Geprobeerd, ik vond ze verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat hebben ze nu deze staan, heb die geloof ik in de VS wel eens op, heb er een paar meegenomen om het te proberen
[ afbeelding ]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerstquote:Op woensdag 8 april 2026 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 blikje daarvan vond ik wel lekker om te proberen, maar meer ook niet
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ze wel met mate nemen, eens per maand blikje ofzo is het lekkerst
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherryquote:Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt een cola drinken, maar een originele of en zero op een warme dag vind ik af en toe wel lekker.
of een rum cola met veel ijs.
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk zelden normale cola, vrijwel altijd met een smaakje (vanille of cherry), gewone cola drink ik alleen met rum
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, cherry cola, of Dr Pepper vind ik ook wel eens lekker.
en Dr Foots was ook zo iets in mijn herinnering, maar dat was meer om ontzettend hard te moeten boeren
ja, ik denk het? bestaat het nog?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Zo stond het vroeger wel bekend, maar is toch echt wel een ander soort smaak. Maar is zo te zien ook een 'premium' merk geworden https://www.ah.nl/product(...)r-foots-cola-regularquote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dr. Foots is toch gewoon namaak Dr. Pepper?
Wasgoed wat buiten hangt kan mij echt zo gelukkig maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ja, lag aan mij. Op m'n falie gekregen van de leiding.quote:
"Voelt het zo om een droger te hebben?"quote:Op woensdag 8 april 2026 12:02 schreef Ama het volgende:
Heerlie de peerlie als het dezelfde dag nog droog in de kast kan liggen.
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Voelt het zo om een droger te hebben?"
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepenquote:Op woensdag 8 april 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen is buiten ophangen minder slecht voor je kleding.
Nu nog de bikinilijn pop en dit wordt echt jouw zomer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed hangt buiten
Tulpjes staan in de vaas
Wat burgerlijk maar het sparkt wel joy.
Ik heb 2 waslijnen voor het huis hangen dus dat is wel handig.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hang het binnen op. Te veel werk om telkens droogrekjes van de zolder naar de tuin te verslepen
Buiten hangen nu.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon een waskamer waar een droogrek in staat, ga het niet helemaal naar de zolder brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |