Ik vind dit ook wel sneu, dat doet pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch dat mensen met zulke shirts zich daar zelden zelf aanhoudenSnap sowieso niet dat mensen met teksten op kleding lopen. Maar dit slaat idd nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De FEBO heeft er even een spuit in gezetquote:Op woensdag 8 april 2026 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, een mix and match maar anders gebracht. Vette hap. Chess met z.g.n. een verdoofde bek van de kaakchirurg, maar 's avonds is daar ineens niets meer van te merken. Ook weer een TV momentje gecreëerd door de FEBO. Melvin wordt weer para morgen zo te zien. Matige aflevering verder.
euh je weet toch hopelijk wel dat de volgorde waarin wij iets zienquote:Op woensdag 8 april 2026 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, een mix and match maar anders gebracht. Vette hap. Chess met z.g.n. een verdoofde bek van de kaakchirurg, maar 's avonds is daar ineens niets meer van te merken. Ook weer een TV momentje gecreëerd door de FEBO. Melvin wordt weer para morgen zo te zien. Matige aflevering verder.
Wat doet zij anders behalve ook nog chagrijnig kijkenquote:Op woensdag 8 april 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kristie wil liever sjaggo in de hoekbank hangen
Ik vind het allemaal zeer ongeloofwaardig. En alles wordt op volgorde van opname ook uitgezonden op uitzonderingen na als het beter met de verhaallijn klopt, maar dat is in deze niet het geval.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
euh je weet toch hopelijk wel dat de volgorde waarin wij iets zien
niet perse de volgorde is waarop iets daadwerkelijk is gebeurt
+
ik weet niet hoe lang jouw verdovingen werken van de tandarts/kaakchirurg, maar als dat in de avond nog werk gaat er iets niet goed (tenzij je om 6 uur sávonds bent geholpen)
Doe niet zo onnozel.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
De FEBO heeft er even een spuit in gezetSjonge jonge jonge
ok ok ok de, FEBO heeft haar even op haar bek geslagen, dikke lip voor het genot van de kijkers.quote:
Hoe ordinair wil je het hebben. Dat kind draagt veel te korte truitjes omdat dat bij haar erg ordinair staat, sletterig.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
wauw
Roxy heeft een keer wat leuks aan
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch dat mensen met zulke shirts zich daar zelden zelf aanhoudenIk denk dat dat komt omdat ze het zelf dagelijks willen kunnen herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als iedereen zo doorgaat ben ik bang dat Melvin eens goed gaat ontploffen. Het wordt nu toch echt wel pesten.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert .. Fuck Je Bondgenonten..Afgeleid van het spel ranking the stars ... een gezellig familiespel![]()
[ afbeelding ]
Ons astmapatiëntje ziet er wat angstig uit naast zijn geliefde. Dat zie ik wel vaker bij hem.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hebben ze elkaar nog..![]()
[ afbeelding ]
Jah de geloofwaardigheid druipt langzaam weg uit hun "relatie"quote:Op donderdag 9 april 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ons astmapatiëntje ziet er wat angstig uit naast zijn geliefde. Dat zie ik wel vaker bij hem.
Wat een gejank toch steeds daar.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Chestje moet even huiliehuilie doen vanwege geen Thomas.. de angst dat hun relatie ook wegdruppelt is wel merkbaar![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |