Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh Chest janke.. ze mist Tohmas.. en de Ton
ze mist Badrquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...
Kristie zit overál met zo'n treursmoel bij.. het valt niet eens meer opquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Alleen waarom zat Kristie daar zo melancholisch te kijken...
Eigen huisarts is uiteraard te ver weg, dan maar naar de huisartsenpost. Als ze al antibiotica heeft, weet je echt niet binnen een paar uur of die aanslaan. Verwacht dat ze een goed koortswerend middel hebben gegeven en een kuurtje, afhankelijk van de oorzaak. Maar die krijgen we, blijkbaar, niet te horen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.
Die vraag of 'niet geaccepteerd worden door familie' een red flag is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Roland die vragen echt zelf verzonnen?
Joshlyn wisselen met Melvin!!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. "It wil never be the same again" song in de Loods... Acute Wisselangst als ook de Oppasser met een brief komt![]()
[ afbeelding ]
Ik had het opgeveegd en in dr bed gegooid.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:04 schreef Soury het volgende:
Er missen toch ook wel een aantal hersencellen (of stukje opvoeding) als je een berg suiker morst er dan met je dikke gympen er nog doodleuk doorheen loopt en het laat liggen![]()
No way dat ik dat had opgeruimd. Raar mokkel.
Dat is een goede oplossing, ik vraag mij alleen af of dat van de Febo mag en je niet een gele kaart riskeert. Je weet het nooit daar.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:02 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik had het opgeveegd en in dr bed gegooid.
Dan kloot je met iets privé, denk niet dat dat mag. Zou het wel op de vloer bij haar bed kunnen leggen. Ruim het zelf maar opquote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing, ik vraag mij alleen af of dat van de Febo mag en je niet een gele kaart riskeert. Je weet het nooit daar.
Weet niet of Roxy al op zichzelf woont maar vrees dat het bij haar thuis een erg smerige bende zal zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pfff, begin die Roxy en Robert echt zat te worden![]()
Roxy een slons die een ander haar troep laat opvegen in de keuken![]()
Dat het niet eens in je op komt dat wat je net op de grond hebt laten vallen even opruimt?!![]()
En Robert is net een doodskopaapje die denkt een gorilla te zijn, wat een kneus is dat zeg.![]()
Ze nemen met z'n tweeën helaas veel zendtijd in beslag.![]()
Roland was weer top bezig(alleen de volgende keer niet de zooi van Roxy opruimen
)
Het het zorvuldig opgebouwde "frame" dat ze de hele dag maar liggen neuken en als Tokkies rondbanjeren.. geef Rox een sigaarstomp in de mondhoek en het gecreerde Tokkiebeeld is wel compleet... hoezo geen acteursquote:Op woensdag 8 april 2026 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze is erg smoezelig met die gore roze joggingbroek van haar aan ook steeds. En dat terwijl ze er best goed uit kan zien met een beetje make-up en wat leuke kleedjes aan.
Twinning is winning.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef Cirilico het volgende:
Heb de laatste vijf afleveringen, vanaf de ceremonie, teruggekeken. Ik moet zeggen dat deze cyclus me tot nu toe bevalt.![]()
Geen Salar-Mercedes, geen Thomas-Chess. Roland, Rick, de Tweeling:.
er zaten 2 motten in mijn oude ...quote:
Het is wel Roland..quote:Op woensdag 8 april 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou nou Jan.. waarom zou Roland alles ineens fout beantwoorden
Jahh maar het klonk wel een beetje neerbuigend.. de Gieren hadden die 250 natuurlijk moeten hebbenquote:
hij is geen duitserquote:Op woensdag 8 april 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, geweldig.
Knap dat hij als Duitser wint in de categorie Nederlandse muziek
De Duitstalige wellicht(ja die bestaan). Maar was duidelijk geintje van hem dat hij die cd's heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, geweldig.
Knap dat hij als Duitser wint in de categorie Nederlandse muziek
Ah wat jammerquote:Op woensdag 8 april 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is geen duitser
alleen leraar duits
Chess is ook goed in kennisquote:Op woensdag 8 april 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
What the schaakmat!? Ze kiezen er vrijwillig voor bij Chess en Kristie te gaan !?![]()
Hoop dat ze verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |