Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
jammer dat niemand zegtquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
Hahaha ... Die Robert: als ze iets niet leuk vinden moeten ze naar me toe komen..
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:43 schreef spapaars het volgende:
Spelletje svp
Wil ze ver onder de 150 zien!
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
Hahaha ... Die Robert: als ze iets niet leuk vinden moeten ze naar me toe komen..
En gesloten houding.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Ik weet al wat Robert tegen zn familie gaat zeggen.... optyfe!
Ja ze liep wel relaxed even de Poort uit .. zo raarquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
41,7 is levensbedreigend. Dan loop je toch niet zo rond.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zegt ze nou dat ze zichzelf wel naast zo'n bokser ziet? Badr Hari ofzo?!
[ afbeelding ]
Moet ze helemaal zo bijdehand blijven doen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt ze de boksbal van Badr, hij houd van meppen maakt niet uit wie of watquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ze helemaal zo bijdehand blijven doen.
Vast een van Ali die niet is geijktquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Toch goed dat er een koortsmeter in de EHBO doos zit
Waarom niet ? Of is dit door de FEBO erin gelegdquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Toch goed dat er een koortsmeter in de EHBO doos zit
Ik ben benieuwd met wat voor verhaal ze terugkomtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast een van Ali die niet is geijkt
EN ze hoefde niet eens te wachten...quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De temp is gezekt en de kuur slaat aan.. zo snel
Die griet is nog net lui genoeg om uit haar ogen te kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Its a Miraclequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De temp is gezakt en de kuur slaat aan.. zo snel
En MAT sleeps.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef spapaars het volgende:
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door sportschoenen en Redband.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, de wonderbaarlijke herrijzenis van Bonnie.. past mooi in de tijd van het jaar.
of is het Christie die het vernaggeldquote:
dat kan ook, zij rolde te hard naar casperquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
of is het Christie die het vernaggeld
nu vernaggeld Casper er wel veelquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat kan ook, zij rolde te hard naar casper
Jesus gast kap eens daar mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nah eerst alle mislukte, straks alle goeie bijelkaar plakke Febo
Omdat het rete irritant is en onzin.quote:
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef LionHeart het volgende:
[..]
EN ze hoefde niet eens te wachten...
ik weet niet hoe vaak jij er komtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.
Ja ik weet het maar apart dat je al 2 jaar naar een programma kijkt waar niks van deugt en alles een script is en iedereen een volleerd acteur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, maar U weet toch inmiddels wel dat Uw comment mij niet zo boeit he?
Ik kom er nooit. Maar ga er vanuit dat e gebeld is en dan een afspraak gemaakt door Febo. En ik ken e huisartsenpost daar niet maar je hebt rustigere en drukkere momenten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij er komt
maar ik heb er nog niet 1 keer direct door mogen lopen
zelfs niet als het echt urgent was
Er zal eerst wel iemand in de loods zijn geweest die naar haar heeft gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij er komt
maar ik heb er nog niet 1 keer direct door mogen lopen
zelfs niet als het echt urgent was
Jup, goed dat je het nog even aangeeft, alleen dat volleerd acteur is niet helemaal waar, de helft komt uit kaartenbakken van de castingbureauquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar apart dat je al 2 jaar naar een programma kijkt waar niks van deugt en alles een script is en iedereen een volleerd acteur.
En een smoel als een oorwurmquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft ook alleen maar van die onverzorgde kleding aan
Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh Chest janke.. ze mist Tohmas.. en de Ton
ze mist Badrquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...
Kristie zit overál met zo'n treursmoel bij.. het valt niet eens meer opquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...
Eigen huisarts is uiteraard te ver weg, dan maar naar de huisartsenpost. Als ze al antibiotica heeft, weet je echt niet binnen een paar uur of die aanslaan. Verwacht dat ze een goed koortswerend middel hebben gegeven en een kuurtje, afhankelijk van de oorzaak. Maar die krijgen we, blijkbaar, niet te horen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.
Die vraag of 'niet geaccepteerd worden door familie' een red flag is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Roland die vragen echt zelf verzonnen?
Joshlyn wisselen met Melvin!!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. "It wil never be the same again" song in de Loods... Acute Wisselangst als ook de Oppasser met een brief komt![]()
[ afbeelding ]
Ik had het opgeveegd en in dr bed gegooid.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:04 schreef Soury het volgende:
Er missen toch ook wel een aantal hersencellen (of stukje opvoeding) als je een berg suiker morst er dan met je dikke gympen er nog doodleuk doorheen loopt en het laat liggen![]()
No way dat ik dat had opgeruimd. Raar mokkel.
Dat is een goede oplossing, ik vraag mij alleen af of dat van de Febo mag en je niet een gele kaart riskeert. Je weet het nooit daar.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:02 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik had het opgeveegd en in dr bed gegooid.
Dan kloot je met iets privé, denk niet dat dat mag. Zou het wel op de vloer bij haar bed kunnen leggen. Ruim het zelf maar opquote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing, ik vraag mij alleen af of dat van de Febo mag en je niet een gele kaart riskeert. Je weet het nooit daar.
Weet niet of Roxy al op zichzelf woont maar vrees dat het bij haar thuis een erg smerige bende zal zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pfff, begin die Roxy en Robert echt zat te worden![]()
Roxy een slons die een ander haar troep laat opvegen in de keuken![]()
Dat het niet eens in je op komt dat wat je net op de grond hebt laten vallen even opruimt?!![]()
En Robert is net een doodskopaapje die denkt een gorilla te zijn, wat een kneus is dat zeg.![]()
Ze nemen met z'n tweeën helaas veel zendtijd in beslag.![]()
Roland was weer top bezig(alleen de volgende keer niet de zooi van Roxy opruimen
)
Het het zorvuldig opgebouwde "frame" dat ze de hele dag maar liggen neuken en als Tokkies rondbanjeren.. geef Rox een sigaarstomp in de mondhoek en het gecreerde Tokkiebeeld is wel compleet... hoezo geen acteursquote:Op woensdag 8 april 2026 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze is erg smoezelig met die gore roze joggingbroek van haar aan ook steeds. En dat terwijl ze er best goed uit kan zien met een beetje make-up en wat leuke kleedjes aan.
Twinning is winning.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef Cirilico het volgende:
Heb de laatste vijf afleveringen, vanaf de ceremonie, teruggekeken. Ik moet zeggen dat deze cyclus me tot nu toe bevalt.![]()
Geen Salar-Mercedes, geen Thomas-Chess. Roland, Rick, de Tweeling:.
er zaten 2 motten in mijn oude ...quote:
Het is wel Roland..quote:Op woensdag 8 april 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou nou Jan.. waarom zou Roland alles ineens fout beantwoorden
Jahh maar het klonk wel een beetje neerbuigend.. de Gieren hadden die 250 natuurlijk moeten hebbenquote:
hij is geen duitserquote:Op woensdag 8 april 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, geweldig.
Knap dat hij als Duitser wint in de categorie Nederlandse muziek
De Duitstalige wellicht(ja die bestaan). Maar was duidelijk geintje van hem dat hij die cd's heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, geweldig.
Knap dat hij als Duitser wint in de categorie Nederlandse muziek
Ah wat jammerquote:Op woensdag 8 april 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is geen duitser
alleen leraar duits
Chess is ook goed in kennisquote:Op woensdag 8 april 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
What the schaakmat!? Ze kiezen er vrijwillig voor bij Chess en Kristie te gaan !?![]()
Hoop dat ze verliezen
Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chess is ook goed in kennis
dus die keuze snap ik wel
volgens mij mocht dat nietquote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
Ze hadden met hun eigen duo kunnem ruilen dan was alles zelfde gebleven.
ze speelt vaakquote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.
Ze is beter dan Bonnie en Melvin, dus ze gaan er op vooruit. Fysiek kunnen ze zelf al wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.
Blijf me erover verbazen dat mensen vrijwillig bij die 2 willen na wat ze als haaien lieten zien vorige cyclus.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze speelt vaak
maar dat is vaak omdat de rest niet durft
Hij is iig leuker dan Snollebolleke bij Jumboquote:Op woensdag 8 april 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Ik ga niet naar de Appie vanwege de reclame op tv en dat is maar goed ook, denk ik, want wat vind ik die van Koningsbrugge daar irritant.
Ook daar is heel weinig voor nodigquote:Op woensdag 8 april 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het idee dat dit Noah enorm kwalijk genomen gaat worden door Melvin
Had verwacht dat er gedoe kwam over de bal.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Hééejjjjj Dove Lolletje van Febo
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook wel sneu, dat doet pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch dat mensen met zulke shirts zich daar zelden zelf aanhoudenSnap sowieso niet dat mensen met teksten op kleding lopen. Maar dit slaat idd nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De FEBO heeft er even een spuit in gezetquote:Op woensdag 8 april 2026 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, een mix and match maar anders gebracht. Vette hap. Chess met z.g.n. een verdoofde bek van de kaakchirurg, maar 's avonds is daar ineens niets meer van te merken. Ook weer een TV momentje gecreëerd door de FEBO. Melvin wordt weer para morgen zo te zien. Matige aflevering verder.
euh je weet toch hopelijk wel dat de volgorde waarin wij iets zienquote:Op woensdag 8 april 2026 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, een mix and match maar anders gebracht. Vette hap. Chess met z.g.n. een verdoofde bek van de kaakchirurg, maar 's avonds is daar ineens niets meer van te merken. Ook weer een TV momentje gecreëerd door de FEBO. Melvin wordt weer para morgen zo te zien. Matige aflevering verder.
Wat doet zij anders behalve ook nog chagrijnig kijkenquote:Op woensdag 8 april 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kristie wil liever sjaggo in de hoekbank hangen
Ik vind het allemaal zeer ongeloofwaardig. En alles wordt op volgorde van opname ook uitgezonden op uitzonderingen na als het beter met de verhaallijn klopt, maar dat is in deze niet het geval.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
euh je weet toch hopelijk wel dat de volgorde waarin wij iets zien
niet perse de volgorde is waarop iets daadwerkelijk is gebeurt
+
ik weet niet hoe lang jouw verdovingen werken van de tandarts/kaakchirurg, maar als dat in de avond nog werk gaat er iets niet goed (tenzij je om 6 uur sávonds bent geholpen)
Doe niet zo onnozel.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
De FEBO heeft er even een spuit in gezetSjonge jonge jonge
ok ok ok de, FEBO heeft haar even op haar bek geslagen, dikke lip voor het genot van de kijkers.quote:
Hoe ordinair wil je het hebben. Dat kind draagt veel te korte truitjes omdat dat bij haar erg ordinair staat, sletterig.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
wauw
Roxy heeft een keer wat leuks aan
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch dat mensen met zulke shirts zich daar zelden zelf aanhoudenIk denk dat dat komt omdat ze het zelf dagelijks willen kunnen herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als iedereen zo doorgaat ben ik bang dat Melvin eens goed gaat ontploffen. Het wordt nu toch echt wel pesten.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert .. Fuck Je Bondgenonten..Afgeleid van het spel ranking the stars ... een gezellig familiespel![]()
[ afbeelding ]
Ons astmapatiëntje ziet er wat angstig uit naast zijn geliefde. Dat zie ik wel vaker bij hem.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hebben ze elkaar nog..![]()
[ afbeelding ]
Jah de geloofwaardigheid druipt langzaam weg uit hun "relatie"quote:Op donderdag 9 april 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ons astmapatiëntje ziet er wat angstig uit naast zijn geliefde. Dat zie ik wel vaker bij hem.
Wat een gejank toch steeds daar.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Chestje moet even huiliehuilie doen vanwege geen Thomas.. de angst dat hun relatie ook wegdruppelt is wel merkbaar![]()
[ afbeelding ]
Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergrootquote:
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Chestje moet even huiliehuilie doen vanwege geen Thomas.. de angst dat hun relatie ook wegdruppelt is wel merkbaar![]()
[ afbeelding ]
Ja, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergroot
Tsja en Thomas is nu een lekker kippetje met gouden eitjesquote:Op donderdag 9 april 2026 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
O ja hij is een ton rijker, althans een bruto tonquote:Op donderdag 9 april 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja en Thomas is nu een lekker kippetje met gouden eitjes
Ze weet ook wel dat Thomas thuis van alles heeft kunnen terugkijken, o.a. op aanraden van familie en vrienden.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Salar wil gewoon "winnen" van papa Bokito.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Salar moet dringend belle met Mercedes.. zit idem op hete kolen vanwege angst op wegdrupplende relatie![]()
[ afbeelding ]
Terwijl het vaak zo is dat de partner buiten WEL wacht, maar degene binnen vreemdgaat, onder het mom "je hebt iemand nodig om troost bij te vinden...."quote:Op donderdag 9 april 2026 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergroot
Mercedest heeft het leuk in Malaga.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.
Zeker waar, maar de tijd binnen loopt 10x langzamer omdat ze geen moer te doen hebben dan druk maken om buiten, waar de vogeltjes en vriendjes lekker fluitenquote:Op donderdag 9 april 2026 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze weet ook wel dat Thomas thuis van alles heeft kunnen terugkijken, o.a. op aanraden van familie en vrienden.
[..]
Salar wil gewoon "winnen" van papa Bokito.
[..]
Terwijl het vaak zo is dat de partner buiten WEL wacht, maar degene binnen vreemdgaat, onder het mom "je hebt iemand nodig om troost bij te vinden...."
Een grote komediant is het.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.
En dan moet Anouk (weer) schrijvenquote:Op donderdag 9 april 2026 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Salar moet dringend belle met Mercedes.. zit idem op hete kolen vanwege angst op wegdrupplende relatie![]()
[ afbeelding ]
Maar ook dat theatrale gedoe dat hij MOET bellen. Ze is net weg.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan moet Anouk (weer) schrijven
Lekker 'oprecht' en persoonlijk ook zo'n telefoontje met vragenlijst...
"Welkom op je sollicitatiegesprek, vraag 1:"
[quote]quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ja , hij zegt ook 5min is wel heel erg kort, dus de secretaresse Poekie moet meehelpen met de vragenliijst .. te beginnen met "Hoe gaat het?"quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door je neus ademen is beter bij slapen. Volgens mij heb ik dit van Nick of Simon Schilder die dit dus ook doet.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
Waarom heeft Roxy behalve een masker voor de ogen ook nog een pleister op de mond bij het slapen?
Houdt ze anders zelfs 's nachts haar bek niet?
Klopt, maar normaal gesproken gaat dat toch automatisch! Voor zover ik weet adem ik vrijwel altijd door mijn neus.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door je neus ademen is beter bij slapen. Volgens mij heb ik dit van Nick of Simon Schilder die dit dus ook doet.
Maar er zijn er twee de loods uit geweest. In de socials is het al gegaan over dat Mercedes de beelden heeft terug gekeken en haar vader nu veel beter snapt. Misschien heeft Bonnie of Chess wat opgevangen op de spoed of bij de kaakchirurg en dit tegen Salar gezegd. Anders wel heel toevallig dat hij een dag later ineens wil bellen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook dat theatrale gedoe dat hij MOET bellen. Ze is net weg.
Ik kwijl mijn hele kussen onder.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal gesproken gaat dat toch automatisch! Voor zover ik weet adem ik vrijwel altijd door mijn neus.
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar er zijn er twee de loods uit geweest. In de socials is het al gegaan over dat Mercedes de beelden heeft terug gekeken en haar vader nu veel beter snapt. Misschien heeft Bonnie of Chess wat opgevangen op de spoed of bij de kaakchirurg en dit tegen Salar gezegd. Anders wel heel toevallig dat hij een dag later ineens wil bellen.
Das een halve tweeling, het verklaarde ook meteen die vlekken die ze een paar dagen eerder rond haar mond hadquote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
Waarom heeft Roxy behalve een masker voor de ogen ook nog een pleister op de mond bij het slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das een halve tweeling, het verklaarde ook meteen die vlekken die ze een paar dagen eerder rond haar mond hadDat heb ik nog nooit gehoord, met een pleister op de mond slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ook niet, ken nog wel die pleisters voor een lui oog, dus dat de link met Roxy werd gelegd is ook zo gek nog nietquote:Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, met een pleister op de mond slapen.
Ja die ken nik ook nog, is dat tegenwoordig nog steeds afplakken bij een lui oog?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ken nog wel die pleisters voor een lui oog, dus dat de link met Roxy werd gelegd is ook zo gek nog niet
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2026 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ken nik ook nog, is dat tegenwoordig nog steeds afplakken bij een lui oog?
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das een halve tweeling, het verklaarde ook meteen die vlekken die ze een paar dagen eerder rond haar mond hadAh, ja. Met de helft van het gezicht bedekt, kun je je vergissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 jaar geleden nog wel, in elk geval.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ken nik ook nog, is dat tegenwoordig nog steeds afplakken bij een lui oog?
Zeker! Was ook maar heel kort in beeld, het is dat ik van de week die andere cap al maakte met wat vraagtekens erbij, had het anders ook niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Ah, ja. Met de helft van het gezicht bedekt, kun je je vergissen.
Je hebt dus ook van zulke strips:quote:Op donderdag 9 april 2026 18:14 schreef Soury het volgende:
Schijnt snurken te voorkomen of beter ademhalen door de neus. Schijnt een nieuwe trend te zijn.
[ link | afbeelding ]
Die naam
Het is toch een van de tweeling en niet Roxy die met masker en pleister slaapt.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
die zuigt letterlijk alle vreugde uit een mensquote:Op donderdag 9 april 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Als je die Melvin alleen maar 2 tellen ziet word je al; depri
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zuigt letterlijk alle vreugde uit een mens
Oh ja, dat dusquote:Op donderdag 9 april 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
Je beste duo dus als eerste doen. Heb je minimaal 100 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |