Hahahaquote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht dat jouw post mijn post was en ik probeerde dat te wijzigen
Wat ga je doen? 👀quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Und jetzt auf Deutsch?quote:Op woensdag 8 april 2026 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik niet genoeg heb geslapen
Bijna goedquote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ich denke das ich nicht genug geschlafen habben?
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uurquote:
Je moet hem opeten niet dat buffetquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
Spanniequote:Op woensdag 8 april 2026 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga naar een national park met de iranier
Oke, sowieso foto's van het buffet dusquote:Op woensdag 8 april 2026 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vertrk is 8 uur en terug dacht ik 5 uur
we kunen snorkelen, kayakken, naar een viewpoint. ah en er is een buffet
dankequote:Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oke, sowieso foto's van het buffet dus![]()
Maar klinkt tof, veel plezier!
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bedquote:
ja wisseling van de dienstquote:Op woensdag 8 april 2026 01:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het blijft wennen, dat jij opstaat en op avontuur gaat en ik lig net in bed.
Slapen nu![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wisseling van de dienstslaap lekker
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:43 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb bijzonder weinig spierpijn vandaag
zo voelde het wel gisterenquote:Op woensdag 8 april 2026 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg je best gedaan.
Ik kan ook tot falen trainen zonder spierpijn te hebben, alleen mensen die nooit sporten snappen dat niet.quote:
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook dequote:
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook onzin dat je spierpijn zou moeten hebben na een goede training. Daarom ook deerachter.
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
Dank voor alle (conditionele) felicitaties.
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze maken even vaart voor de volgende verdubbeling in prijs.
Van eergisteren:quote:Op woensdag 8 april 2026 08:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Het kan een kanarie zijn voor een poppende bubbel, misschien worden RAM orders afgezegd vanwege TurboQuant. Wie weet.
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.htmlquote:'Samsung verhoogt DDR5- en HBM-prijzen 30 procent na korte dip en verdubbeling'
Noooooooooquote:Op woensdag 8 april 2026 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Van eergisteren:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)en-verdubbeling.html
Wat is dit voor akelig gespeculeer?quote:De politie gaat ervan uit dat de piloot van het neergestorte sportvliegtuigje bij Middelburg het voertuig opzettelijk heeft laten neerstorten. Dat meldt een woordvoerder dinsdag aan ANP. De piloot is overleden.
Een motorisch probleem wordt nog altijd niet uitgesloten. "Maar in principe is er voldoende aanleiding om te constateren dat dit niet het geval is", zegt de woordvoerder.
Da is gewoon goeien handelquote:
Ik wacht nog even een paar jaartjes, misschien tot de volgende Nvidia generatie ofzo, mits het goede recensies krijgt.quote:
Mijn PC heeft nog een 970quote:Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC is uit 2018.Op zich doet-ie het nog wel redelijk in spelletjes vanwege de 1080 Ti.
5070 TI genot.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn PC heeft nog een 970
Laptop heeft wel iets meer aan boord gelukkig. Maar is alsnog niet echt een gaming monster oid.
Volgende keer even in een spoiler plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Spoiler: te duur en nauwelijks een verbetering.
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzenquote:
Ja, eerste keer na een nieuwe training, dan moeten de spieren daaraan wennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had bijna exact hetzelfde rondje als vorige week en toen had ik achteraf echt moeite met lopen. eerste keer is altijd lastig.
Ik ook!quote:
Hoef ik ook niet, want mijn RAM komt uit 2024quote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste niet te miepen over RAM-prijzen
Die heeft mijn vriendinquote:
PS5 is wel in prijs omhoog gegaanquote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brengen ze daar nog wel wat voor uit, dacht dat dat een beetje doodgebloed was?quote:
Ja afzetters, hebben ze toen wel een paar weken van tevoren bekend gemaakt zodat je nog een 'goedkope' kon kopenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PS5 is wel in prijs omhoog gegaan
Geen last van, kan ook alleen maar boasten met mijn whopping PC master race 32Gb RAMquote:Op woensdag 8 april 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb 32, maar af en toe memory bsodsquote:Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig net op tijd van 8 naar 32 geupgrade. nu hopen dat mn laptop nog jaren meegaat.
Dat is toch gewoon een soort veredelde Steam PC?quote:
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een soort veredelde Steam PC?
quote:Nederlandse maker van software patiëntendossiers ChipSoft kampt met ransomware
ChipSoft, een leverancier van software voor elektronische patiëntendossiers, heeft te maken met een ransomware-aanval. De website van Chipsoft is al de hele dag niet bereikbaar en zorginstellingen krijgen het advies de vpn-verbinding te verbreken.
Z-Cert, het Nederlandse expertisecentrum voor digitale beveiliging in de zorg, adviseert klanten van ChipSoft om hun netwerkverkeer de komende tijd te monitoren. Dat blijkt uit een advies dat Tweakers heeft ingezien via diverse bronnen. De waarschuwing is vermoedelijk gegaan naar zorgleveranciers.
De aanvallers hebben onder meer controle over de cloud tenant van de software voor huisartsenpraktijken, zo blijkt uit de waarschuwing. "ChipSoft heeft de eigen omgeving geïsoleerd en adviseert om de vpn-verbinding naar ChipSoft te verbreken", aldus Z-Cert. Het expertisecentrum raadt aan om de netwerkverbinding de komende dagen te blijven monitoren op zoek naar afwijkend verkeer. De getroffen software is in elk geval HiX on premise, HiX SaaS en SaaS Patiëntenportaal gehost via ChipSoft, aldus Z-Cert.
ChipSoft is marktleider op het gebied van epd-software met een geschat marktaandeel boven 70 procent. Het bedrijf bevestigt de ransomware-aanval. "We hebben het in onderzoek", aldus Floor Waalkens van ChipSoft.
https://tweakers.net/nieu(...)-met-ransomware.html
Ik heb nooit een Xbox gehad, ben van de PC naar PS overgestapt, want betere exclusivesquote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.
Kan altijd alle spellen spelen die ik spelen wil. In goede kwaliteit. Zit vast weer goed voor 3 tot 4 jaar.
Ik speel vooral backwards compatible games en ik vind de controller fijn, dus jaquote:Op woensdag 8 april 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brengen ze daar nog wel wat voor uit, dacht dat dat een beetje doodgebloed was?
Ja. Want ik speel er ook opquote:Op woensdag 8 april 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je vriendin is gejat door de Switch 2 en jij vindt dat?
Boksquote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds de eerste xbox niks anders dan goede ervaringen. Dat zal met de Next gerust weer zo zijn.
Kan altijd alle spellen spelen die ik spelen wil. In goede kwaliteit. Zit vast weer goed voor 3 tot 4 jaar.
Ja ik game ook alleen maar met controller, lekker op de bank hangen, heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik speel vooral backwards compatible games en ik vind de controller fijn, dus ja
quote:De Europese gasprijs zakte woensdagochtend tot wel 20 procent bij opening van de handel. Handelaren reageren opgelucht op het staakt-het-vuren tussen Iran en de Verenigde Staten. Nu de Straat van Hormuz snel weer wordt opengesteld, is de hoop dat gasleveringen uit de Golfstaten weer kunnen worden hervat.
Sommige games spelen fijner met een controller vind ik. Actiegames bijvoorbeeld. Op PC speel ik meer FPS en ARPG's.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik game ook alleen maar met controller, lekker op de bank hangen, heerlijk
Benzine is belangrijker!!!quote:
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Xbox gehad, ben van de PC naar PS overgestapt, want betere exclusives
Vraag me af hoeveel concurrentie dat gaat bieden tegen de steamcubequote:
en de exclusives die ze hebben komen na twee jaar toch naar de pc toe.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.
Ik heb alles gehad. Maar elke generatie lijkt de xbox hardwarematig net een tikje beter.
Jij was al snel verder.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:
ik ben na de snes wel gestopt met consoles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |