SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was iets aangekomen door medicatie
Ik vond dat niet leuk
Toen mocht ik ozempic van de dokter
dus nu heb je ook zo'n eng gezicht a la hollywood?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was iets aangekomen door medicatie
Ik vond dat niet leuk
Toen mocht ik ozempic van de dokter
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://medicatieapotheker.net/winkel/ozempic-kopen/
tevens gewoon online te krijgen
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.
En ik hou van naalden
hahahahahhahaa gelukkig dat je geedit hebtquote:
Een essentieel woordje was weggevallenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!
en hoe lang word je geacht dat te blijven gebruiken?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
samen kunnen we bulk inslaan, is goedkoper!
je kunt met het gebruik van ozempic niet vet etenquote:
Ja zoiets of een smoothie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt met het gebruik van ozempic niet vet eten
dus salademeet?
spinaziesmootiemeetquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus salademeet?
Hmm. Dit gaat problemen opleveren op vetbak vrijdagquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus salademeet?
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandelingquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoe lang word je geacht dat te blijven gebruiken?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus nu heb je ook zo'n eng gezicht a la hollywood?
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodigquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandeling
dus de meeste doen het voor jaren
Ik heb Hollywood sterren sneller zien transformerenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de meeste mensen die het officieel voorgeschreven krijgen doen het voor maanden tot jaren, maar het is vaak een chronische behandeling
dus de meeste doen het voor jaren
Ja ik had het sws wel kunnen krijgen maar liever gewoon op recept.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://medicatieapotheker.net/winkel/ozempic-kopen/
tevens gewoon online te krijgen
Oh, 1 per week maar?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodig
nouja als het wordt voorgeschreven is het vaak langdurig nodig, de hype is nu natuurlijk dat mensen het even voor een maandje doen om even 5 kilo kwijt te rakenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 prikken voor een jaar. dan heb je een goede bankrekening nodig
ja is een 1 week prikquote:
Dit bespaar je zo op eten en drankquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil wel afvallen, maar hier ben ik te gierig voor.
En ik hou niet van naalden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |