Hahahaquote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht dat jouw post mijn post was en ik probeerde dat te wijzigen
Wat ga je doen? 👀quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Und jetzt auf Deutsch?quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Bijna goedquote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ich denke das ich nicht genug geschlafen habben?
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uurquote:
Je moet hem opeten niet dat buffetquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
Spanniequote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga naar een national park met de iranier
Oke, sowieso foto's van het buffet dusquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
dankequote:Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oke, sowieso foto's van het buffet dus![]()
Maar klinkt tof, veel plezier!
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bedquote:
ja wisseling van de dienstquote:Op woensdag 8 april 2026 01:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bed.
Slapen nu![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wisseling van de dienstslaap lekker
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:43 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb bijzonder weinig spierpijn vandaag
zo voelde het wel gisterenquote:Op woensdag 8 april 2026 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.
Ik kan ook tot falen trainen zonder spierpijn te hebben, alleen mensen die nooit sporten snappen dat niet.quote:
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook dequote:
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook deerachter.
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
Dank voor alle (conditionele) felicitaties.
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.
Van eergisteren:quote:Op woensdag 8 april 2026 08:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.htmlquote:'Samsung verhoogt DDR5- en HBM-prijzen 30 procent na korte dip en verdubbeling'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |