Noooooooooquote:Op woensdag 8 april 2026 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Van eergisteren:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.html
Wat is dit voor akelig gespeculeer?quote:De politie gaat ervan uit dat de piloot van het neergestorte sportvliegtuigje bij Middelburg het voertuig opzettelijk heeft laten neerstorten. Dat meldt een woordvoerder dinsdag aan ANP. De piloot is overleden.
Een motorisch probleem wordt nog altijd niet uitgesloten. "Maar in principe is er voldoende aanleiding om te constateren dat dit niet het geval is", zegt de woordvoerder.
Da is gewoon goeien handelquote:
Ik wacht nog even een paar jaartjes, misschien tot de volgende Nvidia generatie ofzo, mits het goede recensies krijgt.quote:
Mijn PC heeft nog een 970quote:Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC is uit 2018.Op zich doet-ie het nog wel redelijk in spelletjes vanwege de 1080 Ti.
5070 TI genot.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn PC heeft nog een 970
Laptop heeft wel iets meer aan boord gelukkig. Maar is alsnog niet echt een gaming monster oid.
Volgende keer even in een spoiler plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Spoiler: te duur en nauwelijks een verbetering.
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzenquote:
Ja, eerste keer na een nieuwe training, dan moeten de spieren daaraan wennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.
Ik ook!quote:
Hoef ik ook niet, want mijn RAM komt uit 2024quote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |