Nee hij is die trail aan het doen omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?
Zal die ooit nog naar beneden komen?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is die trail aan het doen omhoog.
Hij doet een pogingquote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)odig-bellen-112-sori
Die kan beter zijn spelling gaan oefenen ipv 112 bellen
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Triggerquote:
Super Mario RPGquote:Op woensdag 8 april 2026 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Trigger
Die nooit gespeeld eigenlijk.quote:
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benzine is belangrijker!!!
6 fout in zo'n kort stukje tekst, is ook wel knap.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net leert schrijven.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker eens proberen, hele leuke game is datquote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
Hmpf.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.
Ik moet weer eens verder met Coral Island. Maar ik dacht denk ik nog tot de 1.4 update voordat ik daarmee verder ga.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
wat?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
BOA worden te R'dam. Een uitkering hebben, vrouw zijn, zwart en dik.
Goalsquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
en trekt geen uitkering, woont niet in rotterdam en bent geen boa
scheelt dat onze gerrie geen korsakoff heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij typt in ieder geval begrijpelijke teksten
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.quote:
Iedere havenstad is verpauperd.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.
Gelukkig hebben we de haven nog om poen te verdienen. Ik ben er niet blij van het gelazer wat we er bij krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |