Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergrootquote:
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Chestje moet even huiliehuilie doen vanwege geen Thomas.. de angst dat hun relatie ook wegdruppelt is wel merkbaar![]()
[ afbeelding ]
Ja, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergroot
Tsja en Thomas is nu een lekker kippetje met gouden eitjesquote:Op donderdag 9 april 2026 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
O ja hij is een ton rijker, althans een bruto tonquote:Op donderdag 9 april 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja en Thomas is nu een lekker kippetje met gouden eitjes
Ze weet ook wel dat Thomas thuis van alles heeft kunnen terugkijken, o.a. op aanraden van familie en vrienden.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Chestje moet even huiliehuilie doen vanwege geen Thomas.. de angst dat hun relatie ook wegdruppelt is wel merkbaar![]()
[ afbeelding ]
Salar wil gewoon "winnen" van papa Bokito.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Salar moet dringend belle met Mercedes.. zit idem op hete kolen vanwege angst op wegdrupplende relatie![]()
[ afbeelding ]
Terwijl het vaak zo is dat de partner buiten WEL wacht, maar degene binnen vreemdgaat, onder het mom "je hebt iemand nodig om troost bij te vinden...."quote:Op donderdag 9 april 2026 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed, uit het oog uit het hart.. de angst dat buiten een ander vinden is supergroot
Mercedest heeft het leuk in Malaga.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.
Zeker waar, maar de tijd binnen loopt 10x langzamer omdat ze geen moer te doen hebben dan druk maken om buiten, waar de vogeltjes en vriendjes lekker fluitenquote:Op donderdag 9 april 2026 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze weet ook wel dat Thomas thuis van alles heeft kunnen terugkijken, o.a. op aanraden van familie en vrienden.
[..]
Salar wil gewoon "winnen" van papa Bokito.
[..]
Terwijl het vaak zo is dat de partner buiten WEL wacht, maar degene binnen vreemdgaat, onder het mom "je hebt iemand nodig om troost bij te vinden...."
Een grote komediant is het.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En Salar wil ook al bellen, bang dat Mercedes inmiddels geïndoctrineerd is door pa.
En dan moet Anouk (weer) schrijvenquote:Op donderdag 9 april 2026 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
En Salar moet dringend belle met Mercedes.. zit idem op hete kolen vanwege angst op wegdrupplende relatie![]()
[ afbeelding ]
Maar ook dat theatrale gedoe dat hij MOET bellen. Ze is net weg.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan moet Anouk (weer) schrijven
Lekker 'oprecht' en persoonlijk ook zo'n telefoontje met vragenlijst...
"Welkom op je sollicitatiegesprek, vraag 1:"
[quote]quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ja , hij zegt ook 5min is wel heel erg kort, dus de secretaresse Poekie moet meehelpen met de vragenliijst .. te beginnen met "Hoe gaat het?"quote:Op donderdag 9 april 2026 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door je neus ademen is beter bij slapen. Volgens mij heb ik dit van Nick of Simon Schilder die dit dus ook doet.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
Waarom heeft Roxy behalve een masker voor de ogen ook nog een pleister op de mond bij het slapen?
Houdt ze anders zelfs 's nachts haar bek niet?
Klopt, maar normaal gesproken gaat dat toch automatisch! Voor zover ik weet adem ik vrijwel altijd door mijn neus.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door je neus ademen is beter bij slapen. Volgens mij heb ik dit van Nick of Simon Schilder die dit dus ook doet.
Maar er zijn er twee de loods uit geweest. In de socials is het al gegaan over dat Mercedes de beelden heeft terug gekeken en haar vader nu veel beter snapt. Misschien heeft Bonnie of Chess wat opgevangen op de spoed of bij de kaakchirurg en dit tegen Salar gezegd. Anders wel heel toevallig dat hij een dag later ineens wil bellen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook dat theatrale gedoe dat hij MOET bellen. Ze is net weg.
Ik kwijl mijn hele kussen onder.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal gesproken gaat dat toch automatisch! Voor zover ik weet adem ik vrijwel altijd door mijn neus.
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar er zijn er twee de loods uit geweest. In de socials is het al gegaan over dat Mercedes de beelden heeft terug gekeken en haar vader nu veel beter snapt. Misschien heeft Bonnie of Chess wat opgevangen op de spoed of bij de kaakchirurg en dit tegen Salar gezegd. Anders wel heel toevallig dat hij een dag later ineens wil bellen.
Das een halve tweeling, het verklaarde ook meteen die vlekken die ze een paar dagen eerder rond haar mond hadquote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
Waarom heeft Roxy behalve een masker voor de ogen ook nog een pleister op de mond bij het slapen?
Houdt ze anders zelfs 's nachts haar bek niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das een halve tweeling, het verklaarde ook meteen die vlekken die ze een paar dagen eerder rond haar mond hadDat heb ik nog nooit gehoord, met een pleister op de mond slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ook niet, ken nog wel die pleisters voor een lui oog, dus dat de link met Roxy werd gelegd is ook zo gek nog nietquote:Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, met een pleister op de mond slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |