die ik spelen wil. In goede kwaliteit. Zit vast weer goed voor 3 tot 4 jaar.
Ja ik game ook alleen maar met controller, lekker op de bank hangen, heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik speel vooral backwards compatible games en ik vind de controller fijn, dus ja
quote:De Europese gasprijs zakte woensdagochtend tot wel 20 procent bij opening van de handel. Handelaren reageren opgelucht op het staakt-het-vuren tussen Iran en de Verenigde Staten. Nu de Straat van Hormuz snel weer wordt opengesteld, is de hoop dat gasleveringen uit de Golfstaten weer kunnen worden hervat.
Sommige games spelen fijner met een controller vind ik. Actiegames bijvoorbeeld. Op PC speel ik meer FPS en ARPG's.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik game ook alleen maar met controller, lekker op de bank hangen, heerlijk
Benzine is belangrijker!!!quote:
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Xbox gehad, ben van de PC naar PS overgestapt, want betere exclusives
Vraag me af hoeveel concurrentie dat gaat bieden tegen de steamcubequote:
en de exclusives die ze hebben komen na twee jaar toch naar de pc toe.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.
Ik heb alles gehad. Maar elke generatie lijkt de xbox hardwarematig net een tikje beter.
Jij was al snel verder.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:
ik ben na de snes wel gestopt met consoles
Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op jaquote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige games spelen fijner met een controller vind ik. Actiegames bijvoorbeeld. Op PC speel ik meer FPS en ARPG's.
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.quote:
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamousquote:Op woensdag 8 april 2026 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.
Ik heb alles gehad. Maar elke generatie lijkt de xbox hardwarematig net een tikje beter.
Op de PS5 speel ik Nioh vooral als ik zin heb.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op ja
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.Opa vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Precies.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Ja die Viking variant kwam ik niet echt inquote:Op woensdag 8 april 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb ze beide gespeeld en er was an sich niet veel mis mee. Alleen dat ze van de menselijke blender weer een vader hadden gemaakt was meh.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Viking variant kwam ik niet echt in
Heb je memtest al geprobeerd?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 32, maar af en toe memory bsods
dus wil eigenlijk ander setje om te testen
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eindelijk een SkylineDe naam is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb in ieder geval de uitlaatquote:
Tijd voor een ijsje!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafelquote:Op woensdag 8 april 2026 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafel
Welke smaak?quote:
Nee hij is die trail aan het doen omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?
Zal die ooit nog naar beneden komen?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is die trail aan het doen omhoog.
Hij doet een pogingquote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)odig-bellen-112-sori
Die kan beter zijn spelling gaan oefenen ipv 112 bellen
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Triggerquote:
Super Mario RPGquote:Op woensdag 8 april 2026 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Trigger
Die nooit gespeeld eigenlijk.quote:
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benzine is belangrijker!!!
6 fout in zo'n kort stukje tekst, is ook wel knap.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net leert schrijven.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker eens proberen, hele leuke game is datquote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
Hmpf.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.
Ik moet weer eens verder met Coral Island. Maar ik dacht denk ik nog tot de 1.4 update voordat ik daarmee verder ga.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
wat?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
BOA worden te R'dam. Een uitkering hebben, vrouw zijn, zwart en dik.
Goalsquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
en trekt geen uitkering, woont niet in rotterdam en bent geen boa
scheelt dat onze gerrie geen korsakoff heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij typt in ieder geval begrijpelijke teksten
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.quote:
Iedere havenstad is verpauperd.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.
Gelukkig hebben we de haven nog om poen te verdienen. Ik ben er niet blij van het gelazer wat we er bij krijgen.
Wel chocolade hopelijkquote:Op woensdag 8 april 2026 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
scheelt dat onze gerrie geen korsakoff heeft
Havensteden zijn een magneet voor criminaliteit. Wel internationale keuken en alles is te koop.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere havenstad is verpauperd.
Oh dat lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)vour-330ml-740602BLK
Pitaya, of drakenfruit, heeft een milde, friszoete smaak die vaak wordt omschreven als een kruising tussen een kiwi en een peer.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)vour-330ml-740602BLK
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberenquote:
ik heb nog chocolade voor haar liggenquote:
Lindt had de paaschocolade in de aanbieding, maar die site ligt er nu uit voor onderhoudquote:
Die hebben ze altijd, die blijft lekkerquote:Op woensdag 8 april 2026 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
Deze
https://www.jumbo.com/pro(...)ugar-330ml-543426BLK
"Wij van WC-eend"quote:Op woensdag 8 april 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben ze altijd, die blijft lekker
Ik hou wel heel veel van Pepsi cola. Misschien keer proberen. 🤔quote:Op woensdag 8 april 2026 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberen
[ afbeelding ]
Vanille is ook wel af en toe lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben ze altijd, die blijft lekker
en dan is die straks terug en is er geen chocolade meerquote:Op woensdag 8 april 2026 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lindt had de paaschocolade in de aanbieding, maar die site ligt er nu uit voor onderhoud
1 blikje daarvan vond ik wel lekker om te proberen, maar meer ook nietquote:Op woensdag 8 april 2026 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het klinkt wat vreemd, maar is wel lekker meestal. dit vind ik toch wel de lekkerste
[ afbeelding ]
Geprobeerd, ik vond ze verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberen
[ afbeelding ]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerstquote:Op woensdag 8 april 2026 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 blikje daarvan vond ik wel lekker om te proberen, maar meer ook niet
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerst
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherryquote:Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.
of een rum cola met veel ijs.
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherry), gewone cola drink ik alleen met rum
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.
en Dr Foots was ook zo iets in mijn herinnering, maar dat was meer om ontzettend hard te moeten boeren
ja, ik denk het? bestaat het nog?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Zo stond het vroeger wel bekend, maar is toch echt wel een ander soort smaak. Maar is zo te zien ook een 'premium' merk geworden https://www.ah.nl/product(...)r-foots-cola-regularquote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Wasgoed wat buiten hangt kan mij echt zo gelukkig maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ja, lag aan mij. Op m'n falie gekregen van de leiding.quote:
"Voelt het zo om een droger te hebben?"quote:Op woensdag 8 april 2026 12:02 schreef Ama het volgende:
Heerlie de peerlie als het dezelfde dag nog droog in de kast kan liggen.
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Voelt het zo om een droger te hebben?"
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepenquote:Op woensdag 8 april 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.
Nu nog de bikinilijn pop en dit wordt echt jouw zomer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ik heb 2 waslijnen voor het huis hangen dus dat is wel handig.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepen
Buiten hangen nu.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon een waskamer waar een droogrek in staat, ga het niet helemaal naar de zolder brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |