Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op jaquote:Op woensdag 8 april 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige games spelen fijner met een controller vind ik. Actiegames bijvoorbeeld. Op PC speel ik meer FPS en ARPG's.
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamousquote:Op woensdag 8 april 2026 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. PS exclusives boeien mij niet en GT kan niet tippen aan Forza.
Ik heb alles gehad. Maar elke generatie lijkt de xbox hardwarematig net een tikje beter.
Op de PS5 speel ik Nioh vooral als ik zin heb.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op de PS3/4 nog wel Cities Skylines en Red Alert gespeeld, maar dat speelt daar wel lastig op ja
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van de oudjes heb ik alleen mn eerste console nog.Opa vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Precies.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uncharted, God of War, Horizon, Ratchet & Clank, InFamous
Ja die Viking variant kwam ik niet echt inquote:Op woensdag 8 april 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War is goed, maar de Griekse saga blijft het beste. Ik ben dan ook huiverig wat betreft de remake die ze gaan maken van de eerste drie games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb ze beide gespeeld en er was an sich niet veel mis mee. Alleen dat ze van de menselijke blender weer een vader hadden gemaakt was meh.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Viking variant kwam ik niet echt in
Heb je memtest al geprobeerd?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 32, maar af en toe memory bsods
dus wil eigenlijk ander setje om te testen
quote:Op woensdag 8 april 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eindelijk een SkylineDe naam is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb in ieder geval de uitlaatquote:
Tijd voor een ijsje!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:37 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de tour nog aan het doen. Harige buiktasia een berg aan het beklimmen.l voor een uitzicht. Ik had er de energie niet meer voor :p
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafelquote:Op woensdag 8 april 2026 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je zit nu onderaan de berg te wachten?
Heb je hem stiekem daar achtergelaten?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net gezwommen en zit nu aan een tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |