Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op jaquote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige games spelen fijner met een controller vind ik. Actiegames bijvoorbeeld. Op PC speel ik meer FPS en ARPG's.
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamousquote:Op woensdag 8 april 2026 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.
Ik heb alles gehad. Maar elke generatie lijkt de xbox hardwarematig net een tikje beter.
Op de PS5 speel ik Nioh vooral als ik zin heb.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op ja
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.Opa vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Precies.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Ja die Viking variant kwam ik niet echt inquote:Op woensdag 8 april 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb ze beide gespeeld en er was an sich niet veel mis mee. Alleen dat ze van de menselijke blender weer een vader hadden gemaakt was meh.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Viking variant kwam ik niet echt in
Heb je memtest al geprobeerd?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 32, maar af en toe memory bsods
dus wil eigenlijk ander setje om te testen
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eindelijk een SkylineDe naam is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb in ieder geval de uitlaatquote:
Tijd voor een ijsje!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafelquote:Op woensdag 8 april 2026 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafel
Welke smaak?quote:
Nee hij is die trail aan het doen omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?
Zal die ooit nog naar beneden komen?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is die trail aan het doen omhoog.
Hij doet een pogingquote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)odig-bellen-112-sori
Die kan beter zijn spelling gaan oefenen ipv 112 bellen
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Triggerquote:
Super Mario RPGquote:Op woensdag 8 april 2026 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zelf nooit een SNES gehad, maar via een emulator daarmee kennis gemaakt, via o.a. Chrono Trigger
Die nooit gespeeld eigenlijk.quote:
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benzine is belangrijker!!!
6 fout in zo'n kort stukje tekst, is ook wel knap.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net leert schrijven.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker eens proberen, hele leuke game is datquote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
Hmpf.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die blijft nog wel weken hoger, want oude voorraad moet eerst verkocht worden.
Ik moet weer eens verder met Coral Island. Maar ik dacht denk ik nog tot de 1.4 update voordat ik daarmee verder ga.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld eigenlijk.
Wel toen bijv. ook met Harvest Moon kennisgemaakt, waardoor veel later Stardew Valley extra in de smaak viel
wat?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
BOA worden te R'dam. Een uitkering hebben, vrouw zijn, zwart en dik.
Goalsquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
en trekt geen uitkering, woont niet in rotterdam en bent geen boa
scheelt dat onze gerrie geen korsakoff heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij typt in ieder geval begrijpelijke teksten
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.quote:
Iedere havenstad is verpauperd.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, grafstad. Het maakt niet uit of je nou op Zuid zit, Het Oude Noorden, het Centrum of West.
Gelukkig hebben we de haven nog om poen te verdienen. Ik ben er niet blij van het gelazer wat we er bij krijgen.
Wel chocolade hopelijkquote:Op woensdag 8 april 2026 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
scheelt dat onze gerrie geen korsakoff heeft
Havensteden zijn een magneet voor criminaliteit. Wel internationale keuken en alles is te koop.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere havenstad is verpauperd.
Oh dat lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)vour-330ml-740602BLK
Pitaya, of drakenfruit, heeft een milde, friszoete smaak die vaak wordt omschreven als een kruising tussen een kiwi en een peer.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)vour-330ml-740602BLK
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberenquote:
ik heb nog chocolade voor haar liggenquote:
Lindt had de paaschocolade in de aanbieding, maar die site ligt er nu uit voor onderhoudquote:
Die hebben ze altijd, die blijft lekkerquote:Op woensdag 8 april 2026 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
Deze
https://www.jumbo.com/pro(...)ugar-330ml-543426BLK
"Wij van WC-eend"quote:Op woensdag 8 april 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben ze altijd, die blijft lekker
Ik hou wel heel veel van Pepsi cola. Misschien keer proberen. 🤔quote:Op woensdag 8 april 2026 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberen
[ afbeelding ]
Vanille is ook wel af en toe lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben ze altijd, die blijft lekker
en dan is die straks terug en is er geen chocolade meerquote:Op woensdag 8 april 2026 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lindt had de paaschocolade in de aanbieding, maar die site ligt er nu uit voor onderhoud
1 blikje daarvan vond ik wel lekker om te proberen, maar meer ook nietquote:Op woensdag 8 april 2026 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het klinkt wat vreemd, maar is wel lekker meestal. dit vind ik toch wel de lekkerste
[ afbeelding ]
Geprobeerd, ik vond ze verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberen
[ afbeelding ]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerstquote:Op woensdag 8 april 2026 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 blikje daarvan vond ik wel lekker om te proberen, maar meer ook niet
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerst
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherryquote:Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.
of een rum cola met veel ijs.
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherry), gewone cola drink ik alleen met rum
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.
en Dr Foots was ook zo iets in mijn herinnering, maar dat was meer om ontzettend hard te moeten boeren
ja, ik denk het? bestaat het nog?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Zo stond het vroeger wel bekend, maar is toch echt wel een ander soort smaak. Maar is zo te zien ook een 'premium' merk geworden https://www.ah.nl/product(...)r-foots-cola-regularquote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Wasgoed wat buiten hangt kan mij echt zo gelukkig maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ja, lag aan mij. Op m'n falie gekregen van de leiding.quote:
"Voelt het zo om een droger te hebben?"quote:Op woensdag 8 april 2026 12:02 schreef Ama het volgende:
Heerlie de peerlie als het dezelfde dag nog droog in de kast kan liggen.
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Voelt het zo om een droger te hebben?"
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepenquote:Op woensdag 8 april 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.
Nu nog de bikinilijn pop en dit wordt echt jouw zomer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ik heb 2 waslijnen voor het huis hangen dus dat is wel handig.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepen
Buiten hangen nu.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon een waskamer waar een droogrek in staat, ga het niet helemaal naar de zolder brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |